16

Odp: Suzuki RM 250 na "pierwszy" terenowy motocykl?

Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem CR250:) O doznaniach napiszę niebawem, jak ją przetestuję:)

17

Odp: Suzuki RM 250 na "pierwszy" terenowy motocykl?

czemuty porównujesz enduro (suzuki ts) do crossówki (hondy cr) to sie ma nijak do siebie

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

18

Odp: Suzuki RM 250 na "pierwszy" terenowy motocykl?

Rozmowa była o 250 2T i niejednokrotnie były podawane przykłady różnych ćwiartek, niekoniecznie enduro. Coś Cię zabolało?:)

19

Odp: Suzuki RM 250 na "pierwszy" terenowy motocykl?

Konkluzja jest jedna-ćwiara w cwajtakcie poniewiera lepiej niż butelka whiskey i i lufa dobrego zioła  :lol:

20

Odp: Suzuki RM 250 na "pierwszy" terenowy motocykl?

Sam się obawiam, bo nie mam praktycznie doświadczenia w terenie:) Pożyjemy (oby), zobaczymy (oby):)

21

Odp: Suzuki RM 250 na "pierwszy" terenowy motocykl?

Snow, jak bedziesz sie wybieral pojezdzic gdzies ta cwiara to daj znac. Chetnie zobacze jak to wyglada i moze nawet poprosze, zebys dal sie karnac jesli nie przejdzie mi ochota od samego patrzenia  :lol:

22

Odp: Suzuki RM 250 na "pierwszy" terenowy motocykl?

Nie mam pojęcia dlaczego tak demonizujecie te 250 w 2t. Ja np. lubię walczyć z motorem i być poniewieranym, dlatego też jazda yz w terenie jest całkiem ok. Fakt, że nie uprawiam motocrossu, tylko sobie rekreacyjnie śmigam po torze na żwirowni. Dla mnie liczy się bardziej frajda z walki z motorem przy wyjściach z zakrętów i liczne poślizgi:D z kolei na tor kartingowy jest to wg mnie wymarzona maszyna, ale to tak nawiasem, jeśli chciał byś bawić się suzuką w sm:D

yz 250 sm stunt bitch

23

Odp: Suzuki RM 250 na "pierwszy" terenowy motocykl?