31

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

nom spod baru pod knajpe  czyli jakies 200m :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

32

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

Moze trochę wtrącę w temat, ale jeśli juz mi pali te 9-10 litrów to co powinienem sprawdzić, bo może coś się jebie?

Suzi DRZ 400 SM K5.

33

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

Prawdopodobnie zużyty tłok lub pierścienie na tłoku.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

34

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

cross napisał/a:

nom spod baru pod knajpe  czyli jakies 200m :D

Plus droga dom- bar i droga powrotna knajpa-dom  ;)  ;) dzienne przeloty to jakieś 14/16 km  :D fakt że pałuje tylko pod gimnazjami  ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

35

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

cross napisał/a:

na ulice exc-r  530, a na tor smr 450 :]

Nie inaczej ;)


Wracając do tematu sprzedaj DRZ i bierz jakiegoś przerobionego EXC lub CRF, będziesz zadawał sobie tylko jedno pytanie...

Czemu wcześniej o tym nie pomyślałeś?  :D

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

36 Ostatnio edytowany przez radziu (2011-04-12 14:25:34)

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

To ja jako owner DRZ wtrace swoje kilka groszy( kazdy mod masz +- wyceniony w PLN):

- jak wspomnieli przedmowcy, nie oplaca sie silnikowo tuningowac DRZty, szczegolnie SM ktora jest slabsza i ciezsza od E i bezE.
Magiczna granica to jakies 55 KM, pozniej ryzyko wystapienia engine bum-bum wzrasta wprost proporcjonalnie do wiekszej ilosci stada KM.

- policz sobie ile bede kosztowac graty o nazwie "plus iles KM extra"(BBK 440-485ccm 1800PLN, ostrzejsze camy 900PLN) do tego dolicz koszta mechaniora(min 500PLN), dodatkowych niespodziewanych wydatkow[a moze przy okazji wymienicmy lancuch rozrzadu, zawory i wypolerujmey kanaly,etc(700PLN+)] itp
Mody powinna robic osoba ktora zna DRZ i potrafi to wszystko zzestroic i zgrac ze soba.
Suma=3900 PLN ale DRZ nie wyglada, nie hamuje i nie brzmi jak trza.
Czyli trzeba jescze kola, hamy, i wydech kompletny


- zdaj sobie sprawe ze w przypadku sprzedazy tak zrobionej DRZty jesli kupujacy doplaci ci extra chociaz polowe wlozonej kasy, to nalezy mu sie za ten gest mega-extra kielbasa

- jedyne co mozesz zmienic to gaznik na FCRa+wydech przelotowy z kolektorem.
Nie jest to droga inwestycja a zmiany sa odczuwalne.

To co mozna zrobic zeby DRZ byla bardziej FANCY i kasa zainwestowana mogla sie czociaz w wiekszej czesci zwrocic :
- kup sobie jakies fajne kolka
- hardcorowe hamy(tarcza 320 mm, zacisk 4P, pompa radialna do SM)
- zrewitalizuj DRZ nowa okleina

Wydech mozesz poznije zdemontowac i wlozyc seryjny, kolka,hamy tez.

Reasumujac: chcesz miec moto ktore ma 55KM+ to kup cos lekkiego i fabrycznie zapierdaczajacego(husq, KTM, Honda, Husaberg).
One sa lekkie, maja wystarczajaco ilosci KM, fabrycznie dobrze hamuja i przyspieszaja itd, itp.
Tyle ze jak masz fabrycznego zapierdalacza to periody serwisowe sa krotsze. Tlok, zawory etc trzeba czesciej wymienic, itp. A jak czesto to zalezy od wlasciciela i stylu jazdy.

DRZ 400 Y
Husaberg F(E)S 570

37

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

fistach napisał/a:
cross napisał/a:

pozatym masz teraz kare za kupowanie drz :D

ojtam ojtam :)
fajne moto na poczatek... ale po chwili brakuje moze nie tyle HP co Niutków...

Myslalem jeszcze o KTM, bo zajebiscie mi sie podobaja i ponoc prowadzenie miodzio, ale Mechanicy mi odradzaja ze wzgledu na koszty czesci. Choc wiekszosc mechanikow zna jedynie crossy i garstke Enduro. Jednak Supermoto mniej sie meczy niz takie offroady w blocie na odcince itd..

Osiagami i wygladam strasznie mnie ciagnie do Aprili SXV5.5 , choc slyszalem ze elektronika daje w kosc.. a koszty czesci to juz wogule...

Albo moze Husqa SM510 lub 610...

Duzy wybor i nie chce dokonac zlego... siema jak się bawić to sie bawić szukaj sxv 5.5 jest ogień

Jezdze glownie po ulicach, weekendami wypady na krete drogi, jakis plac na trenowanie kola itp....


podsumowujac to wszystko, faktycznie nei ma sensu pakowac w tjuny...zreszta powinienem juz miec nauczke po Civicach... studnia bez dna  :D

38

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

siema jak się bawić to sie bawić szukaj sxv 5.5 jest ogień

39

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

Sebo sxv napisał/a:

siema jak się bawić to sie bawić szukaj sxv 5.5 jest ogień

widze ze posiadasz takowa :)
powiedzmi jak wyglada sprawa z awaryjnoscia ?
faktycznie te modele z przed 2008 mialy problem z mapami zaplonu ?
bede wdzieczny za wszelkie info odnosnie tego  moto.

pozdr

Huska 701 '17

40 Ostatnio edytowany przez bartez (2011-04-21 00:30:14)

Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto

Ponczo napisał/a:

co do waszej rozmowy na temat spalania to śmiech mi drz to cały bak na 100 spali  dziennie około 2 godz jazdy  mi starcza cały :) " widocznie nie odkręcacie do końca manetki"

No kolego ja tez zakupilem DRZ te i po 80 km kranik krence na rezerwe
sam jestem zdziwiony , masakra 7 l na 80 km

masakra

SUZUKI DRZ 400 SM