1 Ostatnio edytowany przez jaski_sm (2010-01-25 17:45:17)

Temat: Co na tor na początek?

Witajcie, pojeździłem trochę Derbi Sendą 70ccm (kilka tysięcy km), chcę teraz zmienić moto.
Chciałbym coś stricte torowego, żeby można było się wywracać :) więc bez kierunków, lusterek itd.
Nie mam doświadczenia w sportowej jeździe - co powinienem zabrać na dobry początek?
450ccm ma tę zaletę, że można już kupić w wersji SM i latać bez przerabiania (SMR).
250 4t - wymagałoby przeróbek, 125/150 2t - tak samo.
Co wybrać do zabaw na torze, żeby jazda sprawiała przyjemność, a nie przypominała rodeo? :D (jeśli to możliwe na początku :D )
Przy czym chcę jeździć dla siebie, nie myślę w ogóle o zawodach, nie mam
tak wojowniczego charakteru  :lol:
Myślę nad nowymi sprzętami.

Krótko mówiąc, co najlepsze na początki na torze  :/ ? 450 da się opanować?
Boję się, że WR250X czy DRZ będą na torze zbyt ciężkie i zbyt delikatne.

2

Odp: Co na tor na początek?

Wiele osób jeździ DR-Z na torze i dają rade.
Jeśli coś pomoże to o DR-Z [url]http://www.supermoto.pl/2009/10/suzuki-dr-z-400-sm/[/url]
A tu o WR 250 X [url]http://www.supermoto.pl/2009/10/yamaha-wr250x-mala-a-cieszy/[/url]

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]

3

W teście supermoto w MOTOCYKLU wr 250 X na torze była wolniejsza tylko od KTM 990 SMR i KTM 690 SMC. Fakt że pod profesjonalistą, ale "skoro on może to i ja dam radę" :)

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

4

no sory ale jak yamaha mogła by byc szybsza od kTm'a takie myslenie powinno byc karalne ;D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

5

cross napisał/a:

no sory ale jak yamaha mogła by byc szybsza od kTm'a takie myslenie powinno byc karalne ;D

Masz rację KTM zawsze szybciej sie PIERD..LI

Pozdrawiam
Piotrek #13
YZ450F SUPERMOTARD

6