1 Ostatnio edytowany przez tabul (2011-01-13 23:45:41)

Temat: kx500

robocop napisał/a:

pchał  :D  na allegro jest jeden ładny  :)  ja bym się nie bawił w wymianę lag tylko sprężynki zmienił i oil  ;)  same obręcze dokup i na oryginalnych piastach rób to najtaniej będzie i najpewniej bo do alu się nie przekonałem po moim kxie  :)  ogólnie tanie w utrzymaniu bo to 2t  :D  jak nicasil zdrowy to już reszta z górki  :)  sam myślałem nad takim kiedyś  :)  plastiki podchodzą od nowego modelu więc ładnie można go zrobić ;] ja miałem opcję kiedyś sam silnik dostać i szukałem całego kx250 na alu ramie z padnietym silnikiem lub bez bo pasuje bez problemu od 500  :D

no kwestia jeszcze czy cenowo by Ci się opłacało bo ile za ninje chcesz??? i jaki rok tego kxa??? ;]

a tu na ramie od 250 z '99-'01
http://zx6r.net/attachments/motorcycle-talk/2957d1257879521-kawasaki-motard-kx500pp.jpg


No ten też mi się bardzo podoba. A co nie tak z Twoimi alu ?? za ciężkie ? Czytałem gdzieś, że w starej 500 nie ma nikasilu tylko tulejowanie ale nie wiem czy to prawda...a ninja ma pierwsze trzy biegi wypadające bo pod koniec sezonu nowe buty testowałem i dźwigni nie wyregulowałem odpowiednio...więc chcę się wymienić fifty-fifty. a kx z 93 niby i coś tam porobione przy silniku ale właściciel mówi że z rok stoi bo nie ma czasu jeździć a ninje dla brata bierze. Generalnie pewnie dużo do porobienia ale mi się nie spieszy bo mam drz, a chciałbym zmotać właśnie jakąś ramę z dowodem rej. ale też niekoniecznie. Bardziej koła, zawiecha, wydech, ciekawi mnie ile taki dyfuzor z tłumikiem jak w tym wyżej;)

2

Odp: kx500

no nie pasowało idealnie i trzeba było trochu pomyśleć ;] i normalnie robiłbym na szprychach jakby mi przyszło raz jeszcze na sm coś przerabiać ;] jeżeli uważasz że jest warto się zamieniać to czemu nie ;] nicasil był w 500 ;] jak niema to bym się zastanawiał nad zamianą chyba że reszta jest bez zarzutu ;] generalnie 4t jest łatwiejsze w prowadzeniu bo tu cały czas operujesz sprzęgłem i niema hamowania biegami bo się zatrze ;] używasz oby hamulców na raz to jak masz przyzwyczajenia z 4t to może być ciężko ;] 250 trzeba bardziej kręcić bo dołu brak jak to w 2t i nie za bardzo na sm to pasuje ale w 500 już masz ładną pracę w niskim zakresie obrotów więc powinno się ładnie prowadzić ;] taki układ wydechowy to pewnie koło 2k będzie kosztować bo sam dyfuzor DEPa ponad 900 zł jak kiedyś sprawdzałem a wątpię żeby używkę znaleźć ;]

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

3

Odp: kx500

tuningowy wydech do dt kosztuje trochę ponad 1k więc do kx będzie na pewno droższy :)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

4

Odp: kx500

dzięki za podpowiedź, właśnie też się dowiedziałem że był nicasil i jak ktoś tulejował to potem silnik się przegrzewa i same problemy, więc jeszcze się dowiem jak był remont robiony i się zastanowię. pozdrawiam

5

Odp: kx500

popytaj bo bez nicasilu w 2t nie warto brać chyba że tak jak mówiłem reszta laleczka i szukać cylindra z na poczet remontu ;] a ponowne nakładanie to już nie to i się ściera szybko ;] z tuleją to różnie jak przegrzejesz to się przytrze jak nie dogrzejesz a odkręcisz to też ;] także jak wszystko inne bajka że kasa którą miałeś wydać na remont zostanie Ci i znajdziesz cylinder ze zdrowym nicasilem to można się mieniać ;] a tak to dobrze zastanów się żebyś muki nie miał ;]

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

6

Odp: kx500

zrezygnowałem bo już miałem jechać a tu gość mówi że on stał pół roku to nie wiadomo czy odpali bo gaźnik brudny, to mówię że na pycha jak coś, a on do mnie że to mokre sprzęgło to jak zimne to się ślizga i musi się rozgrzać, więc jak to usłyszałem stwierdziłem że muka... poza tym jak odpaliłem moja niunie to stwierdziłem że jednak się nie rozstaje bo silnik odpala po całej zimie bez żadnego ale, chodzi pięknie tylko skrzynka do zrobienia a to w sumie nie duży koszt ;)