1

Temat: Koła do DRZ 400E

Witam,
jako że jestem zielony w temacie kół i opon do SM, a mam nadzieję jutro kupić DRZtę, to chciałem Was zapytać, którą z poniższych opcji warto wybrać.
Jeżeli o mnie chodzi, to nie ukrywam, że fajnie byłoby zbudować zestaw który pozwolił by na ostrzejszą jazdę, więc tarcza 320mm wskazana. Lubię gdy gumy dobrze się kleją do asfaltu, acz DRZta będzie używana w tygodniu na jazdę po mieście ~200 km tygodniowo minimum, może pokuszę się o udział w treningach SM na Bemowie, także fajnie byłoby wyważyć zużycie do trakcji.

Póki co znalazłem dwie oferty na koła na allegro:
[url]http://allegro.pl/item1175524345_kola_sm_drz_400_idealne_michelin_dr_z_400_s_sm_e.html[/url]

[url]http://allegro.pl/item1181437999_kola_supermoto_do_drz_400_e.html[/url] - tutaj zadzwoniłem, bardzo miły gościu, gumy to Pirelli Diablo, guma tył ma 50% zużycia, przód 30%.
Mam po drodze żeby je odebrać osobiście.

Mam już adapter, podobny do tego w załączniku, wymiar pomiędzy otworami, to nie 31mm, a 40mm, reszta podobna, więc nie wiem czy będzie pasował do tarczy 320mm, czy 310mm.

Pytania:
-który zestaw kół warto brać, czy może żaden i poczekać?
-jaki jest koszt dobrej nowej tarczy 320mm

dzięki i pozdro

Post's attachments

Attachment icon Adapter.jpg 36.94 kb, 78 downloads since 2010-08-16 

2

Odp: Koła do DRZ 400E

To jest adapter na tarcze 310mm

3

Odp: Koła do DRZ 400E

Zestaw niebieski bym brał. Bo masz piasty talona i obręcze excela a typ niewiele więcej krzyczy. może zbijesz cene.
DavoPL to jesy handlarzyna - musi zarobić. nie brałbym od niego - z resztą on sprzedaje kółka zwykle od drz sm - żaden rarytas.
Koszt tarczy - np motomoastera to około 1000 zł. mozesz trafić tańsze jakies używane brakingi ale uważaj żeby nie okazło sie że są rozklekotane - to nie jest przyjemne potem jak przy każdym hamowaniu tarcza wali jak wsciekła. Nowego MM jestem w stanie ci załatwić - za ile?? pewnie około 800 zł. Zastanów się.