Odp: Filmy i zdjecia nie związane z SM
JERY popieram w 100 %
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Filmy i zdjecia nie związane z SM
Strony Poprzednia 1 … 137 138 139 140 141 … 405 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
JERY popieram w 100 %
Szlifować to może Rossi na torze.
Aby momentalnie położyć moto, wciskasz przedni, nie tylni, jakbym wcisnął tylni to bym jeszcze kilka metrów leciał, a to by się skończyło nie miło... Generalnie kładzenia moto nie trzeba się uczyć, w takiej sytuacji doskonale się wie co zrobić...
[url]http://www.youtube.com/watch?v=yuQdn86NLJo&feature=fvwrel[/url]
Tutaj oczywiście lepszym rozwiązaniem byłoby położyć moto, bo wiadomo, że nie dałoby rady wyhamować.
Skończmy już te gorzkie żale i smętne pierdolenie, bo każdy wie swoje i nikogo nie przegadasz.
Zanim skończymy to powiem że tutaj lepiej byłoby omijać tego pickupa z tyłu. W większości problem polega na zagapieniu się na przeszkodę, zamiast szukaniu drogi ucieczki wzrokiem.
PATRZ GDZIE CHCESZ JECHAĆ, A NIE W CO CHCESZ PRZYPIER...
Generalnie to łatwiej powiedzieć niż zrobić, ale można to wyćwiczyć
Sztuką to jest potrafić wykorzystać przedni i tylni hamulec w taki sposób by wykorzystać je w 100%.
Kto był kiedyś na szkoleniu Gierwiego ten wie o co chodzi.
Ogólnie bardzo dużo osób w sytuacji stresowej wciska przedni hamulec na maxa i wtedy skutki są wiadome.
Bardzo dużo osób nie używa w ogóle tylnego hamulca.
Niestety ale tego odruchu zaciskania klamki w sytuacjach stresowych trzeba się po prostu oduczyć.
Ja na początku jak uczyłem się jeździć motocyklem miałem kilka właśnie takich sytuacji gdzie wciskałem za mocno przedni hebel i lądowałem na boku.
Później jednak nauczyłem się nawet w sytuacjach stresowych tego nie robić i używać również tylni hamulec.
Nigdy nie miałem już więcej gleb przez zblokowane koło.
Zanim skończymy to powiem że tutaj lepiej byłoby omijać tego pickupa z tyłu. W większości problem polega na zagapieniu się na przeszkodę, zamiast szukaniu drogi ucieczki wzrokiem.
PATRZ GDZIE CHCESZ JECHAĆ, A NIE W CO CHCESZ PRZYPIER...
Generalnie to łatwiej powiedzieć niż zrobić, ale można to wyćwiczyć
Dokładnie jeszcze trzeba wiedzieć kiedy przestać hamować aby ominąć przeszkodę.
Sztuką to jest potrafić wykorzystać przedni i tylni hamulec w taki sposób by wykorzystać je w 100%.
Bardzo dużo osób nie używa w ogóle tylnego hamulca.
Później jednak nauczyłem się nawet w sytuacjach stresowych tego nie robić i używać również tylni hamulec.
Nigdy nie miałem już więcej gleb przez zblokowane koło.
Myślę, że to jest recepta :)
imot3ph napisał/a:A w ogole ciekawe jakby przed uderzeniem "wyskoczyc"...
To wlasnie zrobil Raju gdy jedaca z przeciwka puszka wymusila skrecajac w swoje lewo. Jechali we 2 na 2 motocyklach. Raju wyskoczyl i generalnie nic mu sie nie stalo. Przelecial nad puszka. Kolega ktory uderzyl obok raja w maske mial zlamanie otwarte nogi. Ale przezyl bo heblowal i zminimalzowal skutki. Dalej twierdze, ze heblowanie do konca jest lepsza opcja niz szlif. Nawet gdy juz nie ma ratunku i uderzymy na 100% W tej sytuacji liczy sie kazdy km/h mniej a przy szlifie redukcja predkosci jest znacznie mniejsza niz przy heblowaniu . Wtedy liczy sie juz tylko minimalizacja obrazen. Tak naprawde co sie stanie po uderzeniu, to juz czysta loteria. Mowienie o wybieraniu sobie czym i jak uderzymy to bzdury. Wspomniales pedrosa ze wybierzesz sobie uderzenie nogami. Powedzmy ze tak. ( w co nie wierze) I co sie stanie? Ladujesz sie w swoj wlasny motocykl ktory lezac jest obiektem malym wiec sila uderzenia jest skumulowana na malej powierzchni wiec obrazenia beda wieksze. Uderzajac frontalnie jednak rozkladasz uderzenie na wieksza powierzchnie wiec szanase rosna. Poza tym uderzajac nogami szanse na ich zlamanie sa duze. Po zlamaniu, wygieciu, maksymalnym zgieciu nog napierasz bidrami czyli bezposredni nacisk na kregoslup. To gdybanie, ale poprostu jestem pewnien ze lecac na dupie ziwekszasz a nie zmniejszasz ryzyko i rozmiar obrazen. Chociazby dlatego ze uderzasz z wieksza sila. Zgodze sie. Pod przyczapa czy szlabanem to moze sie udac. O ILE TRAFISZ. Koles z filmu od ktorego sie zaczelo trafil??
