46

Odp: Olejowe pytanie

to kup nową miedzianą podkladke ... a nie odpierdalac kowalstwo z gumową która dokręcajac rozwalisz

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

47

Odp: Olejowe pytanie

jak stara podkładka jest wyrobiona, wygnieciona to idziesz do sklepu i kupujesz nową
zasadniczo w układzie olejowym stosuje się podkładki miedziane.

48

Odp: Olejowe pytanie

zmieniłeś jeden filtr oleju czy dwa?

49

Odp: Olejowe pytanie

aha, nie wiem czemu ale po prostu pomyslalem, że bede miał problem z dostaniem takiej podkładki...
Filtry dwa zmieniałem i nawiasem mowiac uszczelke od pokrywki filtra w silniku też mam do wymiany bo się sączy ale jutro jade do firmy ktora robi uszczelki i mam nadzieje że mi szybko zrobia nową..

http://www.youtube.com/watch?v=0XLmYxAXYnU

50

Odp: Olejowe pytanie

pewnie cieknie z pod dekielka? ja stosowałem oring zamiast uszczelki
z reszta przy orginalny zestawie (filtr, podkładka,oring) jest takowy oring.

51

Odp: Olejowe pytanie

ja w zestawie miałem sam filtr, może oring to dobry pomysł jutro poszukam po sklepach może znajde taki rozmiar... ale oryginalnie w tym miejscu były uszczelki.

http://www.youtube.com/watch?v=0XLmYxAXYnU

52

Odp: Olejowe pytanie

Podepne sie do tematu. Bede zmienial olej w LC4 640 Supermoto '00 z przebiegiem ok 31 tys. Nie wiem co bylo lane do tej pory i stad moje pytanie czy wlac syntetyk czy polsyntetyk? O jakim oznaczeniu lejecie do swoich maszyn LC4?

Na liknu z Castrola, ktory kolega dolaczyl strone temu wyszlo mi ze moze byc Power1 Racing albo GPS tylko ze jeden to syntetyk a drugi pol. I do tego chcialbym wlac cos 10W50 lub 15W50 a GPS to 10W40.
Ewentualnie zamiast Castrola wybralbym Motul 300v 15W50 (tylko ta cena:)) lub 5100 15W50 (polsyntetyk).

Producent zaleca Shell Advance Ultra 4 ktory jest olejem syntetycznym ale jednoczesnie pisze ze mozna stosowac rowniez mineralny (nie pisze jaki). Wazne aby spelnial specyfikacje API: SF,SG, SH. Nic nie pisze o polsyntetyku:( Jesli chodzi o parametry to zaleznie od temperatury w jakich pracuje 10W40, 10W50, 10W60 dla nizszych i 15W40, 15W50 i 15W60 dla wyzszych.

Czy wymieniacie olej tak jak pisze KTM pisze co 5000km i wszystko jest ok czy robicie to częściej?

Ja moto nie uzywam na torze (jeszcze:)) ale na drodze tez nie daje mu odpoczac a mysle ze sposob wykorzysta tez wplywa na czestotliwosc wymian i rodzaj oleju.

DR350->RM250->KLX650->FE400->TL1000S+LC4 640 SM

53

Odp: Olejowe pytanie

c2aki napisał/a:

Podepne sie do tematu. Bede zmienial olej w LC4 640 Supermoto '00 z przebiegiem ok 31 tys. Nie wiem co bylo lane do tej pory i stad moje pytanie czy wlac syntetyk czy polsyntetyk? O jakim oznaczeniu lejecie do swoich maszyn LC4?

Na liknu z Castrola, ktory kolega dolaczyl strone temu wyszlo mi ze moze byc Power1 Racing albo GPS tylko ze jeden to syntetyk a drugi pol. I do tego chcialbym wlac cos 10W50 lub 15W50 a GPS to 10W40.
Ewentualnie zamiast Castrola wybralbym Motul 300v 15W50 (tylko ta cena:)) lub 5100 15W50 (polsyntetyk).

Producent zaleca Shell Advance Ultra 4 ktory jest olejem syntetycznym ale jednoczesnie pisze ze mozna stosowac rowniez mineralny (nie pisze jaki). Wazne aby spelnial specyfikacje API: SF,SG, SH. Nic nie pisze o polsyntetyku:( Jesli chodzi o parametry to zaleznie od temperatury w jakich pracuje 10W40, 10W50, 10W60 dla nizszych i 15W40, 15W50 i 15W60 dla wyzszych.

Czy wymieniacie olej tak jak pisze KTM pisze co 5000km i wszystko jest ok czy robicie to częściej?

Ja moto nie uzywam na torze (jeszcze:)) ale na drodze tez nie daje mu odpoczac a mysle ze sposob wykorzysta tez wplywa na czestotliwosc wymian i rodzaj oleju.


lej MOTUL 300v i wystarczy wtedy co 5000km ...;) CASTROLA nie polecam i na pewno znajdzie się jeszcze kilka takich jak Ja..;p

54

Odp: Olejowe pytanie

Pytanko

W przyszlym tygodniu mam miec serwis. U siebie  nie moge nigdzie dostac  oleju Motorex 10w 60 , ktory zaleca producent , gosc z serwisu  proponuje mi olej "Rock Oil" rowniez 10w 60 pelen syntetyk , macie jakies doswiadczenie z ich produktami ??
Jesli nie ,to to co mozecie polecic do 690 smc , przebieg 11.500km , wczesniej napewno byl zalewany wlasnie Motorex w serwisie Ktm'a

sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)

55

Odp: Olejowe pytanie

Mart ja do swojej Hva leję Agipa 10w60 syntetyczny i jest git. Głównie ze względu na to że jest zalecany przez serwisówkę i nie jest drogi.

56

Odp: Olejowe pytanie

ja w klasyku używam Rock Oil TRM 20w60, firma z tradycjami i ma kilka olejów o super parametrach, a gdzie to w PL można kupić bo zawsze importowałem

57

Odp: Olejowe pytanie

Landryss25 napisał/a:

Mart ja do swojej Hva leję Agipa 10w60 syntetyczny i jest git. Głównie ze względu na to że jest zalecany przez serwisówkę i nie jest drogi.

Agipa to chyba tez u siebie  nie uswiadcze , ale wracajac jeszcze do Rock Oil to jedyny importer/dealer w Irlandii zalece rowniez te oleje do kata.
Nie bede chyba juz kombinowal i zapodam Rock Oil , zobacze jak sie bedzie sprawdzal podczas eksploatacji.


hanskloss napisał/a:

ja w klasyku używam Rock Oil TRM 20w60, firma z tradycjami i ma kilka olejów o super parametrach, a gdzie to w PL można kupić bo zawsze importowałem

Rozmawialem wczoraj z gosciem ,ktory leje Rock Oil do swojego Ktm'a 990 SM i jest zadowolony.
Co do dostepnosci na polskim rynku nie mam pojecia , firma ogolnie mniej popularna niz motule i inne castrole ,ale to chyba nie znaczy ,ze gorsza

sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)

58

Odp: Olejowe pytanie

firma ogolnie mniej popularna niz motule i inne castrole ,ale to chyba nie znaczy ,ze gorsza

Rock Oil firma angielska, w UK bardzo popularna, produkcja i rozlewnia w jednym miejscu, bez tajemniczego MADE IN EU sugerującego wstydliwe korzenie jak w niektórych wyrobach mega koncernów

59

Odp: Olejowe pytanie

MXPartsPoland z allegro ma 10w40

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba