1

Temat: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

Witam mam maly a wzasadzie w nwerwiający duży problem wyczytałem na necie [url]http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/132020-husqvarna-te-610-sm/[/url] z tym ze nie wzialem pod uwage ze silnik w mojej husce jest wrzucony z rocznika 2005 przynajmniej tak upieral sie wczesniejszy wlascieiel i w zasadzie po ogledzinach na przeroncyh zdjeciach stwierdzilem ze rzeczywisie w 99% jest to slinik z tego rocznika do tego tylko na rozruszniku i teraz tak zaliczylem małą glebę na lewą strone złamałem klamkę sprzęgła która w zasadzie juz byla wczesniej zlamana i spawana kupilem inna niz wczesniej do tego linka to reperaturka linki wiec nypel jest wkrecany sruba do linki linke skrocilem bo pare ogniw poszlo przy czym tez wym,nielem wtedy olej na tego motula 5000 i jak juz doszlo do pelnej reanimacji i 1 odpalenia to sie okazalo ze na luz jest  strasznie ciezko wyrzucić kiedy juz sie stoi w miejscu i w masakra najlepsze ze jest to ze nie wiem czxy to gtez nie przez to ze uderzyla na dzwigienke jak glebłem Pomozcie! :D bo inaczej to mi Noga ODPADNIE:p

Ogień z DuPy !!

2

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

Ojej strasznie długie zdanie. Szerze mówiąc to nic nie zrozumiałem. Spróbuje to przeczytać później, jak będę miał więcej czasu.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

3

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

okej to spróbuje jaśniej rzeczywiście trochę nakręciłem .. ogólnie to chodzi mi o problem ze skrzynią że strasznie ciężko chodzi kiedy np. już się zatrzymałem i żeby wybić na "luz" to trzeba mocno się po siłować ( co wcześniej przed glębą i wymianą oleju i skracaniu linki sprzęgła i dopasowania całkiem innej klamki sprzęgła niż wcześniej się to nie działo ) tylko problem mój polega w tym że ja już kompletnie nie wiem co jest przyczyną ?

Ogień z DuPy !!

4

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

Może olej lub za słabo dociąga ci linka generalnie masz objawy wy ząbkowanego kosza ale jak piszesz ze po glebie to raczej linka za mało dociąga ci dźwigienkę i sprzęgło nie puszcza całkiem zacznij od podciągnięcia linki (lekko) może tez masz za mały skok klamki w stosunku do oryginału

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

5

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

A sprzęgło ciągnie?

Husqy SMR-R 450

6

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

No to już nabiera sensu :) bo rzeczywiście między klamką a uchwytem jest  szczelina na okolo3/4mm
Hmmmm dzięki SmX zaraz zabieram się w takim razie z powrotem do dłubania :)

Ogień z DuPy !!

7

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

Nie .. sprzęgło nie ciągnie

Ogień z DuPy !!

8

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

daj znać czy znowu miałem racje :) ..

Pracuję i żyję w Polsce dzięki bogu i rodzicom  było mnie stać na SX 520  :D  i na pamiętne REJU ...o i rinkon 680 .. to dzięki rodzicom i sąsiadce :D

9

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

po pierwsze motula 5000 to ja nawet do olejaka nie lałem..bo to największe gówno jakie może być
wylej ten syf i zalej to na czym ma jezdzic to moto czyli Agip 10W60 ewentualnie motorexa 10W50/60
a po drugie w tych silnikach cieżko jest wrzucić luz na postoju przy ciepłym silniku..też tak mam, taka skrzynia

Husqvarna SM 610s 2005 [sprzedana]  ---> next ???

10

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

ale napisał ,że wcześniej tak nie miał ? ..

11

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

wojtecki napisał/a:

po pierwsze motula 5000 to ja nawet do olejaka nie lałem..bo to największe gówno jakie może być

ciekawe co masz na poparcie tego stwierdzenia, zapewne jesteś chemikiem z zawodu i masz pełny dostęp do najróżniejszych chromatografów i na potwierdzenie swoich słów zapewne w następnym poście wkleisz wyniki swoich analiz porównawczych, chętnie zajrzę do takich badań :)

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

12

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

nie bonduś :] ale miałem porównanie z innymi olejami
po zalaniu 5100 do b6,5 sprzęgło przestawało być sprzęgłem..po zalaniu repsola odżywało
zresztą, nie jest to tylko moja opinie..
oleje motula z najniższej pułki czyli 5000 i 5100 są najczęściej podrabianymi olejami w Polsce

Husqvarna SM 610s 2005 [sprzedana]  ---> next ???

13 Ostatnio edytowany przez Bondek (2012-05-07 21:05:12)

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

wojtecki napisał/a:

oleje motula z najniższej pułki czyli 5000 i 5100 są najczęściej podrabianymi olejami w Polsce

i znowu "coś gdzieś słyszałem dowodów nie mam ale będę i tak powtarzał"

na dobrą sprawę logicznie myśląc bardziej opłaca się podrabiać drogie oleje bo więcej można na tym zarobić.

ja akuratnie używam motula 5100 i nigdy nie miałem problemów a różnicy pomiędzy tym a droższym olejem nie zauważyłem

idąc twoim śladem mogę powiedzieć że słyszałem gdzieś tam że często w naszym kraju najtańsze oleje są sprzedawane jako te najlepsze z górnej półki... ale to tylko obiegowa opinie którą gdzieś tam słyszałem

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

14

Odp: Sm 610 - problem ze skrzynia po wymianie oleju na motul5000 10w40

SmX Masz u mnie duży kufel piwa :D rzeczywiście naciągnąłem mocniej ile się dało naciąg dżwigienki do tego założyłem w końcu identyczną klamkę jak wcześniej naciągnąłem w miarę przy klamce ( 1 na całą Polskę w magazynach Inter Cars :D ) i Huuuula jak dawniej " luz " można znowu wybijać delikutaśnie :D
Dzięki stary :D

PZDR4ALL

Ogień z DuPy !!