1

Temat: Wymiana oleju ktm 625 smc

Witam moze troche glupie pytanie ale chcialem zapytac jak wymienic prawidlowo olej w moim KTM 625smc. Spuscilem olej odkrecajac srubke na imbusa pod silnikiem i zlalem prawie caly olej, oczywiscie teraz musze wymienic filtr oleju i wlac olej wlewem od gory.Chcialem jeszcze zapytac czy oddzielnie trzeba wymienic olej w skrzyni biegow, jesli tak to jak i jaki olej? Wiem ze to glupie pytanie nie jestem mechanikiem ale mysle ze moge zrobic to sam:) za wszystkie odpowiedzi BARDZO DZIEKUJE i pozdrawiam

2

Odp: Wymiana oleju ktm 625 smc

W Lc4 jest chyba jeden obieg wiec , skrzynia jest smarowana tym samym olejem .
Mam serwisówke od Lc4 z 2003 tylko wersji enduro , ale silniki chyba są takie same .

motoslide.com

3 Ostatnio edytowany przez SebaKAT (2011-01-30 21:33:32)

Nie wiem jak w 625 ale w 640 jest jeden obieg i tak jak Bartek pisze skrzynia smarowana jest tym samym olejem a różnią się chyba tylko brakiem rozrusznika i w wersji od 2003 głowicą. No i nie wiem czy 625 ma w ramie olej, jeśli tak to czynności przy jego wymianie nie są już standardowe. Trzeba pamiętać o odpowietrzeniu i sprawdzeniu zaworu bypass czy się nie przyciera

SUPERMOTO - ma być głośno, niewygodnie i harcorowo !!!

4

W tej serwisówce już jest szary silnik high flow tylko , tak jak mówiłem nie wersja smc , a sxc (enduro ) .

krolikktm serwisówke moge wysłać na meila .

motoslide.com

5

Ja mam wersje z głowica high flow. Mam serwisowke po agielsku ale nie rozkminiam do konca o co kaman:D mam nadzieje ze nie trzeba wymieniac oleju w skrzyni:P

6

Jest tylko jeden olej w silniku wiec wystarczy :D
Zajrzyj tez sobie do filtra powietrza .

motoslide.com

7

:) Dziekuje. Jeszcze jedno glupie pytanko:) gdzie jest filtr:D wiem ze jestem tepy ale ucze sie hehe

8

krolikktm napisał/a:

:) Dziekuje. Jeszcze jedno glupie pytanko:) gdzie jest filtr:D wiem ze jestem tepy ale ucze sie hehe

Pod siedzeniem :P

9 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2011-01-30 21:57:00)