Temat: DRZ400 gaźnik Mikuni usunięcie Pair Valve i Selenoid Valve
Zamieściłem na innym forum zamieszę i tu:
Każdy kto posiada europejską wersję DRZ 400 S lub SM z gaźnikiem Mikuni zauważył pewnie dziwny element z boku silnika oraz dziwną cewkę u dołu gaźnika.
To pierwsze nazywa się Pair Valve i jest odpowiedzialne za dopalanie niedopalonej mieszanki w wydechu to drugie natomiast to Selenoid Valve i jest odpowiedzialne za przyblokowanie naszego gaźnika na pierwszych 3 biegach.
Po co - nie wiem. Czy jego usunięcie dodaje mocy - nie.
Ale skoro jest a może go nie być to dlaczego go nie wywalić :D
Taka jedna uwaga - każdy kto będzie chciał założyć tuningowe dysze zmuszony jest usunąć te rzeczy z naszej maszyny!
Jak to robimy.
1)Wywalamy ten o to zawór ciśnieniowy (Pair Valve):
2)Zaślepiamy króciec w gaźniku do którego był podłączony wężyk (na zdjęciu złoty króciec jeszcze nie zaślepiony)
3)Zaślepiamy otwór w silniku który został po metalowej rurce Pair Valve:
4)Odczepiamy wężyk łączący selenoid z membraną:
5)Wykręcamy selenoid z gaźnika
6)Zaślepiamy otwór w gaźniku (tylko ten w pokrywie membrany):
7)Zaślepiamy otwór w air box-ie
Dziura po selenoidzie w gaźniku zostaje - nic z nią nie robimy.
Teraz możemy się cieszyć odblokowanym gaźnikiem
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD