1 Ostatnio edytowany przez Mizgard (2010-01-12 19:00:00)

Temat: Japonia vs Europa.

Witam.
Jestem laikiem w temacie Supermoto ale mam nadzieję w najbliższym czasie to zmienić.
Zastanawiam się nad awaryjnością i serwisem SM z Japonii(głównie przerobionych crossów/enduro) i SM z Europy(ktm huska).
Na pewno mając przerobionego japońskiego crossa mamy większą dostępność do części i chyba ich niższe ceny?
Jednak czy to rekompensuje koszty przeróbki?
Z drugiej strony kupując huske SM czy lc4 sm jesteśmy narażeni na mozolne szukanie części i z tego co do tej pory przeczytałem częstsze serwisy ale mamy rasowe SM... mówię o motocyklach używanych powiedzmy 2000-2005

Jakie jest Wasze stanowisko? Co o tym myślicie?
Pozdrawiam.

Per aspera ad astra.

2

Odp: Japonia vs Europa.

Prawdziwe supermoto to japońska crossów z 17 calowymi kołami i wypasionym heblem w myśl powiedzenia MY dirt bike ride slicks

www.propitbike.pl

3

:P Uważaj tym tematem możesz wywołać burze  :lol:
Supermoto to supermoto czy Japonia , Europa czy nawet Mozambik to ma zapier :D

motoslide.com

4

Mizgard napisał/a:

Z drugiej strony kupując huske SM czy lc4 sm jesteśmy narażeni na mozolne szukanie części i z tego co do tej pory przeczytałem częstsze serwisy ale mamy rasowe SM... mówię o motocyklach używanych powiedzmy 2000-2005

do LC4 czesci sa dostepne od reki i z cala pewnoscia nie jest to w pelni rasowe SM ;)

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

5

sporo zależy od miejsca zamieszkania, najlepiej zrobić rozeznanie przed zakupem motocykla, w Lublinie np dealer Yamahy to dealer KTM zarazem więc części bez problemu, nie wiem jak z cenami KTM, w Bielsku masz Olek moto a oni podobno są wszechstronni

6

napisz do czego ma służyć moto i jak często chcesz serwisować?

jeśli chodzi o rasowe sm to przerobiony cross lub enduro 450 ale tutaj serwis jest częsty i nikt tego nie podważy...