Temat: Przymulony KTM
Witam koledzy mam problem z moim katem 625smc po zimie:/ dzis przejechalem sie i zauwazylem ze moto nie jedzie rewelacyjnie cos go przymula z dwujki ledwo wstaje na kolo:( co moze byc tego przyczyna? moto odpala elegancko
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Przymulony KTM
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam koledzy mam problem z moim katem 625smc po zimie:/ dzis przejechalem sie i zauwazylem ze moto nie jedzie rewelacyjnie cos go przymula z dwujki ledwo wstaje na kolo:( co moze byc tego przyczyna? moto odpala elegancko
gaźnik, świeca...
na obroty się nie chce wkręcać, czy siły nie ma?
jest zamulony nie ma sily ledwo wstaje z 2-ego biegu... przy gwaltownym dodaniu gazu na postoju moto gasnie
Motocyklem świeżo wyjechałeś po zimowaniu czy już nim śmigałeś w tym sezonie.
Jeżeli zimowałeś to mam nadzieję że go do tego przygotowałeś - spuściłeś paliwo z gaźnika, wymieniłeś olej i napełniłeś zbiornik do pełna?
Mi przychodzi do głowy brudny filtr powietrza, brudny gaźnik lub stare paliwo w zbiorniku.
Ja na zime zalałem full zbiornik ale przepalałem go często. Pierwszy waz jak wyjechałem okolo 3 tyg temu to też ledwo ledwo ciągną, fakt że DRZ ale to nie to samo. Dzis dolałem full benzyny i inne moto.
tak moto przygotowane paliwo jeszcze raz spuszczone olej swierzutki a filtr powietrza musze sprawdzic... moze to byc przyczyna zamulenia?
brudny filtr powietrza strasznie muli moto
najszybciej to sprawdzisz wyciągając filtr i odpalając moto bez niego.
"rozkladajaca" sie bezyna w gazniku potrafi przytkac dysze .... przeczysc gaznik i zalej nowa bezynka
* (do skasownia)
napełniłeś zbiornik do pełna?
Sorry, za "głupie" pytanie, ale jaki miałoby to mieć sens w przypadku plastikowego zbiornika paliwa ? (ok, pomijam ekonomiczny - benzyna faktycznie zdrożała :/ )
hacker33 napisał/a:napełniłeś zbiornik do pełna?
Sorry, za "głupie" pytanie, ale jaki miałoby to mieć sens w przypadku plastikowego zbiornika paliwa ? (ok, pomijam ekonomiczny - benzyna faktycznie zdrożała :/ )
bak na zimę powinno się napełniać nie zależnie od materiału z jakiego jest wykonany, zapobiega to skraplaniu się wody wewnątrz zbiornika.
podepne sie :D
Jaka powinna byc normalna temp pracy dla LC4 ?
przy obecnych warunkach podczas normalnej jazdy nie moge go nagrzac wiecej niz 2 kreski (60 stopni) :/
Enduro i SM ma ten sam termostat ?
Ej chłopacy, apropos zamulania:
W dr-z 400 zmieniłem dysze na jd jetting, wydech juz miałem mniej restrykcyjny (arrow, not for road use - tak napisane), wyciąłem airboxa około 7 na 7 cm. Przez zimę moto nie ruszane. Paliwo w baku stare, w gaźniku spuszczone ze względu na rozkręcanie gaźnika:)
Dzisiaj wszystko poskładane i przejażdżka - moto jedzie, po chwili zamuła i gaśnie. Próbuję odpalić - nic. Dalej nic, w końcu wyciągam ssanie i w końcu odpala. Chwile chodzi, wyłączam ssanie, jazda. I powtórka z rozrywki. Z nowu w trakcie jazdy zamuła, gaśnie i znowu po jakimś czasie na ssaniu zapali.
Jakieś rady?
Stara waha w baku?
Zepsułem gaźnik? ;)
Dodam że filterek powietrza świeżo czyszczony i naoliwiony.
Może po prostu wypada podregulować gaźnik?
Śrubka regulacji mieszanki - wedle instrukcji - wykręcona 2,5 obrotu.
pozdr.
Hubert
Edit:
Dysza jaką wsadziłem to 160, tak jak radzi instrukcja w przypadku 'more free flowing exhaus' :)
poziom paliwa ?? zacinajacy sie plywak ??
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Przymulony KTM
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 72 zapytań