1

Temat: Luz tłok-cylinder

Elo.
Remontuję teraz silnik w swojej XR600R i mam problem z tym właśnie parametrem.
Serwisówka  podaje luz "w normie" od 0,01mm do0,05mm a luz kwalifikujący silnik do remontu to 0,10mm.
Chyba się lekko jebnęli bo jak w silniku chłodzonym powietrzem, z żeliwna tuleją może być luz 0,01mm.
Czy nie powinno być nominalnie 0d 0,1mm do 0,4mm a  remont od 1 mm? Obecnie luz ten wynosi coś ponad 1mm.

yo

2

Odp: Luz tłok-cylinder

chyba masz rację... u mnie na nicasilu jest 0,04 do 0,12 więc  na żeliwie napewno nie będzie mniej

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."