331

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Dzięki. Jak pomyślałem ta zrobię - jadę dzisiaj do Bydzi. Szkoda, że tylko jako kibic.
Porobię może jakieś foty przy okazji...

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
www.spidifreestyle.pl

332

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Spidi napisał/a:

Chłopaki a tak z innej beczki - w piątek w czasie treningów, wstęp jest wolny czy ograniczony dla samych zawodników i członków ich ekip?
Niestety u mnie radosny pomysł żeby pojechać z moto upadł bo nie udało mi się pożyczyć busa i zwyczajnie nie mam transportu.
Myślę jednak czy nie wskoczyć w autko w czwartek i nie śmignąć żeby trochę od rana w piątek pokibicować i podpatrzeć jak to się wszystko odbywa od kuchni...

Dobij do wawy w piątek a miejsce się znajdzie :) dzwoń o 10 506 dwa osiem dwa dwa trzy zero

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

333

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Dzięki Hermes.
Szkoda, że nie zgadaliśmy się wcześniej. Pewnie bym skorzystał z Twojej propozycji.
Ja już już jednak w Bydgoszczy - dojechałem wczoraj wieczorem...  Właśnie się zbieram na tor. Do zobaczyska na miejscu.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
www.spidifreestyle.pl

334

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Przedłużenie licencji 100 , a ile mam przelać jak chce dopiero wyrobić licencje ?

KTM 525 SM

335

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Tak dla informacji, jak ktoś nie miał aktywnej licencji w tym roku, to od 1 lipca może wykupić do końca roku za 50% ceny.

Ja tak zrobię :)

Aprilia SXV 450

336

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Wie ktoś jak to teraz jesli zdałem egzamin na certyfikat to  teraz wszystko wypełnic zazniesc do pzm tak? ile to wzystko wyniesie wie ktoś ?

Kuba #18

337

Odp: Jak wystartować w zawodach?

wg mnie 70 PLN za licencję do końca roku (20 za blankiet + 50 za pół sezonu)

Aprilia SXV 450

338

Odp: Jak wystartować w zawodach?

levis napisał/a:

wg mnie 70 PLN za licencję do końca roku (20 za blankiet + 50 za pół sezonu)

bez wkładu własnego w ubezpieczenie

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

339

Odp: Jak wystartować w zawodach?

jak mysliscie czy taki kombiak bedzie dopuszczony w klasie amator?

http://www.olx.pl/oferta/kombinezon-mot … fOO4n.html

w podobnym latal kolega na DRce w bydzi

340

Odp: Jak wystartować w zawodach?

panbodzio napisał/a:

jak mysliscie czy taki kombiak bedzie dopuszczony w klasie amator?

http://www.olx.pl/oferta/kombinezon-mot … fOO4n.html

w podobnym latal kolega na DRce w bydzi

Jak najbardziej dopuszczalny

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

341

Odp: Jak wystartować w zawodach?

panbodzio napisał/a:

jak mysliscie czy taki kombiak bedzie dopuszczony w klasie amator?

http://www.olx.pl/oferta/kombinezon-mot … fOO4n.html

w podobnym latal kolega na DRce w bydzi



No kolega na mojej DR latał w bardzo podobnym ale 1-częściowym AKITO - też kupionym w Bydgoszczy więc prawdopodobnie od tego samego gościa ;) W stosunku do ceny całkiem przyzwoite te kombi się wydają - po dwóch glebach asfaltowych kolega cały a kombi bez większych śladów po kontakcie z czarnym.

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

342

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Siema. Panowie jest sprawa. Chce wystartować w toruniu w Amatorach lub PP zalezy jak pojdzie na treningach. ALE ale nie mam zadnych papierkow tj. Nie jestem w żadnym klubie ani nie mam badań no ogolnie nic. Jak wyglada sytuacja z podwójną rundą? Moge wystartować w obu na samym oświadczeniu i zdać egzamin? Czy musze miec juz zrobionego lekarza itp?

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

343

Odp: Jak wystartować w zawodach?

JohnnyQulaweOkO napisał/a:

Siema. Panowie jest sprawa. Chce wystartować w toruniu w Amatorach lub PP zalezy jak pojdzie na treningach. ALE ale nie mam zadnych papierkow tj. Nie jestem w żadnym klubie ani nie mam badań no ogolnie nic. Jak wyglada sytuacja z podwójną rundą? Moge wystartować w obu na samym oświadczeniu i zdać egzamin? Czy musze miec juz zrobionego lekarza itp?

Lekarza musisz mieć- więc kurs PZM, tam odbierasz "żółtą" książeczkę. Z nią do lekarza.
Na zawodach zdajesz egzamin i jedziesz zawody. W drugim dniu nie powinni Cię teoretycznie puścić, ale zwyczajowo puszczają- tak było w Koszalinie.

Pozdrawiam,
Piotrek

344

Odp: Jak wystartować w zawodach?

mallly200sx napisał/a:

PZM, tam odbierasz "żółtą" książeczkę. Z nią do lekarza.
Na zawodach zdajesz egzamin i jedziesz zawody. W drugim dniu nie powinni Cię teoretycznie puścić, ale zwyczajowo puszczają- tak było w Koszalinie.

Ewentualnie zamiast żółtej książeczki, wystarczy zwykły papierek od lekarza sportowego, że nie ma przeciwwskazań do startów w wyścigach motocyklowych - ja tak startowałem w Koszalinie.

#21, śnieg
https://www.facebook.com/drunkyard.supermoto/ - cooming soon ;)
Berg TE 250 & Berg FS 570 - pure evil ;)
DRZ 400 Y - było minęło, CRF 450 R - red devil, LC4 625 - nigdy więcej.

345

Odp: Jak wystartować w zawodach?

mallly200sx napisał/a:
JohnnyQulaweOkO napisał/a:

Siema. Panowie jest sprawa. Chce wystartować w toruniu w Amatorach lub PP zalezy jak pojdzie na treningach. ALE ale nie mam zadnych papierkow tj. Nie jestem w żadnym klubie ani nie mam badań no ogolnie nic. Jak wyglada sytuacja z podwójną rundą? Moge wystartować w obu na samym oświadczeniu i zdać egzamin? Czy musze miec juz zrobionego lekarza itp?

Lekarza musisz mieć- więc kurs PZM, tam odbierasz "żółtą" książeczkę. Z nią do lekarza.
Na zawodach zdajesz egzamin i jedziesz zawody. W drugim dniu nie powinni Cię teoretycznie puścić, ale zwyczajowo puszczają- tak było w Koszalinie.


W regulaminie jest ze 2 razy możesz bez licencji

Kuba #18