Odp: propozycja zmian regulaminu na 2010r.
Ja bym zmienił przepisy dotyczące wpisowego, a mianowicie chodzi mi o to dlaczego niezrzeszeni mają płacić 50% wpisowego więcej?! Co to ma do rzeczy??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » propozycja zmian regulaminu na 2010r.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja bym zmienił przepisy dotyczące wpisowego, a mianowicie chodzi mi o to dlaczego niezrzeszeni mają płacić 50% wpisowego więcej?! Co to ma do rzeczy??
Ja bym zmienił przepisy dotyczące wpisowego, a mianowicie chodzi mi o to dlaczego niezrzeszeni mają płacić 50% wpisowego więcej?! Co to ma do rzeczy??
Pewnie chodzi o to że wtedy nikt by się nie zrzeszał i kluby by były puste. A tak to jakoś się kręci że kluby mają członków Ci członkowie płacą jakieś składki i dzięki temu mogą istnieć. Wiem że to słaby argument i nie powinno nas to obchodzić ale tak już jest. Musisz brać też pod uwagę to że jak już jesteś członkiem jakiegoś klubu to masz jakieś przywileje, zniżki itd. co ma pozytywne strony. Nie wiem jak to wygląda w innych sportach ale myślę ze podobnie.
niby tak ale w takim razie kluby powinni w jakiś sposób zmotywować i zachęcać zawodników żeby się zrzeszali a nie podnosić o 50% wpisowe.. to sie mija z celem moim zdaniem
No właśnie PZM w ten sposób motywuje do zapisania się do klubu. Zapiszesz się będziesz taniej jeździł nie zapiszesz się to płać. Kluby w różny sposób "zachęcają" do członkostwa poprzez darmowe treningi, zniżki za treningi, darmowe latanie na rundzie organizowanej przez dany klub itd. Moim zdaniem ma to sens. Wiadomo że są kluby i "kluby".
zmienić regulaminowe skoczki na skoki!!
Najważniejsze co powinni zmienić to w klasie open podczas eliminacji powinien być ustalony maksymalny czas okrążenia kto się nie załapie to brak możliwości startu w wyścigu z tego względu że puzniej co niektórych trzeba po dwa razy dublować co jest na niektórych torach prawie nie możliwe (ostatnia runda radom) a po zatym ta klasa jest najbardziej obsadzona :-(
Na ostatnich zawodach w radomiu jechałem kawa kxf 250 - 36 KM miałem problem z wyprzedzeniem jednego zawodnika bo skutecznie mnie blokował i przez to wepchnął sie na pudło reszta szła bez mrugnięcia okiem.
ja tez czasami mam probelmy z wyprzedzaniem zawodnikow co jada przede mna. prosze zyczliwie o pomoc, co zrobic zeby przestali sie przede mnie wpychac na pudlo.
Sabathius mi się wydaje że psatp pisze właśnie o twardym, ale jakie zmiany w związku z tym proponuje to nie wiem :)
Zmienić ilość miejsc na pudle!
Wiem wiem, zawsze musisz popsuć zabawę!
A tak żeby wrócić do głównej dyskusji to dorzucę do kotła:
A może by tak, biorąc przykład z naszych południowych sąsiadów połączyć klasy mistrzowskie w jedna: Prestige.
Plusem tego byłyby mniejsze koszty ( jedna klasa zamiast dwóch), lepsza oglądalność (więcej ludzi w klasie), więcej możliwych treningów (dodatkowy trening dla Mistrzostw zamiast drugiej klasy). Minusem jest mniejsza kasa dla PZMotu, chociaż jakoś nie spodiewam sie, że tak by to przeszło :)
Jako potencjalnie zainteresowany startem powiem jedna rzecz:
chciałbym podziału motocykli, na seryjne lub w miarę seryjne, i nie seryjne-coś na kształt grupy A i N w autach. Historia Polskiego SM świadczy o tym że i zawodnik bez mega rzeźb w motocyklu i rozpasanego budżetu potrafi pokazać gdzie raki zimują, ale prawda jes taka że startowanei w jednym biegu motocykla seryjnego i takiego w którym wartosć dodatków/tuningu przewyższa wartosć motocykla jest nie fair. To ma być rywalizacja sportowa a nie walka na portfele. Szczególnie że wszystko, lub niektórzy prawie wszystko finansujemy z własnej kieszeni i nikt nam nie pomaga.
