Moment obrotowy to nie jest to samo co moc.
Obroty nie rosną wraz z mocą.
Jeżeli wstawisz tuningowy moduł to zwiększysz obroty do 12000 ale wtedy masz większą szansę, że coś Ci "strzeli" w silniku.
Mnie prędkość maksymalna nie jara i nie po to zwiększam moc.
Zapytaj się Brzozę ile leci na seryjnym przełożeniu.
Ale pamiętaj że prędkość maks zależy od wielu czynników. Ja już gdzieś pisałem że na mojej DRZ leciałem na seryjnym przełożeniu przed modami 169km/h i potrafiłem lecieć 160 zawsze bez problemu.
Inni lecą max 150 - i gdzie tu zależność?
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD