Temat: Aprilia sxv
chce kupic motor aprilia sxv 550 i chcialbym sie dowiedziec od kogos kto sie zna czy jest to dobry motocykl i czy warto go kupic?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Aprilia sxv
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
chce kupic motor aprilia sxv 550 i chcialbym sie dowiedziec od kogos kto sie zna czy jest to dobry motocykl i czy warto go kupic?
ja mam 4.5 i jest mega luta, kto się przejedzie to się zakochuje we V2
a ma jakies wady??
ja mam 4.5 i jest mega luta, kto się przejedzie to się zakochuje we V2
Ja się przejechałem apką Cienkiego i jakoś się nie zakochałem :P
wyczerpujące odpowiedzi dzieki :]
Przed 2008 mialy problem z uszczelnieniem silnika i chyba rozrusznikiem,
pierwszy problem potrafil doprowadzic do malego bum, a koszty remontu raczej zabijaja w przypadku V2,
podejrzewam ze o doswiadczony serwis w PL tez nielatwo
- tyle widzialem na supermotojunkie.com, w dziale Aprilii jest mnostwo na ten i inne tematy.
Temat apki już kilka razy pojawiał się na naszym forum. Rzeczywiście tak jak chłopaki piszą jednemu pasuje i się zakocha a drugiemu nie leży( tak jest z każdym motocyklem). Napewno aprilia jest wyjątkowa, zajebisty wygląd jak na włochów pzystało, widlasty silnik kręcący powyżej 12tysięcy, doskonałe zawieszenia i hamulce,naprawde dobre osiągi ale wstosunku do silników jednocylindrowych napewno gorszy dół i troszkę większa waga. Rozmawiałem ostatnio z osobą mocno zorientowaną w wyścigach SM nietylko w Polsce ale też w Europie i powedział że zawodnicy dosiadający aprilii zazwyczaj nie ingerują w silnik(wystarczająca moc) tylko głównie kładą nacisk na zmniejsznie wagi. Jest jeszcze jedna niezachęcająca sprawa jeśli chodzi o aprilie, a mianowicie znikoma siec serwisowa w Polsce i wiedza na temat sxv,ja postarałem się o serwisówkę i sam rzeźbie. Jak na razie jestem mega zadowolony i nie mam zamiaru jej sprzedawac.
hacker33 myślę że gdybyś nawet dopadł huskę Hermunena lud berga Jasinskiego to i tak by Cie nie powaliły, powód jest jeden-kochasz swoją suzi, i bardzo dobrze!!! :lol:
jest jeszcze jedna rzeczktora zniecheca w porównaniu z singlem ;]
remonty: 2 tłoki 2 komplety pierscienie 8 zaworów 2 głowice 2 korby itd
Ale korby mają skręcane stopy więc odchodzi rozbieranie wału i ponowne jego centrowanie...
To niestety prawda, prawie wszystko x2, ale co tam jak się komuś podoba to weźmie nadgodziny i dorobi na remoncik :D
zawodnicy dosiadający aprilii zazwyczaj nie ingerują w silnik(wystarczająca moc) tylko głównie kładą nacisk na zmniejsznie wagi.
Dlatego VDB i spółka jeżdżą od tego sezonu Apriliami SMXV (przeróbka z krosa)zamiast SXV. Jeśli tylko na tor to na pewno lepsza opcja.
Zadam nietuzinkowe pytanie - czy na SXV 5.5 da się ruszyć w trasę na dystansie 100-400km? Wiem, że nie będę czuł tyłka po takiej jeździe bo coś o tym wiem. Jak jest z elastycznością w trasie? - mam tu na myśli fakt, iż "moja grupa" to same plastiki i nakedy. Nie mówię tu o zap.... 170km/h w grupie tylko spokojnie 120-130km/h. Jaka prędkość jest optymalna dla SXV w trasie aby jej nie zapitolić? jeżeli się ją wogóle da hehe :)
Zaraz pewnie ktoś mi powie kup sobie turystyka itd., ale ja nie chcę się rozstawać z SM :cool: SXV wpadła mi w oko :)
SXV ma dość wyżyłowany silnik a jak wiadomo takie silniki "nie lubią" stałych obrotów.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Aprilia sxv
Wygenerowano w 0.052 sekund, wykonano 71 zapytań