Odp: DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto
a ja powiem, że na ulice to chyba husqa 510 a na tor HVA Sm450RR SAMO ZŁO
#13 Mistrzostwa Polski
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a ja powiem, że na ulice to chyba husqa 510 a na tor HVA Sm450RR SAMO ZŁO
na ulice exc-r 530, a na tor smr 450 :]
tego bym odrazu lyknal (jezeli stan odpowiedni) [url]http://otomoto.pl/ktm-smc-530-smr-exc-mod-2008-okazja-M2518642.html[/url]
ale najpierw DRZ trzeba sie pozbyc.....
co do waszej rozmowy na temat spalania to śmiech mi drz to cały bak na 100 spali dziennie około 2 godz jazdy mi starcza cały :) " widocznie nie odkręcacie do końca manetki"
hahaha weź paliwo Ci sie leje , hahah japie*ole padłem albo masz bak tak obity i zaszpachlowany ze w środku już miejsca nie ma , albo nie wiem co bak w drz ma ile 10 litrów ?
Ponczo napisał/a:co do waszej rozmowy na temat spalania to śmiech mi drz to cały bak na 100 spali dziennie około 2 godz jazdy mi starcza cały :) " widocznie nie odkręcacie do końca manetki"
hahaha weź paliwo Ci sie leje , hahah japie*ole padłem albo masz bak tak obity i zaszpachlowany ze w środku już miejsca nie ma , albo nie wiem co bak w drz ma ile 10 litrów ?
Sory Bartek, ale ja mam to samo, w trasie spalił mi 7 a tak normalnie po mieście to na całym baku zalanym po korek przejadę max 100km. Ponczo nie jesteś sam :)
jakies kosmczne te wasze drz musicie z nich wyciskać niezłe parametry myśle , że cos koło 2,7 do pierwszej setki i mrygające 299 :)
Bo mi po trasie przy przelotowej 120 pali 4,5 l/100 , i taka średnia masto/teren 5 l no ale dr nie jest taka wyczynowa jak drz , zapomniałem , przepraszam
jakies kosmczne te wasze drz musicie z nich wyciskać niezłe parametry myśle , że cos koło 2,7 do pierwszej setki i mrygające 299 :)
Bo mi po trasie przy przelotowej 120 pali 4,5 l/100 , i taka średnia masto/teren 5 l no ale dr nie jest taka wyczynowa jak drz , zapomniałem , przepraszam
Bartek nie musisz od razu sobie drwić ale to zależ jak kto jeździ i co nazywa pałowaniem :)
jakies kosmczne te wasze drz musicie z nich wyciskać niezłe parametry myśle , że cos koło 2,7 do pierwszej setki i mrygające 299 :)
Bo mi po trasie przy przelotowej 120 pali 4,5 l/100 , i taka średnia masto/teren 5 l no ale dr nie jest taka wyczynowa jak drz , zapomniałem , przepraszam
mój pomarańcz 660 spala zawsze magiczne 7 litrow :D
Już, już... przestańcie ;) moim "spala 5.5 litra" rozpętałem dyskusje która wydaje sie nie mieć końca. A nie to było zamiarem... chciałem jedynie udowodnić że DRZeta z modami to już inny sprzęt. Tematem nie było spalanie a udowodnienie, że wokół wyczynówek powstało wiele bzdurnych mitów. :D
Oczywiście posiadając wyczynówkę trzeba sobie powiedzieć, że roczne utrzymanie takiego sprzęta to jakiś tam wydatek... co nie oznacza że sie siedzi w garażu i na tydzień latania, tydzień grzebie ale np. że po roku czy dwóch użytkowania w takiego sprzęta trzeba włożyć 1.000 tysiąc złotych czy tam 2 tysiące. Ale zawsze jest coś za coś... :D
Jakos dobrze ci sie trzyma crfa bo dlugo niezmieniasz tloka lub w roku robisz 800km a remont to niewiem czy sam tlok starczy bo jak sie korba urwie lub zawor to masakra.Najlepiej niech kolega kupi 2 suwa 300 ciagnie od dolu oraz nie jest wysilony
Jakos dobrze ci sie trzyma crfa bo dlugo niezmieniasz tloka lub w roku robisz 800km a remont to niewiem czy sam tlok starczy bo jak sie korba urwie lub zawor to masakra.Najlepiej niech kolega kupi 2 suwa 300 ciagnie od dolu oraz nie jest wysilony
3'majcie mnie , najlepiej niech tak cofnie sie w rozwoju ze zakup konia bedzie najlepszym rozwiazaniem :o
Urwać zawsze coś się może... Ze długo latam to nie kwestia przypadku... moto kupiłem z pewnych rąk :) by nie zapeszyć przesądnie odpukam. olej, olej i jeszcze raz olej na oleju nie żałuje. Nie jest tak że nic nie było robione, wymieniałem skrzynie w całości. ;) cała reszta przy rozbieraniu prezentowała się wzorcowo. korba, wałki hot camsa :) Urywające się zawory już mi nie grożą. Zawory,gniazda, sprężyny wszystko było robione... wszystko pod wałek hot cams. na wałku praktycznie nie ma śladów zużycia :) Pali od pierwszego oleju nie bierze.
Co sezon jest rozbierana. ;) Widzisz Daniel91x znów niepotrzebnie wszystkich straszysz, stąd sie rodzą mity... są filmiki na You Tube kręcone przy rozbieraniu CRFek z bardzo dużymi przebiegami. motocykle gaszą, studzą i rozbierają... nie jest to kwestia że chodziły siłą przyzwyczajenia. Bez problemu jeszcze mogły latać. Ale to tylko mechanika, rozpierdolić się może zawsze i wszystko w każdym moto, przy każdym przebiegu. :D jest zabawa jest ryzyko.
dukeSebo jaki masz tam gazior 39 czy 41 ?? bo takie spalanie hmmm, to był żart ??
fcr mx 40 jest w crf ;)
i że ona 5,5 przy pałowaniu ??
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ400 SM wiecej HP, a moze inne moto
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 71 zapytań