Jeżeli już kupujesz gaźnik od innego motocykla upewnij się SAM OSOBIŚCIE że ten gaźnik to FCR 39.
Widziałem wiele aukcji z FCR 37,36 a napisane było 39.
Co do gaźników, są 2 modele:
- starszy FCR 39
- nowszy FCR 39 MX.
Oba dają tyle samo mocy.
Starszy różni się tym, że nie ma osłoniętej pompki przyśpieszającej.
Musisz szukać gaźnika który ma odkręcany "intake bell" - czyli wlot powietrza do gaźnika.
Z tego względu, że musisz go wymienić na właściwą średnicę.
Ten pierwszy widzę ma odkręcany.
Ale z tego co czytałem od KTM nikt nie poleca.
Lepiej brać od Yamahy np. 426.
Ten drugi z twojego linku to FCR 39 MX nowszy i lepszy.
Wygląda jak od Yamahy.
Ma odkręcany intake bell.
I co najważniejsze zawsze proś o zdjęcie przepustnicy!
Ona się zużywa, łuszczy, pęka.
A nowa kosztuje ok 600zł.
Wiele osób sprzedaje właśnie dlatego.
Dodatkowo hot start - bardzo fajna rzecz.
Bez tego ciężko odpalić ciepły silnik.
Drugi link jak najbardziej na TAK.
Z tym, że taniej jest poszukać w PL.
Dolicz jeszcze nowe dysze, nowe króćce, nowy intake bell, uszczelki - łącznie dodaj jakieś 600zł do tego aby zamontować ten gaźnik u siebie.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD