1

Temat: Jak samemu trenowac jazde na SM

Jak wiecie jestem swierzym kierowca moto, moje doswiadczenie sprowadza sie do kursu prawa jazdy,  zakupilem SMC i teraz bede probowal to ogarnac.
Moze podpowiecie czerpiac wiedze ze swoich doswiadczen , ja moge sam sie szkolic w technice jazdy? Chodzi mi o konkretne cwiczenia jakie moge sobie wykonywac w bezpiecznym miejscu.

KTM 690 SMC-sprzedany:)
Szukam-kupie Honde CR-CRF w pelnej specyfikacji SM odpicowana cena do 35tys

2

Odp: Jak samemu trenowac jazde na SM

jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć ;)

3

wiedzialem:))))

4

Jazda w terenie potem sporo pomaga w obcykaniu maszyny na asfalcie, pamiętaj o tym :)
Kroczek po kroczku będziesz przechodził przez kolejne bariery :) Polecam też tor lub parking.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

5

dobrze też pośmigać z kimś, kto ma większe doświadczenie, podpowie Ci jakie błędy popełniasz, co masz poprawić itd...

6

bo nie ukrywam,ze chcialbym zapierdalac a nie sie wlec.....

7 Ostatnio edytowany przez kusloncu (2012-05-13 23:14:27)

Ja polecam tor i teren, nie dość ze nie stwarzasz tam dużego zagrożenia to możesz się sporo nauczyć i nie chce Ci sie potem tak po mieście zapierdzielać (przynajmniej ja tak mam). Fajnie jest śmigać z kimś szybszym lub na mocniejszym moto naśladujac go sie uczysz :) Ważne zeby nie patrzec w sposób "skoro na filmiku ktos potrafił to ja tez moge"

Husqy SMR-R 450

8

Powtorze sie, ale... Ksiazki i filmy "the twist of the wrist" :)

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

9

Na YT masz duzo filmikow instruktarzowych. Gdzie latasz, moze w okolicy masz jakis tor ?

10

jezeli jest to twoj pierwszy sezon na moto, to IMO nie ma co myslec o zapierdalaniu...
Malymi kroczkami szlifuj swoje umietnosci i czerp radosc z jazdy.
I tak dosc mocno zaczynasz, patrzac ze SMC na pierwsze moto...