16

Odp: Części LC4 2005r

dziękuję za informacje. Pozdrawiam

17

Odp: Części LC4 2005r

lepiej na ciepłym czy zimnym silniku sprawdzać?

18

Odp: Części LC4 2005r

Witam,

Jeżeli to nie problem, to proszę określ cenę za jaką oddasz te 2 części i prześlij mi info na pw z numerem konta. Ja wpłacę kasę (jak nie zabije mnie finansowo cena :-) ) i podam adres do wysyłki.

Mam jeszcze jedno pytanie. Mój LC4 to była wersja enduro (czarne malowanie, duże koła), jednak poprzedni właściciel "przerobił" na Supermoto. Z kimś na ten temat rozmawiałem i powiedział, że musiały być zmienione lagi, żeby weszły opony supermoto. Prawda?
Aha, i co w takim moto przerabianym powinno być zmienione? Czy tylko felgi+opony, przedni hamulec (większa tarcza i mocniejszy zacisk) i ustawienie zawieszenia?

Pozdrawiam

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

19

Odp: Części LC4 2005r

Co do oleju, to ja zawsze sprawdzam po kilkuminutowym rozgrzaniu i kilkuminutowym schłodzeniu - czyli taki ciepły. Ale mogę się mylic, a jak tak to proszę o poprawienie (doświadczenie z WR, tam jest bagnet w ramie).

Pozdrawiam

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

20

Odp: Części LC4 2005r

KTM ma mokrą miskę olejową i można sprawdzać poziom oleju na zimno (tudzież po kilku minutach po zgaszeniu, żeby olej zdążył spłynąć).
Jak oleju będzie za dużo to LC4 konsekwentnie wypluwa go przez odmę.

Co do konwersji Enduro -> SM. To zależy od rocznika i stopnia przeróbki. W zawieszeniu Enduro mieszczą się koła SM (sam tak mam), problem pojawia się, jeśli chcemy mieć zacisk 4t - wtedy robi się za ciasno.
Fabryczne SMy od 2003 (wcześniej były z zaciskami 2t) mają większy rozstaw półek i inne mocowanie zacisku (dedykowane 4t) na lagach. SMC będzie miał jeszcze dodatkowo półki z mniejszym offsetem.
Jeśli to jest rzeźba to trzeba by określić które elementy (lagi, półki, koła, heble, amorek tył) pochodzą od którego modelu i rocznika (bo to się często zmieniało), żeby jakoś sensownie to ocenić.

@części - PW.

pozdrawiam, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

21

Odp: Części LC4 2005r

Luknij w Sherco 4.5i 2005 numer 0764, powinno pasować. 20 zł.

22

Odp: Części LC4 2005r

Witam,

Część już mam od fxrider - dzięki.
Ogólnie z tym katem to idzie jak ku..ie w deszcz - a to brakuje jakiejś małej części lub trzeba czekać na inne po 3 tygodnie. No ale wygląda powoli na to, że teraz brakować będzie już tylko lewej chłodnicy i paru plastików - zabezpieczenie zębatki przedniej, osłona chłodnic i jeszcze zobaczymy co.
Rozkopali mi miasto i szlag mnie trafia w samochodzie tracąc czas.

Szukam lewej chłodnicy do KTM - ma ktoś?

Pozdrawiam

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

23

Odp: Części LC4 2005r

Witam,

Udało się truchło złożyć i odpalić. Ogólne wrażenia bardzo dobre, jazda na takich oponach to rzeczywiście frajda - chociaż trzeba pamiętać o tym, że felgi mniej zniosą - dzisiaj po zaatakowaniu krawężnika uszczerbiłem przednią - napompowana do 1,9, atak pod katem 45stopni. :-(

Wymienione zostały:
- łożyska wału
- tłok
- łańcuszek rozrządu
- wszystkie uszczelki, płyny, filtry
- zabezpieczenie sprzęgiełka rozrusznika

Po odpaleniu chciałem gasić silnik, bo myślałem, że zaraz coś wypadnie z szumem" a nie z hukiem  - szum jakby łańcuszek rozrządu o coś haczył (mocno słyszalny z lewej strony). No i walenie silnika, do którego nie jestem przyzwyczajony. Bujnąłem się z 30km, siła jest, reakcja na gaz super, po napompowaniu opon (było 0,4) nawet się słucha na zakrętach. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu szum ucichł, jednak dalej silnik pracuje jakby wrzucić tam worek nakrętek. Miałem LC4 z 97r i on chodził trochę zgrabniej - chociaż miał standardowy wydech i jednak się tak nie wkręcał.
Oczywiście podpytałem 2 osoby, które mają pojecie o KTM i proponują zmianę oleju i sprawdzenie filtrów - czy nie ma opiłków, bo ciężko określić czy wszystko jest ok (niby tak, niby nie). Moto zrobiło przez 2 dni 50km, na razie jeździ dobrze, bez problemu udało mi się raz 140 polecieć chwilowo. Podpowiedzcie, co mogę sprawdzić i czy się niepokoić czy nie (wiem, że to jasnowidzenie, jednak najbardziej niepokoi mnie ten szum, który ustał).
W motocyklu sprawdzana była korba, nie miała luzu i miała przelatane 22000km, więc nie polecano mi jej wymiany.
Jeszcze co mi przychodzi do głowy to sprzęgiełko rozrusznika w stanie raczej kiepskim - te małe roleczki były starte - nie całe, ale każda w ten sam sposób - około 20% uszkodzone, czyli wytarte rolki. Wymieniłem jedynie zabezpieczenie - zeger. Tak się zastanawiam czy to to nie szumiało, bo po złożeniu i próbie odpalenia na kopa rozrusznik kręcił razem z kopajką - wyjęta została zębatka stykająca z rozrusznikiem i moto odpaliło. Potem założona została z powrotem i objawy ustąpiły (tak teraz w czasie pisania posta mnie natchnęło)
Mechanik KTM (nie wiem jakie ma umiejętności) w ASO po osłuchaniu zapytał o wałek wyrównoważający - tam nic nie było sprawdzane niestety - jakie to są odgłosy gdyby coś nie tak było z wałkiem.

Oczywiście pochwalę się moto w odpowiednim dziale, jak tylko jutro zrobię zdjęcia.

Pozdrawiam

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM