1

Temat: Witam serdecznie!

Witam wszystkich!
Jakieś dwa tygodnie temu miałem wypadek na moto i od tej pory siedzę w domu na L4. Po tak długim czasie nic nierobienia można oszaleć, dlatego też często siedzę na necie i wyszukuję różnych ciekawostek ze świata motocykli. Po pewnym czasie uwaliło mi się w głowie (to już kolejna agresja supermoto na moją psychikę), żeby odłożyć trochę sianka i nabyć jakiś sprzęcik, który będzie można traktować jako fun-bike :D W temacie supermoto jestem raczej zielony :/ Dlatego też był bym rad za udzielenie jakichś wskazówek - za czym właściwie warto się rozglądać.

Na dzień dzisiejszy wjeżdżanie w teren kompletnie mnie nie interesuje. Chcę mieć motocykl prosty i niezawodny, który da mi sporo frajdy z jazdy krętymi asfaltami i nie będzie trzeba wiecznie czegoś przy nim naprawiać.

Czym można się sugerować szukając pod siebie takiego motocykla? Myślę, że jakieś 5-7 tysięcy będę w stanie na motocykl odłożyć, chociaż wolałbym zmieścić się w tej dolnej granicy.

I teraz rodzi się pytanie - co polecacie!?

Pozdrawiam!

2

Odp: Witam serdecznie!

Siemanko, pytania o wyborze motocykla proponuję wrzucić do działu "co kupić". Pzdr

KTM lc4 640 SM SPRZEDANY :( /// obecnie 100% Retro WSK 125 made in Świdnik na dojazdy do sklepu po bułki:)

3 Ostatnio edytowany przez Bondek (2010-05-06 12:26:19)

Odp: Witam serdecznie!

siema


na twoje pytanie odnoście motocykla na pewno zaraz wyczerpująco odpowie bico :D :D
ale 7k to trochę mało.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

4

Odp: Witam serdecznie!

Ech... W takim świecie żyjemy, że ile by się nie zarabiało to i tak przydało by się więcej. Cóż więcej niestety nie mam szans nazbierać.

Co do nieodpowiedniego miejsca na te pytania - proponuję poprowadzić rozmowę tutaj a później przenieść esencję we właściwe miejsce. No chyba, że źle kombinuję, to zaraz się poprawiam.

5

Odp: Witam serdecznie!