michal_lc4 napisał/a:Jak kupiłem SMC był też jakiś Dunlop na tyle o rozmiarze 160 i też cały pociachany,haczył o łańcuch. Kupiłem K-73 SuperRain tak samo szerokość 160 i jest dobrze,ma nawet ciut luzu tak że nic nie trze. Może rzeczywiście opona musi być pod SM na tył.
Tam ktoś wyżej napisał "przeciągnij na szprychach..." Według mnie, wyjdzie z tego "dwuślad"
Heidenau produkuje dwa modele od początku konstruowanych pod SM - K73 i K80. Jeździłem na K73, a obecnie mam założone K80, ponieważ wyszło na to, że proporcjonalnie znacznie więcej jeżdżę po asfalcie. Ani jedne, ani drugie nie ocierają o łańcuch i mają odpowiednią konstrukcję do własność trakcyjnych i ciężaru supermoto.
Większość z Was zakłada opony od ścigów, turystów i właśnie dlatego nie pasują z tyłu na szerokość. Ponadto nie są to opony odpowiednie dla SM. Są znacznie sztywniejsze konstrukcyjnie i pod niewielką masą motocykla nie układają się dobrze do nawierzchni, szczególnie w zakrętach (przynajmniej tak twierdzą producenci).
[url]http://www.conti-bike.pl/index.php?cPath=12[/url]
[url]http://www.reifenwerk-heidenau.de/modules/reifenliste/view.php?point=2&rtyp=9&PHPSESSID=bb621213ce8da2facb180ee92370b7a2&profil=164&pic=109[/url]
Dodatkowo K80 mają bardzo dobrą cenę, a opinie są wyłącznie pozytywne [url]http://www.ktmforum.eu/forum3/wbb/690-supermoto-690-smc-690-enduro-690-duke/690-lc4-reifen/26999-heidenau-k80/[/url], [url]http://www.dukecity.de/showthread.php?t=9367[/url]
---
KTM LC4 690 SMC R 2012, Husqvarna TE610/SM 1993
części zamienne - multimoto@o2.pl