Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
To może pomoże?
[url]http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=53&t=3157[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 333 334 335 336 337 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To może pomoże?
[url]http://forum.kawasaki-er5.pl/viewtopic.php?f=53&t=3157[/url]
Czytałem to gierwi, od 01.2015 do rejestracji nie jest potrzebny vat 25, to i vat 24 się nie składa. Podobno trzeba tylko rzucić vat 23 w US żeby mieli podkładkę że nabyłem pojazd, na zasadzie zgłoszenia, przynajmniej tyle wyczytałem w necie, ale w praktyce do ręki tego nie biorą :D
Miał ktoś husaberga 390 albo 570 ? Ciekawi mnie jak się spisują te nowsze husabergi po nie powiem kuszą a że portfel rośnie to może bym zakupił coś takiego
570 jest zajebiste, pancerny piec, mega dzik, trochę nerwowy, ale idzie się przyzwyczaić. Mam 100h na piecu i nawet ani razu nie były ruszane zawory. Jak wyhaczysz FSa to trochę korekt i sprzęt kozak. Ja swojego będę trzymać aż nie będzie można kupić części :D Tak na marginesie, jak szukasz czegoś do SM i enduro to 570 się ni ch***a nie nadaje.
Samson ma husaberga 390 w endurasie
Nie bardziej ja bym preferował husa w endurasie.Ważny żeby silnik nie padał z głupich powodów i wad fabrycznych .
Cześć, nie zalega komuś w garażu uszczelka pompy wody do Husaberga taka jak ta?
ja nie mam - może wytnij sobie ? :)
Nie bardziej ja bym preferował husa w endurasie.Ważny żeby silnik nie padał z głupich powodów i wad fabrycznych .
570 sobie odpuść jak do enduro
Za ciężki?
[url]https://www.youtube.com/user/Enduroberg/videos[/url]
tutaj koleś ma fe 570 i jakoś jeździ.
Nasz forumowy kolega subek :)
Teraz zmienił na exc 450 i z tego co pamietam chwalił sobie :)
Jak ja miałem okazję próbować fe 570 powiem że jak dla mnie na typowe lajtowe enduro.
Fajny na duże przeloty, a tak do technicznej jazdy czy po torze o wiele wolalbym jego mniejszego brata np.390
Za ciężki?
Niema czegoś takiego. Wszystko zależy od chęci i umiejętności. Znajomy kiedyś latał na klx650r, my na 250 2t i to po naprawdę ciężkim terenie. On szedł dzik przez pole kukurydzy, na torze mx też nie odbiegał od reszty. Ma z 1,6m wzrostu i bez problemu go ogarniał. Zawsze zatrzymywał się koło drzewa po nie dosięgał do ziemi, no chyba, że moto przechylone i on ledwo co na siedzeniu. Wtedy w moich oczach pojęcie "zbyt ciężki motur" przestało istnieć hehe. Gdyby nie sytuacja i przymus sprzedaży to dalej pewnie by go ujeżdżał bo w planach miał go na SM zrobić. Może moto z innych względów się nie nadawać ale nie z racji wagi. Mieliśmy podczas przeprawówek ludzi na np transalpie czy freewindzie bez kostek i spokojnie dawali radę drzewa pokonywać. Pzdr.
EDIT: tu fotkę znalazłem jego jak wyglądał na moto bez podparcia drzewem hehe
Za ciężki?
Dla mnie waga jest ok, ale jak sidłem na EXC to poręczność i sposób oddawania mocy jest dużo bardziej przystępny. Może w moim bergu jest jakaś agresywna mapa zapłonu, ale jak mam nawet porównać 570 do 525 to wole 525 mimo że jest starsze.
czytałem trochę o czysta90 i już wiem jakie będzie moje następne moto jak bóg pozwoli :v
Strony Poprzednia 1 … 333 334 335 336 337 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.097 sekund, wykonano 49 zapytań