690 SM nie miał przełącznika map zapłonu.
W tuneecu widać 3 mapy ale wszystkie są takie same.
Co do spadku mocy to trochę dziwne że jest odczuwalny. Ja mam pełny leovince i jeżdżę z dB killerem cały czas.
Po wyjęciu wcale nie odczuwam przyrostu mocy, no może odrobinę (1-2 KM).
Bardziej efekt psychologiczny bo bardziej dudni i głośniej słychać jak wkręca się na obroty.
Wszystko zależy też od dB killera - czy od producenta, czy jakaś samoróbka, która może rzeczywiście za mocno dławić wylot.
Mam dostęp do wszystkich niezbędnych części aby zrobić kabel KTM do tunnecu. Jak jesteś zainteresowany to mogę ci przygotować kompletny kabel USB - ECU za 150 PLN(+wysyłka) lub sam gniazdo OBDII- ECU KTM za 110pln (+wysyłka). No może nie taki ładny jak na ebay-u, ale działający.(testowany na własnym sprzęcie)