A może by tak, biorąc przykład z naszych południowych sąsiadów połączyć klasy mistrzowskie w jedna: Prestige.
Plusem tego byłyby mniejsze koszty ( jedna klasa zamiast dwóch), lepsza oglądalność (więcej ludzi w klasie)...
Biorąc pod uwagę, że w klasie Mistrzowskiej sciga się jakieś 6-7 osób i zdecydowana większośc startuje w obu klasach, to połącznie S1 i S2 nie da "więcej ludzi w klasie"
J...chciałbym podziału motocykli, na seryjne lub w miarę seryjne, i nie seryjne-coś na kształt grupy A i N w autach...prawda jes taka że startowanei w jednym biegu motocykla seryjnego i takiego w którym wartosć dodatków/tuningu przewyższa wartosć motocykla jest nie fair.
Powiem więcej, startowanie w jednym biegu kogoś kto ma talent i do tego całą zimę cwiczy i przygotowuje się jest jeszcze bardziej nie fair. Ciekawe czy taki "uzdolniony i systematycznie nad sobą cwiczący cwaniak" dałby radę tak szybko zmieniac kanaly w telewizorze jak ja, albo opierdzielic kilową golonke i jeszcze miec miejsce na 4 browary. Na pewno NIE. A na torze swiruje i pokazuje co to potrafi. Jestem za wykluczeniem takich zawodnikow i przeniesienie do innej klasy. Jako test niech będzie ilość podciagnięc na drążku lub ilość pompek. Ci co wykonają powyzej 10 pompek lub 5 podciagniec, niech sobie jezdza we wlasnej klasie.
;)
A na poważnie. Wpadnij Jarek pościgać się z chlopakami. Bedziesz mial jeden z lepszych motocykli w klasie. Masz prawie nowa Huske, fabrycznie gotowa pod SM, a kolesie lataja DRZetami, LC4kami, 250kami (i to calkiem niezle, cholera jasna). A to jakie kto ma miejsce na pudle odzwierciedla umiejętnosci a nie inwestycje. Czapka zdobył Mistrza Polski zmieniając układ wydechowy.
Jak to powiedział jeden z kolegow "tuningowe zawieszenie to 299 opcji spierdzielenia ustawien, a seryjne to tylko 3".
Tak wiec, Jarek-cwicz, wpadaj na tor, wygrywaj! Oby tylko nie odbiła Ci palma "sławy" i bufonady jak niektórym zawodnikom.
Biorąc pod uwagę, że w klasie Mistrzowskiej sciga się jakieś 6-7 osób i zdecydowana większośc startuje w obu klasach
tym wiekszy powod zeby je polaczyc
co do odpowiedzi na post jareksa zgadzam sie z crazym w 100% (szczegolnie w kwestii golony i 4 browarow)
to sa wyscigi. wyscigi nie wygrywa sie na torze wyscigowym, wyscigi wygrywa sie cwiczac przez cala zime, siedzac nocami w garazu przy szpeju i (moze i niestety ale tak jest) lepszymi czesciami od konkurencji
podzial na amatorow i profesjonalistow to wlasnie Puchar i Mistrzostwa, podizal na pojemnosc to S1 i S2(Open)
jeszcze nie doroslislmy (my ani restza swiata) zeby robic SuperStock 450 i Superbike 450, daj nam boze zebysmy mieli takie klasy za 5 lat
Crazy, Sabathius po przemyśleniu tematu-zgadza się, w sumie racja, co życie też udowadnia. To ze sprzet oszpejowany za fortunę nie znaczy że od razu zrobi wynik. Jak jeździec podniaca się pięknei anodowanymi elementami wyciananymi CNC, a podniecanie się szlifowaniem umiejętności i kondycji odstawia na dalsza pólkę, to choćby włożył dwie furmanki pieniedzy to i tak efektu nie będzie.
Pzdr.
Panowie, a nie wiecie przypadkiem może czy władze PZM planują utworzyć klasę 125ccm?
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » propozycja zmian regulaminu na 2010r.
Wygenerowano w 0.037 sekund, wykonano 69 zapytań