1

Temat: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Witam,
panowie - ostatnia runda za nami, zastanówcie się czy chcielibyście coś zmienić w regulaminie supermoto

PROPOZYCJE
- zmiana nazw klas (zgodnie z tym jak jest w całej europie)
- zmniejszenie szerokości sekcji terenowej
- punkty tylko za ukończony wyścig (wprowadzenie "nie ukończył" tak jak w wyścigach drogowych)


Piszcie wszystko co wam przyjdzie do głowy.
Na koniec wszystko przepiszę na specjalne formularze PZM i zgłoszę GKSM.

Adam.

2

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Można pomyśleć o zapisie, który by mówił, że nie można odwołać sekcji terenowej :)
Można też spróbować pomyśleć o zapisie, który wymagał by od pierwszej trójki z Pucharu z poprzedniego sezonu wyrobienia licencji "A". A jeśli nie od tróki, to chociaż od zwycięzcy.

pozdr,

Łukasz "Dragilla" Sacha #17

3

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Jest zapis że zwycięzca pucharu musi przejść do mistrzostw.
Moim zdaniem pierwszych trzech to za dużo, nie ma co ludzi krzywdzić.

4

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

dokladnie !! nazwy klas jak w całej EUROPIE !!


p.s. moze nie na temat ale fajnie jakby pojawila sie klasa markowa ;) jakis puchar na przyklad ;)
cos mialo byc z yamaha organizowane , ale chyba juz cisza...


 

KTM SMR 450 - samoobsługowa hurtownia frajdy!!!

5

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Co do tego że zwycięzca Pucharu Polski przechodzi to się zgodzę, ale pierwszy trzech to juz zdecydowanie za dużo!

#79

6

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

A może byśmy mieli prawdziwe hopki ?

www.propitbike.pl

7

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Mogli by zmniejszyć wysokość wpisowego, zostało by na kartofla :)

Hej, zróbcie tutaj miejsca z deka, bo będę zaraz tańczył breka

8

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

punkty za poszczególne miejsca powinny być rozdawane tylko gdy się ukończy wyścig a nie jak było do tej pory że wystarczy przejechać okrążenie

9

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

michal ma racje, w sportach drogowych nie ma punktow za 1,2,3,x-1 okrazen, masz wtedy NU a nie punkty
ze swojej strony dokladam postulaty:

1. zmniejszenia obowiazujacej max szerokosci sekcji terenowej, aktualne 8m jest dyktowane regulami motocrossu..nawet w naszej wspanialej grupie Open PP nie moglibysmy zrobic 40luda startujacych z 1 linii jak jest w MX, wiec nie potrzebujemy 8 metrow szerokosci terenu; co skutecznie eliminuje jazde jakimikolwiek bandami itd (vide Warszawa,Koszalin...)

2. ulatwienie organizacji amatorskich zawodow, parking, miejsce, ludzie i heja - to raczej pozostaje w strefie marzen, ale uwazam ze wlasnie w ten sposob mozemy popchnac polskie SM dom przodu
wszedzie na swiecie zawody organizowane sa w centrum miast, ogrodzeone ulice, tlumy ludzi, juwenalia, koncerty, z tym wszystkim mozna wspolpracowac i zaprezentowac SM SZEEEEROKIEJ rzeszy potencjalnych przyszlych scigantow

tbc

[url=http://supermoto.scigacz.pl]A ja sobie... [img]http://www.forum.motosports.pl/images/smilies/motorower.gif[/img]  [img]http://sabathius.com/r2r_logom.png[/img] [b] #[color=green]6[/color] [/b] [/url]

10

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Najważniejsze co powinni zmienić to w klasie open podczas eliminacji powinien być ustalony maksymalny czas okrążenia kto się nie załapie to brak możliwości startu w wyścigu z tego względu że puzniej co niektórych trzeba po dwa razy dublować co jest na niektórych torach prawie nie możliwe (ostatnia runda radom) a po zatym ta klasa jest najbardziej obsadzona :-(

# 61

11

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Bez przesady z tym nie da rady - jak jesteś od kogoś o tyle szybszy, że w ciągu +/- 14 kółek dublujesz go dwa razy, to sory, ale problemów z wyprzedzeniem nie powinno być.
Przepis powinien być, ale nie uzależniony on max czasu, ale od pojemności toru. Każdy tor powinien mieć okrośloną max ilość motocykli którą pomieści w bezpieczny sposób i do startu zostaje dopuszczona właśnie ta ilość zawodników z najlepszymi czasami w kwali. Proste.
Aczkolwiek ja tam wole jak się dużo dzieje i jeszcze nie widziałem wyścigu SM w Polsce gdzie liczba zawodników byłaby za duża - czytaj stważałaby jakieś zagrożenie. A dopóki jest bezpiecznie to IMHO im więcej maszyn tym większy fun.

pozdr,

Łukasz "Dragilla" Sacha #17

12

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

twardy211: rozumiem że piszesz o klasie otwartej a nie open, jak Ci przeszkadza ilość osób w klasie otwartej to zawsze możesz się przerzucić na MP i latać w klasie otwartej i Twój problem zniknie. Moim zdaniem im więcej motocykli tym większa frajda. Podobnie jak dragilla sądzę że jeśli masz problem z wyprzedzeniem kolejny raz dublowanego zawodnika to coś jest nie tak.

jakubek

13

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Tak pisze o klasie otwartej :-) nie przeszkadza mi absolutnie liczba zawodnikow na torze i nie mam problemow z wyprzedzaniem dublowanych zawodnikow tylko podczas wyprzedzania na takim torze jak jest w Radomiu to nie powiem jest trudne do zrobienia i traci sie na tym bardzo duzo czasu .pozdro.

Ps. acha na mistrzostwa polski jestem jeszcze za slaby :-(

# 61

14

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Zrobiłem aktualizację w pierwszym poście :)

15

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Nie wiem czy zmniejszenie szerokości jest dobrym pomysłem. Mając na uwadze to kim są w większości organizatorzy zawodów to hipotetycznie kiedy będzie zapis że sekcja terenowa nie może być węższa niż 1m to będzie miała ona dokładnie 99,99cm i ani centymetra więcej.

twardy211: Nikt nie mówił że w życiu będzie łatwo.

jakubek