1

Temat: problem z rozrusznikiem w sxc 625

witam panowie mam mały problem z odpaleniem kata z rozrusznika.
a dokładniej rozrusznik niema siły przełamac kompresji.
kręce rozrusznikiem puszczam dekompresator i rozrusznik staje jak sie zrobi kompresja
kupiłem nowy akumulator zawiozłem rozrusznik do naprawy bo nie było juz szczotek i dalej to
samo co moze byc przyczyną ?? dodam ze prądy wszystkie dochodzą  do rozrusznika  rozrusznik przebadany na zwarcia wirnik pomierzony dekompresator tez działa co jeszcze moze byc z tym ustrojstwem??

2 Ostatnio edytowany przez fxrider (2010-03-08 12:26:09)

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

Może jednak jakiś problem z autodekompresatorem?
Choć u mnie w 640 też czasem ma problem żeby przebić przez kompresję - wtedy przepycham go "nożnie" przez kompresję i potem "z rozpędu" rozrusznik już daje radę.

pzdr, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

3

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

kurde tez tak mysle ale cięzko to stwierdzic  bo niby dekompresator podpiera lekko zawów a czy dokładnie tak ma to robic to cięzko powiedziec   pytałem w sklepie ale  niestety samego mechanizmu dekompresatora nie dostane tylko razem z wałkiem a tu juz sie robią niezłe koszta więc sam nie wiem jak to zbadac najlepsze jest to ze na ciepłym silniku wszystko jest ok i moto pali  z rozrusznika tylko jak jest zimny to jest lipa

4

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

:) przypadłość/nie przypadłość KTMów - jakie masz luzy zaworowe? Zmniejsz delikatnie i będzie palił od cyknięcia guziczkiem :)

SMR 505

5

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

maciejwra napisał/a:

:) przypadłość/nie przypadłość KTMów - jakie masz luzy zaworowe? Zmniejsz delikatnie i będzie palił od cyknięcia guziczkiem :)

myslisz ze to luzy zaworowe? az taka róznica by była?

6

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

luki55 napisał/a:
maciejwra napisał/a:

:) przypadłość/nie przypadłość KTMów - jakie masz luzy zaworowe? Zmniejsz delikatnie i będzie palił od cyknięcia guziczkiem :)

myslisz ze to luzy zaworowe? az taka róznica by była?

luzy i tak ustawiłem na  0,10

7

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

raczej na 100% u siebie co prawda nie lc4 mam identycznie, jak zimny nie odpala z rozrusznika, z kopki bez problemu, jak rozgrzany nie ma znaczenia czy z kopki czy rozrusznika. Zmniejszenie luzów z 0,12 na 0,10  i to takie w miare ciasne wyjaśniło sprawę, no i kultura pracy silnika sie poprawiła....lepiej sie wkręca i mniej klekocze. Generalnie dekompresator przy dobrze wyregulowanych luzach nie jest potrzebny, ale używanie przy rozruchu zimnego sprzęta to więcej życia dla rozrusznika

SMR 505

8

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

ooo napisałes jak ja pisałem:) hmmmm w takim razie stawiam na zawory...masz tytan czy wymienione na stalówki?

SMR 505

9

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

a tego to nie wiem  powiem ci ze motocykl mam dopiero 2 tygodnie i wszystkiego dochodze sam  a szczerze mówiąc to nie wiem jak poznac  jakie są załozone

10

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

A ustaw luzy z powrotem na 0,12 lub 0,11

SMR 505

11

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

no luzy były duze ale nie chciał palic i potem zostały zmniejszone na 0,10 i jakby sie troche poprawiło ale dalej jest cięzko przełamac kompresje

12

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

Miałem dokładnie coś takiego u siebie myślałem, że to akumulator później rozleciał się wysprzęglik kierunkowy rozrusznika, a na końcu okazało się, że brakowało automatycznego dekompresatora na wałku rozrządu tak że
teoria z luzem zaworowym przy tym objawie mało prawdopodobna.

13

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

Radzę zaglądnąć pod pokrywę głowicy bo może się sypnąć wysprzęglik (koszt 300pln)
chyba, że zlać to i palić na kopa a z rozrusznikiem później na rozgrzanym.

14

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

y byłem w serwisie i idioci powiedzieli ze  dekompresator występuje razem z wałkiem i koszt to 700 zł

15

Odp: problem z rozrusznikiem w sxc 625

Sianko napisał/a:

Radzę zaglądnąć pod pokrywę głowicy bo może się sypnąć wysprzęglik (koszt 300pln)
chyba, że zlać to i palić na kopa a z rozrusznikiem później na rozgrzanym.


Dokładnie :) jeśli luzy zaworowe ok to na bank wysprzęglik, znajomy mechanik podpowiedział :)

Sianko, masz może numery części które trzeba kupić? Tak z ciekawości...:)

SMR 505