Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Ehhh, zdążyli usunąć.
EDIT
[url]http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktualnosci/n,policja-z-brzeska-nie-zdolala-zatrzymac-kaskadera-na-scigaczu-zamiast-tego-gnebi-korowod-weselny[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 417 418 419 420 421 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ehhh, zdążyli usunąć.
EDIT
[url]http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktualnosci/n,policja-z-brzeska-nie-zdolala-zatrzymac-kaskadera-na-scigaczu-zamiast-tego-gnebi-korowod-weselny[/url]
Ehhh, zdążyli usunąć.
EDIT
[url]http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktualnosci/n,policja-z-brzeska-nie-zdolala-zatrzymac-kaskadera-na-scigaczu-zamiast-tego-gnebi-korowod-weselny[/url]
Metody jak w SB - albo wysypiecie kolegę albo was zatrzymamy.
Na szybkiego - warto? Różnica cenowo między Renthalem ogromna, moto będzie jeździło tylko po asfalcie - [url]https://sklep.mieloch.pl/szukaj/kierownica-dyna-racing-high-fatbar-pomaranczowa-cross-enduro-supermoto.html?search=product&string=fatbar[/url]
A może ta? - [url]http://allegro.pl/kierownica-accel-28-fatbar-pomarancz-ktm-sxf-exc-i6947875110.html[/url]
Accel jest spoko. Miałem we wszystkim czym latałem.
Szukam jakieś fajnej lekkiej ale dobrej ochrony klaty na rower.
Byłem już przekonany do
Leatt 3DF Airfit Body vest
Jednak szukając ideału trafiłem jeszcze na coś takiego:
Leatt 3DF Airfit Chest Protector
Na temat pierwszego opinii w necie multum, większość pozytywna.
Na temat drugiego brak jakiejkolwiek opinii. A podoba mi się bardziej ze względu na ochronę boczną żeber i chyba luźniejszą/przewiewniejszą budowę?
Macał może ktoś to? Widzi ktoś jakieś negatywne strony miękkiego buzera w stosunku do miękkiej zbroi?
Cena obu kapka w kapkę taka sama.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=oP61Xs8hIT4[/url]
wie ktoś co to za lampa z przodu ?
Te nowsze CRFy mają bardzo podobną.
Na temat drugiego brak jakiejkolwiek opinii. A podoba mi się bardziej ze względu na ochronę boczną żeber i chyba luźniejszą/przewiewniejszą budowę?
W tym pierwszym i tak raczej nie poczujesz gorąca, jeżdżę w pełnej 3df airfit i jest bajka
[url]https://www.olx.pl/oferta/motocykl-z-drewna-custom-romet50-g-k-unikat-CID5-IDp0hWF.html[/url]
za zyla do nego:D
Panowie co daje wymiana gaźnika FCR 39 na 41 załóżmy w takim 525 exc? Jakiś konkretny przyrost mocy?Czy tylko chodzi o reakcję na szybki ruch manetką? To popularna modyfikacja ale czy daje na tyle dużo żeby warto się było w to bawić?
Nie mam praktycznego porównania, ale kiedy szukałem fcra do lc4 to wyczytałem, że 39 daje więcej momentu na dole a 41 na górze. I to by tłumaczyło, dlaczego exc ma mniejszą a sx większą gardziel. I w zasadzie byłoby to zgodne z fizyką, aczkolwiek jak to w praktyce wygląda - niech wypowiedzą się praktycy ;)
No na filmikach widać że swapują do różnych moto te gaźniki.Widać że reakcja na gaz jest momentalna szczególnie w wersjach mx tych gaźników,ale czy to daje jakąś poprawę mocy?
Ma ktoś dobre rabaty na graty do samochodu ? Muszę wymienić amory w aucie i parę innych dupereli. W warsztacie podliczyli mnie na 3,8k za same graty.
Ma ktoś dobre rabaty na graty do samochodu ? Muszę wymienić amory w aucie i parę innych dupereli. W warsztacie podliczyli mnie na 3,8k za same graty.
Daj znać na PW co potrzeba i z jakiego sklepu :)
Strony Poprzednia 1 … 417 418 419 420 421 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.091 sekund, wykonano 50 zapytań