doktor napisał/a:Idziesz nie w tym kierunku co trzeba... zamiast szukać przyczyny spadku mocy to ty ją zębatkami nadrabiasz.
Nie wiem gdzie jeździsz, jak jeździsz ale mnie wykończyłyby takie przełożenia... zmniana biegu co sekunde, prędkość przelotowa 80km/h
Klopoty z moto mialem rowniez na org przelozeniach, czyli 145 i to wszystko. Zadnego spadku mocy nie mam, poprostu moto przerywa.
Druga sprawa jest taka, ze po zmianie na 48z tyl, moto dostalo tej mocy baardzo duzo i jest to bardzo odczuwalne. Biegi zmieniam normlanie, napewno nie na sekunde. Jakby chcial jezdzic 140km/h na 1 biegu to bym kupil zx10r.
Moto na przelozeniu 15z i 48z dalej na miekko leci 140 - ale dochodzi do niej duzo szybciej niz wczesniej
Ktm 640 Lc4 SM