1

Temat: sm 610?

Witam, Jestem nowym użytkownikiem forum i mam nadzieję że zagrzeję tu miejsce ;)

Do rzeczy... no więc sprawa wygląda tak że zastanawiam się poważnie nad SM ... a dokładnie nad Husky SM 610 bądź ew. Katem LC4 SM. Wszystko fajnie, pieniądze, prawko... Lecz wszystko się komplikuje teraz. Gdyż ma to być moje pierwsze moto i ... no sami wiecie. Jak wygląda sprawa latania na tych potworkach? Ogarnę to jakoś bez większych przygód czy z góry odradzacie mi zakup tych moto na początek? Jak tak to zaproponujcie może coś innego :) Obowiązkowo 2osobowe musi być te moto.

2

Odp: sm 610?

moim zdaniem Cie sponiewiera takie moto...

nie miales stycznosci z zadnym motorem w zyciu? (nie mowie tu o tym na ktorym zdawales prawko, bo to motorynka jest :P)

3

Odp: sm 610?

najmocniejsze czym latałem to chyba CR 125 było :)

4

Odp: sm 610?

Dasz sobie rade, manetka chodzi w obie strony  ;)

Przynajmniej nie znudzi ci się po 3 miesiącach z powodu braku mocy.

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

5

Odp: sm 610?

Dasz rade chłopaku- jak masz przygodę z cr 125 to ja bym polecał CR 500 - wdzięczny motocykl i w przeciwieństwie do cr 125 oddaje moc równomiernie.

a tak serio ( może będę monotonny ) to kup sobie DRZ 400 SM... Dlaczego - oto kilka powodów:

Motocykl nie wymaga częstego serwisu,
Moc do ogarnięcia nawet przez Ciebie
Idealny do nauki
Pojeździsz na nim przynajmniej 2 lata :)
Ani za słaby ani za mocny :)

Jak masz więcej pieniędzy to zainwestuj w WRX 250, ale to będzie raczej moto na jeden sezon...

KTM i Huska to wg. mnie nie są motocykle na rozpoczęcie przygody ...

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

6

Odp: sm 610?

trudno powiedziec bo dla niektorych takie 610 bedzie ok ale jak miales mala stycznosc z moto to bym sie wachal  :/
jako uzytkownik 610 jak najbardziej polecam moto niezbyt lekkie ale jak dla mnie jako pirwszy sm spoko dobry sprzed do wdrazenia sie do sm'ow-fakt to nie moj pierwszy sprzet  ;)
tak wiec decyzja nalezy do ciebie ja sadze ze dal bys rade aczkolwiek drz 400 sm bylo by lepiejsza opcia  ;)

7

Odp: sm 610?

bierz 600 i sie nie martw, ja sie z xt125 przesiadłem na lc4 w ostatniej wersji i było mega git!

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

8

Odp: sm 610?

Kupuj Dr-z 400 sm :)

Black RiDeR

9

Odp: sm 610?

Ja tak samo tylko ze z xt125x zrobionego na 140 :D przesiadłem sie na 525 :D początki były ciężkie ;D

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

10

Odp: sm 610?

Pytanie ile kolega waży i ile ma wzrostu.
Bo jak 190cm i 120kg to DRZ odpada za to KTM czy Huśka będzie ok

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

11

Odp: sm 610?

No więc chcę takie moto z kilku powodów...
np. z takiego że na DRZ mnie nie stać i nie wydałbym 14k czy ileś na moto na początek... (mój budżet to jakieś 8-9)
Bardzo podobają mi się te moto tylko własnie boję się tego iż przeliczę się z ich mocą. I bardzo prosiłbym o zaprzestanie tych sarkazmów jak np. o Cr500 bo co jak co ale nie jestem idiotą.

jeśli chodzi o wage to mam jakieś 83kg przy 180 :)

ostatnio wpadłem jeszcze na taką mordeczkę: [url]http://allegro.pl/yamaha-ttr-600-supermoto-tt-600-xr-wr-dr-xt-cr-yz-i1343380863.html[/url]
co o tym sądzicie?

12 Ostatnio edytowany przez fxrider (2010-11-30 00:19:05)

Odp: sm 610?

KTM a tym bardziej huska może być o wiele droższa niż DRZ - nie w zakupie, ale w utrzymaniu. Więc jeśli nie bardzo masz rezerwy finansowe na ew. remonty to tym bardziej powinieneś odpuścić te modele - są one po prostu (potencjalnie) dużo bardziej kosztowne w eksploatacji niż DRZ. Zwłaszcza w tym zakresie cenowym ryzyko jest spore.
A mocowo IMO też trochę za ostre na początek.

EDIT:
dwuosobowe to one są co najwyżej w teorii

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

13 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2010-11-30 00:19:56)

Odp: sm 610?

Na allegro jest fajna ttr 600 z Świecia za 7600. Ta yamaszka jest naprawde fajna, sam o takiej myslałem na początku roku , lekka jak na klase 600 i uchodzi za bezawaryjną , musiał bys ją obejrzeć na żywo, przejechać sie co przy tej pogodzie może być nie wykonalne , ale zobacz ją sobie na allegro taka biało czerwona oryginalne malowanie z dużą iloscią naklejek .

motoslide.com

14

Odp: sm 610?

cross napisał/a:

bierz 600 i sie nie martw, ja sie z xt125 przesiadłem na lc4 w ostatniej wersji i było mega git!

No tak ale chłopak pisze, że to jego 1-sze moto a Ty latałeś przynajmniej na tej 125... :)

Jeśli mówisz, że nie stać Cię na DRZ to na Husky nie będzie Cię stać tym bardziej- dlaczego ? W tej kasie ucelujesz pewnie w model bez pompy oleju- co oznacza wymianę oleju co 5-8 MH ( zależy jak będziesz jeździł ) olej najlepiej lać motula a najlepiej 300V pewnie w granicach 70 zł za litr - wchodzi 1,7 więc wymiana kosztuje Cię około 120 zł. Co 3 wymiany musisz zmieniać zaworek membranowy = 50 zł. A więc 50 km dziennie x 30 Dni = 1500 km / na średnią np 70 kmh = 21 MH / 8h = 3 wymiany oleju w miesiącu = 120 x 3 + 50 zł zaworek = 410 zł miesięcznie - nie wspominając o tłokach itd...

Generalnie moto jest mega zajeb... fajnie sie prowadzi, dość szybkie, ale niestety wymagające uwagi i godnego serwisowania.

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

15

Odp: sm 610?

Bez przesady, za te pieniądze spokojnie kupi się już model z pompą (pow. 98), tylko zakup huski (abstrahując już od późniejszych kosztów utrzymania) to zawsze jest ryzyko, bo diabli wiedzą kiedy coś wybuchnie (zwłaszcza, że często są robione "aby sprzedać") - remont w optymistycznej wersji kosztuje od 2500zł.
No a koszty utrzymania jak wyżej (zakładając, że działasz sam) + okazjonalne atrakcje (zapłon n.p.) + spalanie, które niskie nie jest. To jest moto praktycznie wyczynowe, ze wszystkimi (pozytywnymi i nie) konsekwencjami.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...