16

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

hacker33 napisał/a:

Prędkość maksymalna zależy od przełożenia - nie od pojemności.

, wiem ale chodziło mi czy na seryjnych zębatkach i innym module, czyli wyższych obrotach czuć i widać różnicę np. o 10km/h więcej ;) pojemność chyba najbardziej wpływa na moment obrotowy a obroty na moc mierzoną w KM ;)

17

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

Moment obrotowy to nie jest to samo co moc.
Obroty nie rosną wraz z mocą.
Jeżeli wstawisz tuningowy moduł to zwiększysz obroty do 12000 ale wtedy masz większą szansę, że coś Ci "strzeli" w silniku.
Mnie prędkość maksymalna nie jara i nie po to zwiększam moc.
Zapytaj się Brzozę ile leci na seryjnym przełożeniu.

Ale pamiętaj że prędkość maks zależy od wielu czynników. Ja już gdzieś pisałem że na mojej DRZ leciałem na seryjnym przełożeniu przed modami 169km/h i potrafiłem lecieć 160 zawsze bez problemu.
Inni lecą max 150 - i gdzie tu zależność?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

18

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

Pytam z ciekawości jak się moto zachowuje po takich modach a nie dlatego że cisnę singlem v-max. Nie bo nie lubię dźwięku silnika przy maksymalnych obrotach, od tego mam ninje ;)

chodziło mi że moc czyli KM rośnie wraz z obrotami a moment obrotowy to coś innego i jest maksymalny w jakimś zakresie obrotów i jak wiadomo moto wtedy najlepiej "ciągnie" - chodzi mi o odczucia;) oczywiście nie jestem znawcą i mogę sie mylić a to takie moje przemyślenia....

19

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

Odczucia podobno są spore.
Big bore kit każdy nazywa wielkim "WOW!" i najlepiej wydanymi pieniędzmi :P
Pomyśl sobie, że seryjnie wszystkie crossy o pojemności 450 mają około 47KM a ty masz np. 49KM.
Więc jazda DRZ robi się jak jazda CRF czy RMZ.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

20 Ostatnio edytowany przez cross (2010-12-27 18:30:19)

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

hacker33 napisał/a:

Więc jazda DRZ robi się jak jazda CRF czy RMZ.


tylko z malym bagazem w postaci 50kg :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

21 Ostatnio edytowany przez hacker33 (2010-12-27 18:38:53)

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

cross napisał/a:
hacker33 napisał/a:

Więc jazda DRZ robi się jak jazda CRF czy RMZ.


tylko z malym bagazem w postaci 50kg :D

o wagę nikt nie pytał hehe
ale jeżeli ktoś ma wersję z kopką która z 6 litrami paliwa waży 126kg w realu na wadze to chyba nie jest aż tak źle co?
http://www.thumpertalk.com/forum/garage.php?do=viewattachment&attachmentid=86670

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

22

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

no niby nie ... ale to dalej suzuki  :D  :D  wybaczcie takei zboczenie  tak samo jak z kawasaki  :P

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

23

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

cross napisał/a:

no niby nie ... ale to dalej suzuki  :D  :D  wybaczcie takei zboczenie  tak samo jak z kawasaki  :P

nie lubisz technologi z dalekiego wschodu? :D

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

24

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

czemu yamaha a tymbardziej honda spoko  :P ale wiadomo europa the best

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

25

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

cross a czemu z 530 zmieniłeś na 450 ?? waga czy jeszcze inne wskazania do zmiany na mniejszą pojemność ??

26

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

bo smr-y robią tylko w poj 450cc  a wybrał smr-a   bo jest lżejszy dzięki temu że ma jeden bieg mniej i nie ma żarówek ;)

27

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

Haker jest mistrzem DRzetowego tuningu, ale myli się co do kilku rzecz - a mianowicie mojego tematu :)
Nie mam kitu Yoshimury tylko Athenę
Nie robiłem sam tego - wszystko oprócz silnika grzebałem ja, ale silnik już był zrobiony dobrze - oprócz sprzęgła
Moja DRZta nie mam pojęcia z jaką prędkością leci - nie mam licznika
Z dodatkowych przeróbek mam pogrzebany FCR 39 tkę, moduł Yoshimury, układ FMFa z powerbombem.
Moja drzta nie ma fabrycznych przełożeń a 15 - 38
Tak - idzie bez proszenia z 3ki z gazu, jak sie poprosi to i z 4ki, ale ja stawiam ją najczęsciej z dwójki, bo nie lubię sie suk prosić
Bardziej inwestowałem w inne rzeczy niż silnik, bo uważałem że to co jest mi wystarczy czyli E - już 50 koni fabrycznie bo to 2001 rok jest plus mody to myślę że z silnika jakies 54-55 koni wychodzi, ile zostaje na tylnym kole to nie wiem.
A i musze ją w tym roku zważyć, bo nawet nie wiem ile waży :)

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

28

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

hacker33 napisał/a:

Pomyśl sobie, że seryjnie wszystkie crossy o pojemności 450 mają około 47KM a ty masz np. 49KM.
Więc jazda DRZ robi się jak jazda CRF czy RMZ.

Tutaj trochę tego nie rozumiem. Mówisz że wyczyny 450 mają około 47KM, DRZ 400 E lub Y ma w tabeli 48KM lecz ok 20kg więcej. Wynika z tego że sprzęty mocowo są ze sobą porównywalne, a jak to jest w rzeczywistości? Miał ktoś okazję porównywać oba sprzęty (DRZ E/Y oraz wyczynowa 450 np. CRF)? Nurtuje mnie to od jakiegoś czasu, bo chciałbym w tym roku startować w zawodach PP, i nie wiem czy sprzedać DRZ Y i rozglądać się za CRF lub WR, czy zainwestować kilka złoty w sucz i ścigać się. Jeżeli różnica pomiędzy nimi w rzeczywistości jest niewielka zostanę przy niej i kolejny sezon bede sie nią opiekował :)

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

29 Ostatnio edytowany przez hacker33 (2010-12-27 19:50:50)

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

ja podaję zawsze moc na kole, czyli to co mierzy hamownia
tabela podaje zawsze moc silnika a nie tego co ma na kole - zazwyczaj jest to około 10KM mniej
E i Y mają na kole około 40KM
S i SM mają 34KM
wyczyny 450 około 45-47KM

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

30

Odp: poszukuje kolektora do DRZ w wersji E

:P nie jest nam dane chwalic sie koniami , a raczej ich iloscią :D

motoslide.com