1

Temat: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

jak myślicie który z seryjnych  DRZ SM, LC4 SM, Duke2, TE 610 SM, chodzi o najbardziej uniwersalny motocykl normalny cenowo w utrzymaniu i codziennej eksploatacji, paliwożerność, dostęp do części itp. itd.?

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

2

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

Hehe było już dużo razy najtańsza w użytkowaniu będzie Suka DR-z
zaraz odezwą się głosy ludzi mocy, że masz wziąść DR-Z wersje E :)) pozdro

3

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

Wszystkie cztery motocykle które wymieniłes , są w miare uniwersalne supermoto.

motoslide.com

4

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

Ja bym wybrał suzuki drz400 ale koniecznie wersje E , nie bedziesz żałował  :D

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

5

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

bico napisał/a:

Ja bym wybrał suzuki drz400 ale koniecznie wersje E , nie bedziesz żałował  :D


[url=http://www.super-drzkoniecznieE.pl]www.super-drzkoniecznieE.pl[/url] powraca :D

6 Ostatnio edytowany przez figiel (2010-04-23 09:03:53)

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

dr ma chyba najwęższe siodło, a huska powyżej jakiego przebiegu kwalifikuje się do remontu większego ?

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

7

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

jak masz kase na remonty to bierz lc4^^

KTM lc4 640 SM SPRZEDANY :( /// obecnie 100% Retro WSK 125 made in Świdnik na dojazdy do sklepu po bułki:)

8

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

Deszczowiec napisał/a:

jak masz kase na remonty to bierz lc4^^

tzn Deszczu ile tej kasy potrzeba i jak często??

9

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

Wszystko zalezy jak się smiga kolego, mozna miec ekstremalnie długi przebieg, a można miec silnik do remontu po 5 tys km. Kasa-tłok, uszczelki, jakies łożyska, olej to w czesciach jakies 1000-1400 PLN, w kazdym z motocykli. Jak dojdzie korba to dolicz z 800 do 1200 PLN w zalezności od marki. Sprzęgło 300-400 PLN, jak kosz jest aluminiowy i czesto miał strzały ze sprzegla to moze i on być do wymiany, koszta w okolicach plus minus 1000 PLN.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

10

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

u mnie 28k km na lc4 bez remontu

http://p0lish.wordpress.com

11

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

p0lish napisał/a:

u mnie 28k km na lc4 bez remontu

dokładnie. Lc4 to zywotna konstrukcja, ale...
Najczęściej zaczynaja ludzie mieć problemy jak długo jeżdżą na maxa (np trasy z długimi prostymi), albo zaczynaja dlubac w wydechach bez odpowiedniej regulacji (np zakładają sama puszke żeby lepiej moto brzmiało)
poza tym ponoć po 10k leci uszczelka w standardzie (ktoś kto zmieniał może powie ile to kosztuje)

12

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

kleider napisał/a:
p0lish napisał/a:

u mnie 28k km na lc4 bez remontu

dokładnie. Lc4 to zywotna konstrukcja, ale...
Najczęściej zaczynaja ludzie mieć problemy jak długo jeżdżą na maxa (np trasy z długimi prostymi), albo zaczynaja dlubac w wydechach bez odpowiedniej regulacji (np zakładają sama puszke żeby lepiej moto brzmiało)
poza tym ponoć po 10k leci uszczelka w standardzie (ktoś kto zmieniał może powie ile to kosztuje)

Uszelka pod cylindrem ~150 pln robocizna ~800 pln

SMR 505

13

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

łoo robocizna 800zł ? to ja zapraszam kupujcie uszczelki ja wezme wam 200zł robocizny  :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

14

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

Zmień mechanika. 800zł to biorą za rozebranie silnika na części pierwsze. Rozebranie góry to normalnie jest zawsze w granicach 200-250zł. Komplet wszystkich uszczelek do LC4 to koszt 250zł.

Ja właśnie robiłem swoją LC4 bo jakiś skurw**** źle założył sprężynkę na by-passie i moja oryginalna korba poszła się je****. Motor ma przejechane 19tys km i wszystko w silniku w jak najlepszym porządku. Na niemieckim forum LC4 znam przypadki KTM z przebiegami 100tys i 120tys na oryginalnym tłoku.  Ale motocykle u jednego właściciela od nowości. LC4 lubi jak się ją non stop kręci. Nie lubi za to właśnie długich prostych.

Wibrator LC4 ;]

15

Odp: Suzuki, KTM, Husqvarna ???

lukasz_vip napisał/a:

Na niemieckim forum LC4 znam przypadki KTM z przebiegami 100tys i 120tys na oryginalnym tłoku.

Niemiaszki niech lepiej dilera zmienią :lol:
Qrwa 100tyś singlem, dobre    :lol:  :lol:  :lol: .