co jest szybsze cialo czy maszyna.jak mowilem podnozki i owiewki daja szybsza predkpsc niz cialo czlowieka w ubraniu.nic dodac nic ujac [url]http://www.youtube.com/watch?v=wWsnw1A5ee4[/url] przyklady moge ci mnozyc [url]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=kLiovGtZapw&NR=1[/url] i jeszcze jeden [url]http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=q1Jj2NhDYq4[/url] na tymnajlepiej widac co szybciej sunie,zawsze moto [url]http://www.youtube.com/watch?v=y7ewq5J2OWk[/url] i tu ladnie widac proporcje hamowaia roznych materialow [url]http://www.youtube.com/watch?v=kxqBoA9g5mQ[/url] i [url]http://www.youtube.com/watch?v=0dx3B8_2qfw[/url]
No i co z tego? Jery nigdzie nie napisał, że człowiek sunie szybciej niz moto...
[url]http://www.youtube.com/watch?v=dt1ApmhLpxA&feature=related[/url]
JERY napisał/a:imot3ph napisał/a:A w ogole ciekawe jakby przed uderzeniem "wyskoczyc"...
To wlasnie zrobil Raju gdy jedaca z przeciwka puszka wymusila skrecajac w swoje lewo. Jechali we 2 na 2 motocyklach. Raju wyskoczyl i generalnie nic mu sie nie stalo. Przelecial nad puszka. Kolega ktory uderzyl obok raja w maske mial zlamanie otwarte nogi. Ale przezyl bo heblowal i zminimalzowal skutki. Dalej twierdze, ze heblowanie do konca jest lepsza opcja niz szlif. Nawet gdy juz nie ma ratunku i uderzymy na 100% W tej sytuacji liczy sie kazdy km/h mniej a przy szlifie redukcja predkosci jest znacznie mniejsza niz przy heblowaniu . Wtedy liczy sie juz tylko minimalizacja obrazen. Tak naprawde co sie stanie po uderzeniu, to juz czysta loteria. Mowienie o wybieraniu sobie czym i jak uderzymy to bzdury. Wspomniales pedrosa ze wybierzesz sobie uderzenie nogami. Powedzmy ze tak. ( w co nie wierze) I co sie stanie? Ladujesz sie w swoj wlasny motocykl ktory lezac jest obiektem malym wiec sila uderzenia jest skumulowana na malej powierzchni wiec obrazenia beda wieksze. Uderzajac frontalnie jednak rozkladasz uderzenie na wieksza powierzchnie wiec szanase rosna. Poza tym uderzajac nogami szanse na ich zlamanie sa duze. Po zlamaniu, wygieciu, maksymalnym zgieciu nog napierasz bidrami czyli bezposredni nacisk na kregoslup. To gdybanie, ale poprostu jestem pewnien ze lecac na dupie ziwekszasz a nie zmniejszasz ryzyko i rozmiar obrazen. Chociazby dlatego ze uderzasz z wieksza sila. Zgodze sie. Pod przyczapa czy szlabanem to moze sie udac. O ILE TRAFISZ. Koles z filmu od ktorego sie zaczelo trafil??
co jest szybsze cialo czy maszyna.jak mowilem podnozki i owiewki daja szybsza predkpsc niz cialo czlowieka w ubraniu.nic dodac nic ujac [url]http://www.youtube.com/watch?v=wWsnw1A5ee4[/url] przyklady moge ci mnozyc [url]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=kLiovGtZapw&NR=1[/url] i jeszcze jeden [url]http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=q1Jj2NhDYq4[/url] na tymnajlepiej widac co szybciej sunie,zawsze moto [url]http://www.youtube.com/watch?v=y7ewq5J2OWk[/url]
Idąc dalej, co "sunie szbciej", ciało człowieka w kombinezonie czy prawidłowo hamujący motocykl? Położenie motocykla często jest wytłumaczeniem gleby podczas hamowania, tak czy inaczej pozostajesz OUT OF CONTROL!
Tak czytam i czytam i sam już nie wiem czy kłaść to moto czy walić z "barana" Panowie to jak to wkoncu jest? :))))
A tak na poważnie to jest dalej dział filmy ?
[url]http://www.youtube.com/watch?v=7rwN9sOVppA&feature=player_embedded#![/url]
moi drodzy parafianie .klasc czy nie klasc oto jest pytanie [url]http://www.youtube.com/watch?v=0nsmOZOyXNg[/url] fota [url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8571ea9f17f222e5.html[/url]
Idąc dalej, co "sunie szbciej", ciało człowieka w kombinezonie czy prawidłowo hamujący motocykl?
nie cialo nie hamuje lepiej ...ale waży mniej od moto o połowę ( +/-) ... i wali o polowe mniejsza siła od motocykla w przeszkodę(prędkość) , w którą i tak by przyjebał , hamując do końca czy kładąc moto
[url]http://www.youtube.com/watch?v=0Fekfb4phAE&feature=related[/url]
3:49 oraz 5:01
a tu jest to samo co zrobil koles z filmiku
[url]http://www.youtube.com/watch?v=0dx3B8_2qfw[/url]
Strony Poprzednia 1 … 137 138 139 140 141 … 405 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » Filmy i zdjecia nie związane z SM
Wygenerowano w 0.106 sekund, wykonano 59 zapytań