16

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Ja bym zmienił przepisy dotyczące wpisowego, a mianowicie chodzi mi o to dlaczego niezrzeszeni mają płacić 50% wpisowego więcej?! Co to ma do rzeczy??

#79

17

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

ly napisał/a:

Ja bym zmienił przepisy dotyczące wpisowego, a mianowicie chodzi mi o to dlaczego niezrzeszeni mają płacić 50% wpisowego więcej?! Co to ma do rzeczy??

Pewnie chodzi o to że wtedy nikt by się nie zrzeszał i kluby by były puste. A tak to jakoś się kręci że kluby mają członków Ci członkowie płacą jakieś składki i dzięki temu mogą istnieć. Wiem że to słaby argument i nie powinno nas to obchodzić ale tak już jest. Musisz brać też pod uwagę to że jak już jesteś członkiem jakiegoś klubu to masz jakieś przywileje, zniżki itd. co ma pozytywne strony. Nie wiem jak to wygląda w innych sportach ale myślę ze podobnie.

jakubek

18

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

niby tak ale w takim razie kluby powinni w jakiś sposób zmotywować i zachęcać zawodników żeby się zrzeszali a nie podnosić o 50% wpisowe.. to sie mija z celem moim zdaniem

#79

19

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

No właśnie PZM w ten sposób motywuje do zapisania się do klubu. Zapiszesz się będziesz taniej jeździł nie zapiszesz się to płać. Kluby w różny sposób "zachęcają" do członkostwa poprzez darmowe treningi, zniżki za treningi, darmowe latanie na rundzie organizowanej przez dany klub itd. Moim zdaniem ma to sens. Wiadomo że są kluby i "kluby".

jakubek

20

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

zmienić regulaminowe skoczki na skoki!!

KACZOR

21

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

twardy211 napisał/a:

Najważniejsze co powinni zmienić to w klasie open podczas eliminacji powinien być ustalony maksymalny czas okrążenia kto się nie załapie to brak możliwości startu w wyścigu z tego względu że puzniej co niektórych trzeba po dwa razy dublować co jest na niektórych torach prawie nie możliwe (ostatnia runda radom) a po zatym ta klasa jest najbardziej obsadzona :-(


Na ostatnich zawodach w radomiu jechałem kawa kxf 250 - 36 KM miałem problem z wyprzedzeniem jednego zawodnika bo skutecznie mnie blokował i przez to wepchnął sie na pudło reszta szła bez mrugnięcia okiem.

www.propitbike.pl

22

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

ja tez czasami mam probelmy z wyprzedzaniem zawodnikow co jada przede mna. prosze zyczliwie o pomoc, co zrobic zeby przestali sie przede mnie wpychac na pudlo.

[url=http://supermoto.scigacz.pl]A ja sobie... [img]http://www.forum.motosports.pl/images/smilies/motorower.gif[/img]  [img]http://sabathius.com/r2r_logom.png[/img] [b] #[color=green]6[/color] [/b] [/url]

23 Ostatnio edytowany przez Materka (2009-10-19 13:31:11)

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Sabathius mi się wydaje że psatp pisze właśnie o twardym, ale jakie zmiany w związku z tym proponuje to nie wiem  :)

24

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Zmienić ilość miejsc na pudle!

jakubek

25

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Wiem wiem, zawsze musisz popsuć zabawę!
A tak żeby wrócić do głównej dyskusji to dorzucę do kotła:

A może by tak, biorąc przykład z naszych południowych sąsiadów połączyć klasy mistrzowskie w jedna: Prestige.
Plusem tego byłyby mniejsze koszty ( jedna klasa zamiast dwóch), lepsza oglądalność (więcej ludzi w klasie), więcej możliwych treningów (dodatkowy trening dla Mistrzostw zamiast drugiej klasy). Minusem jest mniejsza kasa dla PZMotu, chociaż jakoś nie spodiewam sie, że tak by to przeszło :)

[url=http://supermoto.scigacz.pl]A ja sobie... [img]http://www.forum.motosports.pl/images/smilies/motorower.gif[/img]  [img]http://sabathius.com/r2r_logom.png[/img] [b] #[color=green]6[/color] [/b] [/url]

26

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Jako potencjalnie zainteresowany startem powiem jedna rzecz:
chciałbym podziału motocykli, na seryjne lub w miarę seryjne, i nie seryjne-coś na kształt grupy A i N w autach. Historia Polskiego SM świadczy o tym że i zawodnik bez mega rzeźb w motocyklu i rozpasanego budżetu potrafi pokazać gdzie raki zimują, ale prawda jes taka że startowanei w jednym biegu motocykla seryjnego i takiego w którym wartosć dodatków/tuningu przewyższa wartosć motocykla jest nie fair. To ma być rywalizacja sportowa a nie walka na portfele. Szczególnie że wszystko, lub niektórzy prawie wszystko finansujemy z własnej kieszeni i nikt nam nie pomaga.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

27 Ostatnio edytowany przez Crazy (2009-10-20 08:26:42)

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

sabathius napisał/a:


A może by tak, biorąc przykład z naszych południowych sąsiadów połączyć klasy mistrzowskie w jedna: Prestige.
Plusem tego byłyby mniejsze koszty ( jedna klasa zamiast dwóch), lepsza oglądalność (więcej ludzi w klasie)...

