Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto
nom spod baru pod knajpe czyli jakies 200m :D
KTM the best fuck the rest
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
nom spod baru pod knajpe czyli jakies 200m :D
Moze trochę wtrącę w temat, ale jeśli juz mi pali te 9-10 litrów to co powinienem sprawdzić, bo może coś się jebie?
Prawdopodobnie zużyty tłok lub pierścienie na tłoku.
nom spod baru pod knajpe czyli jakies 200m :D
Plus droga dom- bar i droga powrotna knajpa-dom ;) ;) dzienne przeloty to jakieś 14/16 km :D fakt że pałuje tylko pod gimnazjami ;)
na ulice exc-r 530, a na tor smr 450 :]
Nie inaczej ;)
Wracając do tematu sprzedaj DRZ i bierz jakiegoś przerobionego EXC lub CRF, będziesz zadawał sobie tylko jedno pytanie...
Czemu wcześniej o tym nie pomyślałeś? :D
To ja jako owner DRZ wtrace swoje kilka groszy( kazdy mod masz +- wyceniony w PLN):
- jak wspomnieli przedmowcy, nie oplaca sie silnikowo tuningowac DRZty, szczegolnie SM ktora jest slabsza i ciezsza od E i bezE.
Magiczna granica to jakies 55 KM, pozniej ryzyko wystapienia engine bum-bum wzrasta wprost proporcjonalnie do wiekszej ilosci stada KM.
- policz sobie ile bede kosztowac graty o nazwie "plus iles KM extra"(BBK 440-485ccm 1800PLN, ostrzejsze camy 900PLN) do tego dolicz koszta mechaniora(min 500PLN), dodatkowych niespodziewanych wydatkow[a moze przy okazji wymienicmy lancuch rozrzadu, zawory i wypolerujmey kanaly,etc(700PLN+)] itp
Mody powinna robic osoba ktora zna DRZ i potrafi to wszystko zzestroic i zgrac ze soba.
Suma=3900 PLN ale DRZ nie wyglada, nie hamuje i nie brzmi jak trza.
Czyli trzeba jescze kola, hamy, i wydech kompletny
- zdaj sobie sprawe ze w przypadku sprzedazy tak zrobionej DRZty jesli kupujacy doplaci ci extra chociaz polowe wlozonej kasy, to nalezy mu sie za ten gest mega-extra kielbasa
- jedyne co mozesz zmienic to gaznik na FCRa+wydech przelotowy z kolektorem.
Nie jest to droga inwestycja a zmiany sa odczuwalne.
To co mozna zrobic zeby DRZ byla bardziej FANCY i kasa zainwestowana mogla sie czociaz w wiekszej czesci zwrocic :
- kup sobie jakies fajne kolka
- hardcorowe hamy(tarcza 320 mm, zacisk 4P, pompa radialna do SM)
- zrewitalizuj DRZ nowa okleina
Wydech mozesz poznije zdemontowac i wlozyc seryjny, kolka,hamy tez.
Reasumujac: chcesz miec moto ktore ma 55KM+ to kup cos lekkiego i fabrycznie zapierdaczajacego(husq, KTM, Honda, Husaberg).
One sa lekkie, maja wystarczajaco ilosci KM, fabrycznie dobrze hamuja i przyspieszaja itd, itp.
Tyle ze jak masz fabrycznego zapierdalacza to periody serwisowe sa krotsze. Tlok, zawory etc trzeba czesciej wymienic, itp. A jak czesto to zalezy od wlasciciela i stylu jazdy.
cross napisał/a:pozatym masz teraz kare za kupowanie drz :D
ojtam ojtam :)
fajne moto na poczatek... ale po chwili brakuje moze nie tyle HP co Niutków...Myslalem jeszcze o KTM, bo zajebiscie mi sie podobaja i ponoc prowadzenie miodzio, ale Mechanicy mi odradzaja ze wzgledu na koszty czesci. Choc wiekszosc mechanikow zna jedynie crossy i garstke Enduro. Jednak Supermoto mniej sie meczy niz takie offroady w blocie na odcince itd..
Osiagami i wygladam strasznie mnie ciagnie do Aprili SXV5.5 , choc slyszalem ze elektronika daje w kosc.. a koszty czesci to juz wogule...
Albo moze Husqa SM510 lub 610...
Duzy wybor i nie chce dokonac zlego... siema jak się bawić to sie bawić szukaj sxv 5.5 jest ogień
Jezdze glownie po ulicach, weekendami wypady na krete drogi, jakis plac na trenowanie kola itp....
podsumowujac to wszystko, faktycznie nei ma sensu pakowac w tjuny...zreszta powinienem juz miec nauczke po Civicach... studnia bez dna :D
siema jak się bawić to sie bawić szukaj sxv 5.5 jest ogień
siema jak się bawić to sie bawić szukaj sxv 5.5 jest ogień
widze ze posiadasz takowa :)
powiedzmi jak wyglada sprawa z awaryjnoscia ?
faktycznie te modele z przed 2008 mialy problem z mapami zaplonu ?
bede wdzieczny za wszelkie info odnosnie tego moto.
pozdr
co do waszej rozmowy na temat spalania to śmiech mi drz to cały bak na 100 spali dziennie około 2 godz jazdy mi starcza cały :) " widocznie nie odkręcacie do końca manetki"
No kolego ja tez zakupilem DRZ te i po 80 km kranik krence na rezerwe
sam jestem zdziwiony , masakra 7 l na 80 km
masakra
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto
Wygenerowano w 0.034 sekund, wykonano 78 zapytań