31

Odp: KTM 640 LC-4 chłodzenie

Normalnie suchej miski nie trzeba odpowietrzać - w zbiorniku może być poduszka powietrzna i nic się nie dzieje.

LC4 NIE MA suchej miski i działa to inaczej - olej w ramie pod ciśnieniem jest przepychany do korbowodu.
Przy suchej misce są 2 pompy: jedna wydajniejsza tłocząca olej do zbiornika, i druga która go z miski pobiera i rozprowadza - w LC4 to tak nie działa.
W (nowszych, bodajże od '97) LC4 też są 2 pompy, ale jedna z nich smaruje korbowód (via rama i dysze), a druga skrzynię biegów.

pzdr, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

32 Ostatnio edytowany przez cross (2011-04-08 19:39:56)

Odp: KTM 640 LC-4 chłodzenie

ale  to i tak jest zasada suchej miski :D zreszta what ewa mnie to jzu zbedne lc4 przerabialem pare lat temu .. widocznie dobrze to robiłem bo słuzyła mi bezawaryjnie ;)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

33 Ostatnio edytowany przez fxrider (2011-04-08 22:27:37)

Odp: KTM 640 LC-4 chłodzenie

cross napisał/a:

ale  to i tak jest zasada suchej miski

Nie, nie jest.
W LC4 głównym zbiornikiem oleju wciąż jest karter - tam też wlewasz i mierzysz poziom oleju (przy suchej misce nie dało by się tego zrobić). Rama nie pełni funkcji rezerwuaru oleju. Nie ma też układu pomp odsysającej i tłoczącej. Po prostu ta konstrukcja nie spełnia kryteriów suchej miski.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...