5,251

(24 odpowiedzi, napisanych Kawasaki)

hmm, a w sumie korba jest kuta, więc wymienia się ją bo dostaje luzów na swożniach, czy dlaczego ?

5,252

(24 odpowiedzi, napisanych Kawasaki)

no dobra, poszukałem i mam takie ceny:

korba 419
pierścienie - 50
sworzeń - 50
tłok - 480
uszczelki 110
łożyska 60

Co daje około 1200 złotych, bez wału i cylindra...

ile może kosztować wał.

Co ile trzeba robić mini remont typu: tłok, pierścienie, uszczelki ?

5,253

(22 odpowiedzi, napisanych Na każdy temat)

ja bym się jednak zastanowił nad 4cylindrowcem.

Całą przewagę masy jaką zrobisz na 1 cylindrowcu, stracisz na zmianie biegów, a i tak tego momentu obrotowego nie da się łatwo przenieść.

ja bym obstawiał takie coś:

[url]http://allegro.pl/silnik-kawasaki-zx6r-09-10-2009-2010-gwarancja-i1944211401.html[/url]
[url]http://allegro.pl/silnik-kawasaki-zx6r-600-ccm-2008-rok-3000-km-i1917875511.html[/url]

spalanie wcale nie jest jakieś duże, jest wtrysk, no i 130 koni !

5,254

(24 odpowiedzi, napisanych Kawasaki)

Witam.

Zawsze marzył mi się jakiś mocny 2T.

Jak wygląda sprawa remontów tych jednostek. Co zwykle trzeba wymienić, jak silnik zaczyna już słabo odpalać i kopcić... kiedy trzeba wymieniać sam tłok, a kiedy tłok, cylinder, wał itd :-)

jaki jest mniej więcej koszt części - robocizny nie liczę, bo sam się z tym uporam.

ile taki silnik wytrzymuje, przy jeździe normalno-upalanej ;-) ? (ile km albo ile mtg)


Pytam się o to wszystko, bo ciągle zastanawiam się jakie moto w przyszłości kupić.

Słyszałem też, że wysilone 4t trzeba prawie równie często remontować, a koszty dużo większe ;(

Dajcie znać ;-)

z góry dzięki , lewa w górę :-]

5,255

(5 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

e tam i tak elegancko się prezentuje :>

5,256

(5 odpowiedzi, napisanych Archwium - Kupię)

Byłem przy hamowniu, jeździłem w towarzystwie kolegi - potwierdzam, mega potwór :-)

Niby 10 koni mniej od fabryki (z uwagi na mody), ale za to moment prawie o 50% większy od fabryki - TO JEST COŚ !!!

5,257

(5 odpowiedzi, napisanych Przywitalnia)

cześć.

Jestem nowy w dziedzinie supermoto.

Obecnie jeżdżę ZZR'ą przerobioną na streeta ([url]http://img850.imageshack.us/img850/304/zdjcie0054k.jpg[/url]),

ale w niedalekiej przyszłośći planuję zakup supermoto i starty w CUPie.

Kiedy i co kupię, czas pokażę.

Mam niecny plan kupna jakiegoś crossa 250-350 2T i przerobienie go na SM. Mam jakiś taki sentyment do dwusuwów :-]

Prowadzę sobie mój mini warsztat motocyklowy w garażu, więc będzie gdzie i czym dłubać :-)

Pozdro