Biorąc pod uwagę, że w klasie Mistrzowskiej sciga się jakieś 6-7 osób i zdecydowana większośc startuje w obu klasach, to połącznie S1 i S2 nie da "więcej ludzi w klasie"

jareks napisał/a:

J...chciałbym podziału motocykli, na seryjne lub w miarę seryjne, i nie seryjne-coś na kształt grupy A i N w autach...prawda jes taka że startowanei w jednym biegu motocykla seryjnego i takiego w którym wartosć dodatków/tuningu przewyższa wartosć motocykla jest nie fair.

Powiem więcej, startowanie w jednym biegu kogoś kto ma talent i do tego całą zimę cwiczy i przygotowuje się jest jeszcze bardziej nie fair. Ciekawe czy taki "uzdolniony i systematycznie nad sobą cwiczący cwaniak" dałby radę tak szybko zmieniac kanaly w telewizorze jak ja, albo opierdzielic kilową golonke i jeszcze miec miejsce na 4 browary. Na pewno NIE. A na torze swiruje i pokazuje co to potrafi. Jestem za wykluczeniem takich zawodnikow i przeniesienie do innej klasy. Jako test niech będzie ilość podciagnięc na drążku lub ilość pompek. Ci co wykonają powyzej 10 pompek lub 5 podciagniec, niech sobie jezdza we wlasnej klasie.
;)

A na poważnie. Wpadnij Jarek pościgać się z chlopakami. Bedziesz mial jeden z lepszych motocykli w klasie. Masz prawie nowa Huske, fabrycznie gotowa pod SM, a kolesie lataja DRZetami, LC4kami, 250kami (i to calkiem niezle, cholera jasna). A to jakie kto ma miejsce na pudle odzwierciedla umiejętnosci a nie inwestycje. Czapka zdobył Mistrza Polski zmieniając układ wydechowy.
Jak to powiedział jeden z kolegow "tuningowe zawieszenie to 299 opcji spierdzielenia ustawien, a seryjne to tylko 3".

Tak wiec, Jarek-cwicz, wpadaj na tor, wygrywaj! Oby tylko nie odbiła Ci palma "sławy" i bufonady jak niektórym zawodnikom.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

28 Ostatnio edytowany przez sabathius (2009-10-20 10:02:53)

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Crazy_Russian napisał/a:

Biorąc pod uwagę, że w klasie Mistrzowskiej sciga się jakieś 6-7 osób i zdecydowana większośc startuje w obu klasach

tym wiekszy powod zeby je polaczyc

co do odpowiedzi na post jareksa zgadzam sie z crazym w 100% (szczegolnie w kwestii golony i 4 browarow)
to sa wyscigi. wyscigi nie wygrywa sie na torze wyscigowym, wyscigi wygrywa sie cwiczac  przez cala zime, siedzac nocami w garazu przy szpeju i (moze i niestety ale tak jest) lepszymi czesciami od konkurencji

podzial na amatorow i profesjonalistow to wlasnie Puchar i Mistrzostwa, podizal na pojemnosc to S1 i S2(Open)

jeszcze nie doroslislmy (my ani restza swiata) zeby robic SuperStock 450 i Superbike 450, daj nam boze zebysmy mieli takie klasy za 5 lat

[url=http://supermoto.scigacz.pl]A ja sobie... [img]http://www.forum.motosports.pl/images/smilies/motorower.gif[/img]  [img]http://sabathius.com/r2r_logom.png[/img] [b] #[color=green]6[/color] [/b] [/url]

29 Ostatnio edytowany przez jareks (2009-10-20 21:37:13)

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Crazy, Sabathius po przemyśleniu tematu-zgadza się, w sumie racja, co życie też udowadnia. To ze sprzet oszpejowany za fortunę nie znaczy że od razu zrobi wynik. Jak jeździec podniaca się pięknei anodowanymi elementami wyciananymi CNC, a podniecanie się szlifowaniem umiejętności i kondycji odstawia na dalsza pólkę, to choćby włożył dwie furmanki pieniedzy to i tak efektu nie będzie.
Pzdr.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

30

Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.

Panowie, a nie wiecie przypadkiem może czy władze PZM planują utworzyć klasę 125ccm?