1

Temat: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Siemanko, wstawilem moto do warsztatu do przeglądu. Olej itp

Na chwile obecna, mam epc i zebatki przód 15 i tył 42.

Kazalem wywalić epc i zmieniam tył zebatke. Mam pytanie która wsadzić? 47z czy 48z???
Powiem ze na tym co mam teraz moto nie chce na 2biegu z gazu na gumę.

Ktm 640 Lc4 SM

2

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Na tym co masz powinien z trójki iść na koło... jak mam 17/42 i idzie.

Zobacz gaźnik może masz coś uszkodzoną membranę lub ogranicznik na niej.

3

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

doktor napisał/a:

Na tym co masz powinien z trójki iść na koło... jak mam 17/42 i idzie.

Zobacz gaźnik może masz coś uszkodzoną membranę lub ogranicznik na niej.


No wlasnie juz nie wiem, jedni pisza ze ten model i 42z na tyle nie ma prawa isc na kolo z gazu, ty mowisz ze powienien.

Moze to epc tak blokuje, ale nie wydaje mi sie, okaze sie. A mozecie powiedziec, jak rozpoznac czy gaznik ma jakis dlawik zalozony czy cos

Ktm 640 Lc4 SM

4

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

doktor napisał/a:

Na tym co masz powinien z trójki iść na koło... jak mam 17/42 i idzie.

Zobacz gaźnik może masz coś uszkodzoną membranę lub ogranicznik na niej.

Jeszcze chcialbym dodac ze moto odkrecajac 1,2,3,4,5 bieg na maxa idzie bardzo zwawo bez przerywania i ociagania sie, ale dochodzi do 145km/h i przerywa

Ktm 640 Lc4 SM

5

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Jeszcze jedna kwestia. Mam teraz 15z i 42z - wg strony [url]http://www.gearingcommander.com[/url] moto powinno jechac max ok 145. I tak jedzie. Na seryjnych 17z i 42z powinno smigac 159km/h, wiec nie wiem jak niektorym leci 170 ;-)

Zostawiam na przodzie 15z i na tyl laduje 48z, bedzie max ok 125km/h ale na gume musi isc ;-)

Ktm 640 Lc4 SM

6

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

15/48 to będzie męczarnia, chyba, że na jakiś ciasny tor albo tylko do gumowania. 15/42 powinno być ok, dziwie się, że uważasz te przełożenie za długie. W sumie 625 smc a 640 to jednak różnica jest..
Mam 16/42 i jest miodzio.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

7

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Jak będzie za ostro, to na przód dam 16z

Na tym co mam 640 nie chce z 2biegu z gazu na koło, to mnie bardzo irytuje. A jeżeli chodzi o max 140 czy 125 to i to mało i to mało. Całe życie byłem przyzwyczajony do dużo większych prędkości. Więc skoro ten motocykl i tak wolno jedzie na max, to niech chociaż spod dupy ucieka do 100 ?:-)

Ktm 640 Lc4 SM

8

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Dzis zrobilem pierwszy test na przelozenia 15 i 48, moto jest duzo szybsze i agreywniejsze na przyspieszeniu, ale o dziwo dalej jedzie 145 i przerywa, ten problem nadal nierozwiazany, moze zaplon

Ktm 640 Lc4 SM

9

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

moze poprostu lapiesz odcinke ;D

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

10

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Peka napisał/a:

moze poprostu lapiesz odcinke ;D


Tzn sprawa wyglada tak, ze do 140 ciagnie bez zadnego ale, dochodzi do 145 i nagle moto zachowuje sie jakby zgaslo, 5 bieg zero reakcji na gaz, moto zwalnia. Zrzucam do 4 biegu, jakby sie na chwile zalaczyl, ale tez nie nie dziala, predkosc ok 90-100 wale 3 bieg i moto wraca do zdrowia pytujesz super i az dojdzie 145

Na odcinke to mi nie wyglada

Ktm 640 Lc4 SM

11

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Raczej bym szukał przyczyny w gaźniku/baku, możesz mieć syf w baku, gaźniku lub źle ustawiony pływak i gdy jest większe zużycie paliwka - brakuje go i stąd ta zamuła.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

12

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Idziesz nie  w tym kierunku co trzeba... zamiast szukać przyczyny spadku mocy to ty ją zębatkami nadrabiasz.

Nie wiem gdzie jeździsz, jak jeździsz ale mnie wykończyłyby takie przełożenia... zmniana biegu co sekunde, prędkość przelotowa 80km/h

13

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

doktor napisał/a:

Idziesz nie  w tym kierunku co trzeba... zamiast szukać przyczyny spadku mocy to ty ją zębatkami nadrabiasz.

Nie wiem gdzie jeździsz, jak jeździsz ale mnie wykończyłyby takie przełożenia... zmniana biegu co sekunde, prędkość przelotowa 80km/h


Klopoty z moto mialem rowniez na org przelozeniach, czyli 145 i to wszystko. Zadnego spadku mocy nie mam, poprostu moto przerywa.

Druga sprawa jest taka, ze po zmianie na 48z tyl, moto dostalo tej mocy baardzo duzo i jest to bardzo odczuwalne. Biegi zmieniam normlanie, napewno nie na sekunde. Jakby chcial jezdzic 140km/h na 1 biegu to bym kupil zx10r.

Moto na przelozeniu 15z i 48z dalej na miekko leci 140 - ale dochodzi do niej duzo szybciej niz wczesniej

Ktm 640 Lc4 SM

14

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

kamel50 mam podobne objawy w swoim LC4. Daj znac jak rozwiazesz sprawe.

LC4SM

15

Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???

Macjek napisał/a:

kamel50 mam podobne objawy w swoim LC4. Daj znac jak rozwiazesz sprawe.


Nie rozwiazalem;-) po prostu latam na gumie, lekki teren- dlatego jestem na etapie wyboru opon odpowiednich, a 130 mi wystarcza;-) wazne ze na kolo wstaje i ma kopa do 120 ;-)

Ktm 640 Lc4 SM