1

Temat: Przymulony KTM

Witam koledzy mam problem z moim katem 625smc po zimie:/ dzis przejechalem sie i zauwazylem ze moto nie jedzie rewelacyjnie cos go przymula z dwujki ledwo wstaje na kolo:( co moze byc tego przyczyna? moto odpala elegancko

2

Odp: Przymulony KTM

gaźnik, świeca...

3

Odp: Przymulony KTM

na obroty się nie chce wkręcać, czy siły nie ma?

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

4

Odp: Przymulony KTM

jest zamulony nie ma sily ledwo wstaje z 2-ego biegu... przy gwaltownym dodaniu gazu na postoju moto gasnie

5

Odp: Przymulony KTM

Motocyklem świeżo wyjechałeś po zimowaniu czy już nim śmigałeś w tym sezonie.
Jeżeli zimowałeś to mam nadzieję że go do tego przygotowałeś - spuściłeś paliwo z gaźnika, wymieniłeś olej i napełniłeś zbiornik do pełna?
Mi przychodzi do głowy brudny filtr powietrza, brudny gaźnik lub stare paliwo w zbiorniku.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Przymulony KTM

Ja na zime zalałem full zbiornik ale przepalałem go często. Pierwszy waz jak wyjechałem okolo 3 tyg temu to też ledwo ledwo ciągną, fakt że DRZ ale to nie to samo. Dzis dolałem full benzyny i inne moto.

Suzi DRZ 400 SM K5.

7

Odp: Przymulony KTM

tak moto przygotowane paliwo jeszcze raz spuszczone olej swierzutki a filtr powietrza musze sprawdzic... moze to byc przyczyna zamulenia?

8 Ostatnio edytowany przez hacker33 (2011-03-07 21:47:30)

Odp: Przymulony KTM

brudny filtr powietrza strasznie muli moto
najszybciej to sprawdzisz wyciągając filtr i odpalając moto bez niego.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: Przymulony KTM

"rozkladajaca" sie bezyna w gazniku potrafi przytkac  dysze .... przeczysc gaznik i zalej nowa bezynka

i can do this .. here, hold my beer

10 Ostatnio edytowany przez HEMP (2011-03-10 22:35:42)

Odp: Przymulony KTM

*  (do skasownia)

i can do this .. here, hold my beer

11

Odp: Przymulony KTM

hacker33 napisał/a:

napełniłeś zbiornik do pełna?

Sorry, za "głupie"  pytanie, ale jaki miałoby to mieć sens w przypadku plastikowego zbiornika paliwa ? (ok, pomijam ekonomiczny - benzyna faktycznie zdrożała :/ )

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

12

Odp: Przymulony KTM

fxrider napisał/a:
hacker33 napisał/a:

napełniłeś zbiornik do pełna?

Sorry, za "głupie"  pytanie, ale jaki miałoby to mieć sens w przypadku plastikowego zbiornika paliwa ? (ok, pomijam ekonomiczny - benzyna faktycznie zdrożała :/ )

bak na zimę powinno się napełniać nie zależnie od materiału z jakiego jest wykonany, zapobiega to skraplaniu się wody wewnątrz zbiornika.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

13

Odp: Przymulony KTM

podepne sie  :D
Jaka powinna byc normalna temp pracy dla LC4 ?
przy obecnych warunkach podczas normalnej jazdy nie moge go nagrzac wiecej niz 2 kreski (60 stopni)  :/
Enduro i SM ma ten sam termostat ?

14 Ostatnio edytowany przez hubert (2011-03-10 22:50:02)

Odp: Przymulony KTM

Ej chłopacy, apropos zamulania:

W dr-z 400 zmieniłem dysze na jd jetting, wydech juz miałem mniej restrykcyjny (arrow, not for road use - tak napisane), wyciąłem airboxa około 7 na 7 cm. Przez zimę moto nie ruszane. Paliwo w baku stare, w gaźniku spuszczone ze względu na rozkręcanie gaźnika:)
Dzisiaj wszystko poskładane i przejażdżka - moto jedzie, po chwili zamuła i gaśnie. Próbuję odpalić - nic. Dalej nic, w końcu wyciągam ssanie i w końcu odpala. Chwile chodzi, wyłączam ssanie, jazda. I powtórka z rozrywki. Z nowu w trakcie jazdy zamuła, gaśnie i znowu po jakimś czasie na ssaniu zapali.

Jakieś rady?
Stara waha w baku?
Zepsułem gaźnik? ;)

Dodam że filterek powietrza świeżo czyszczony i naoliwiony.
Może po prostu wypada podregulować gaźnik?
Śrubka regulacji mieszanki - wedle instrukcji - wykręcona 2,5 obrotu.

pozdr.
Hubert

Edit:
Dysza jaką wsadziłem to 160, tak jak radzi instrukcja w przypadku 'more free flowing exhaus' :)

---

Pozdrawiam
Hubert

15 Ostatnio edytowany przez HEMP (2011-03-10 22:50:59)

Odp: Przymulony KTM

poziom paliwa ?? zacinajacy sie plywak  ??

i can do this .. here, hold my beer