1

Temat: Gaźnik mikumi czy keihin flat

WITAM...jestem posiadaczem ktm 640 supermoto 2002 rok;) i mam standardowy gaźnik mikuni a chciałbym go wymienić na keihin flat z modelu 2005. Jestem początkujący i nie wiem za bardzo na czym polega różnica tzn wiem tylko tyle ze keihin jest lepszy:) no i nie wiem czy będzie pasować???

goR

2

Odp: Gaźnik mikumi czy keihin flat

A i jeszcze jedno czy 600 zł za ten gaźnik to dużo??

goR

3

Odp: Gaźnik mikumi czy keihin flat

Za keihina podejrzanie mało.

4

Odp: Gaźnik mikumi czy keihin flat

Witam
nie bedę otwierał nowego tematu, jestem przed kupnem FCR'a 39 do mojej drz, wersja S,
pomorze ktoś na co mam zwrócić uwagę?
konkretnie zastanawiam się nad tym na który zwracać uwagę, a którego olać bo nie wszystkie wyglądają tak samo
mocno zastanawiam się nad tym wariantem :

[url]http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=190405616230&Category=135839[/url]

ponieważ takie widziałem w innych drztach,

a może ten? juz inaczej wygląda

[url]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Keihin-FCR-MX-39-CARB-XR-KTM-LC4-DRZ-KLX-LTZ-DRZ400-RXC-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3efc90b74cQQitemZ270525314892QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories[/url]

wiem ze są ludzie na forum którzy maja jakieś doświadczenia z FCR, em wiec za każda pomoc bede wdzieczny.

pozdrowka

5

Odp: Gaźnik mikumi czy keihin flat

Jeżeli już kupujesz gaźnik od innego motocykla upewnij się SAM OSOBIŚCIE że ten gaźnik to FCR 39.
Widziałem wiele aukcji z FCR 37,36 a napisane było 39.

Co do gaźników, są 2 modele:
- starszy FCR 39
- nowszy FCR 39 MX.
Oba dają tyle samo mocy.
Starszy różni się tym, że nie ma osłoniętej pompki przyśpieszającej.

Musisz szukać gaźnika który ma odkręcany "intake bell" - czyli wlot powietrza do gaźnika.
Z tego względu, że musisz go wymienić na właściwą średnicę.
Ten pierwszy widzę ma odkręcany.
Ale z tego co czytałem od KTM nikt nie poleca.
Lepiej brać od Yamahy np. 426.

Ten drugi z twojego linku to FCR 39 MX nowszy i lepszy.
Wygląda jak od Yamahy.