1

Temat: Wr 250 F Przerabiać na SM czy nie?

Witam.
W gąszczu rozmyślań nad kupnem jakiejś sm'ki z powodu że jestem początkujący myślałem nad Suzuki DRZ lecz ona kosztuje grubo hajsu jak dla kogoś kto pieniędzy szuka gdziekolwiek się da i nie ma stałego zarobku. Wpadłem na pomysł żeby przerobić Yamahe WR 250 F  na sm. Dobry to pomysł? Jest dobrą alternatywą dla DRZ? Miał ktoś z was styczność z takim moto przerobionym? Liczę na wasze opinie na ten temat.

Pozdrawiam
Fifi346

2

Odp: Wr 250 F Przerabiać na SM czy nie?

A ile ty chcesz wydać?DRZ SM dostaniesz za jakieś 12tys, nie sadze żeby przerabianie WR-ki w jako takim stanie wyszło taniej.

3

Jakieś 10tys. do wydania bym miał

4

To na twoim miejscu szukałbym zdrowej yz426 albo wr426...mocy więcej a i mało zawodny sprzęt...

SMR 505

5

Koszta przerobienia crossówki czy enduro na SM małe nie są, jakby z tym nie kombinowac.
Taniej moze wyjsć kupienie gotowego SM. chyba ze okazyjnei coś upolujesz z osprzetu.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

6

nie przesadzajmy koszta nie są takie duże - koła + hamulec przód to wszystko co musisz na początek zrobić.

Cały sezon prześcigałem się kawą 250 ccm a teraz zimieniam kółka na cross i dalej bzykam ;)

www.propitbike.pl

7

tak, szczególnie twój beringer kosztuje nie wiele:)
różnica w cenie wynosi 2000zł, hamulec z tarcza za 500zł dostaniesz, koła może i gdzieś za nieco  ponad 1000zł dostaniesz, ale jaki jest sens za 500zł kombinowania, szukania, dzwonienia, dopasowywania? Przerabiałem to z moją huską i wiem że NIE MA

8

Bracia Pawelec pokazali że beringer wcale nie jest potrzebny żeby wygrywać ;)

Moim zdaniem Wr 250 nie jedzie.
Dlatego za to yz 250 jedzie :)

Najprościej i najtaniej jest kupic drz 400 sm
Odpadają problemy przeróbek remontów i wysokich kosztów eksploatacyjnych.
Zawsze coś za coś. Jak to powiedział Laska trzeba sobie zadać pytanie czego się chce :) a potem to zrealizować :)

www.propitbike.pl

9

psatp napisał/a: