Odp: Olejowe pytanie
to kup nową miedzianą podkladke ... a nie odpierdalac kowalstwo z gumową która dokręcajac rozwalisz
KTM the best fuck the rest
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Olejowe pytanie
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
to kup nową miedzianą podkladke ... a nie odpierdalac kowalstwo z gumową która dokręcajac rozwalisz
jak stara podkładka jest wyrobiona, wygnieciona to idziesz do sklepu i kupujesz nową
zasadniczo w układzie olejowym stosuje się podkładki miedziane.
zmieniłeś jeden filtr oleju czy dwa?
aha, nie wiem czemu ale po prostu pomyslalem, że bede miał problem z dostaniem takiej podkładki...
Filtry dwa zmieniałem i nawiasem mowiac uszczelke od pokrywki filtra w silniku też mam do wymiany bo się sączy ale jutro jade do firmy ktora robi uszczelki i mam nadzieje że mi szybko zrobia nową..
pewnie cieknie z pod dekielka? ja stosowałem oring zamiast uszczelki
z reszta przy orginalny zestawie (filtr, podkładka,oring) jest takowy oring.
ja w zestawie miałem sam filtr, może oring to dobry pomysł jutro poszukam po sklepach może znajde taki rozmiar... ale oryginalnie w tym miejscu były uszczelki.
Podepne sie do tematu. Bede zmienial olej w LC4 640 Supermoto '00 z przebiegiem ok 31 tys. Nie wiem co bylo lane do tej pory i stad moje pytanie czy wlac syntetyk czy polsyntetyk? O jakim oznaczeniu lejecie do swoich maszyn LC4?
Na liknu z Castrola, ktory kolega dolaczyl strone temu wyszlo mi ze moze byc Power1 Racing albo GPS tylko ze jeden to syntetyk a drugi pol. I do tego chcialbym wlac cos 10W50 lub 15W50 a GPS to 10W40.
Ewentualnie zamiast Castrola wybralbym Motul 300v 15W50 (tylko ta cena:)) lub 5100 15W50 (polsyntetyk).
Producent zaleca Shell Advance Ultra 4 ktory jest olejem syntetycznym ale jednoczesnie pisze ze mozna stosowac rowniez mineralny (nie pisze jaki). Wazne aby spelnial specyfikacje API: SF,SG, SH. Nic nie pisze o polsyntetyku:( Jesli chodzi o parametry to zaleznie od temperatury w jakich pracuje 10W40, 10W50, 10W60 dla nizszych i 15W40, 15W50 i 15W60 dla wyzszych.
Czy wymieniacie olej tak jak pisze KTM pisze co 5000km i wszystko jest ok czy robicie to częściej?
Ja moto nie uzywam na torze (jeszcze:)) ale na drodze tez nie daje mu odpoczac a mysle ze sposob wykorzysta tez wplywa na czestotliwosc wymian i rodzaj oleju.
Podepne sie do tematu. Bede zmienial olej w LC4 640 Supermoto '00 z przebiegiem ok 31 tys. Nie wiem co bylo lane do tej pory i stad moje pytanie czy wlac syntetyk czy polsyntetyk? O jakim oznaczeniu lejecie do swoich maszyn LC4?
Na liknu z Castrola, ktory kolega dolaczyl strone temu wyszlo mi ze moze byc Power1 Racing albo GPS tylko ze jeden to syntetyk a drugi pol. I do tego chcialbym wlac cos 10W50 lub 15W50 a GPS to 10W40.
Ewentualnie zamiast Castrola wybralbym Motul 300v 15W50 (tylko ta cena:)) lub 5100 15W50 (polsyntetyk).Producent zaleca Shell Advance Ultra 4 ktory jest olejem syntetycznym ale jednoczesnie pisze ze mozna stosowac rowniez mineralny (nie pisze jaki). Wazne aby spelnial specyfikacje API: SF,SG, SH. Nic nie pisze o polsyntetyku:( Jesli chodzi o parametry to zaleznie od temperatury w jakich pracuje 10W40, 10W50, 10W60 dla nizszych i 15W40, 15W50 i 15W60 dla wyzszych.
Czy wymieniacie olej tak jak pisze KTM pisze co 5000km i wszystko jest ok czy robicie to częściej?
Ja moto nie uzywam na torze (jeszcze:)) ale na drodze tez nie daje mu odpoczac a mysle ze sposob wykorzysta tez wplywa na czestotliwosc wymian i rodzaj oleju.
lej MOTUL 300v i wystarczy wtedy co 5000km ...;) CASTROLA nie polecam i na pewno znajdzie się jeszcze kilka takich jak Ja..;p
Pytanko
W przyszlym tygodniu mam miec serwis. U siebie nie moge nigdzie dostac oleju Motorex 10w 60 , ktory zaleca producent , gosc z serwisu proponuje mi olej "Rock Oil" rowniez 10w 60 pelen syntetyk , macie jakies doswiadczenie z ich produktami ??
Jesli nie ,to to co mozecie polecic do 690 smc , przebieg 11.500km , wczesniej napewno byl zalewany wlasnie Motorex w serwisie Ktm'a
Mart ja do swojej Hva leję Agipa 10w60 syntetyczny i jest git. Głównie ze względu na to że jest zalecany przez serwisówkę i nie jest drogi.
ja w klasyku używam Rock Oil TRM 20w60, firma z tradycjami i ma kilka olejów o super parametrach, a gdzie to w PL można kupić bo zawsze importowałem
Mart ja do swojej Hva leję Agipa 10w60 syntetyczny i jest git. Głównie ze względu na to że jest zalecany przez serwisówkę i nie jest drogi.
Agipa to chyba tez u siebie nie uswiadcze , ale wracajac jeszcze do Rock Oil to jedyny importer/dealer w Irlandii zalece rowniez te oleje do kata.
Nie bede chyba juz kombinowal i zapodam Rock Oil , zobacze jak sie bedzie sprawdzal podczas eksploatacji.
ja w klasyku używam Rock Oil TRM 20w60, firma z tradycjami i ma kilka olejów o super parametrach, a gdzie to w PL można kupić bo zawsze importowałem
Rozmawialem wczoraj z gosciem ,ktory leje Rock Oil do swojego Ktm'a 990 SM i jest zadowolony.
Co do dostepnosci na polskim rynku nie mam pojecia , firma ogolnie mniej popularna niz motule i inne castrole ,ale to chyba nie znaczy ,ze gorsza
firma ogolnie mniej popularna niz motule i inne castrole ,ale to chyba nie znaczy ,ze gorsza
Rock Oil firma angielska, w UK bardzo popularna, produkcja i rozlewnia w jednym miejscu, bez tajemniczego MADE IN EU sugerującego wstydliwe korzenie jak w niektórych wyrobach mega koncernów
MXPartsPoland z allegro ma 10w40
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Olejowe pytanie
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 80 zapytań