Odp: XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje
normalnie zamawiasz w USA do domciu? a jak z cenami?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 12 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
normalnie zamawiasz w USA do domciu? a jak z cenami?
z tym serwisem sf mario to troche przesadziles, a co do czesci, to jakie czesci z usa ???? zmieniasz olej i tyle a dodatkowych akcesoriow jest multum chociazy na niemieckim ebayu czy brytyjskim
sf mario jaki masz rozmiar tynej obręczy, jaka guma? Ociera Ci łańcuch o opone?
czesc Panowie, i na mnie przyszło.
Kupiłem, XR, mam co nieco do porobienia.
Sprzęgło, gaźnik, kosmetyka.
a teraz potrzebuje porady - gdzie kupie ślizg do Łańcucha?
w motox?
Reklamacje pochwal się co kupiłeś... sam szukam XRy
co z drz ?
dzieki materka! o nich nie pomyslalem. a jak ci napisalem pw to nie odpisales (chyba powiadomienie o pw nie dziala)
@ monkey - kupilem te sztuke z gdanska - w atomowki - siedze i dlubie na spokojnie.
na wiosne powinno ladnie wyjść.
połasiłem sie bo to już gotowe supermoto z wydechem fmf i edelbrokiem vxyli to co sobie wymyśliłem.
Rzeźb jest pare: np nie mam pojęcia od czego jest przednia zawiecha ;)
Kopać juz ją chyba umiem i już wiem że przy kopaniu trzeba uważąć bo może oddać.
a drz czeka na odbiór - kumpel ją praktycznie kupił od ręki. Tylko - nie wie jak o tym powiedzieć żonie, wiec czeka na okazje.
pozdrawiam
no nie działa powiadomienie :/
kopanie jest bardzo proste jak sztuka w dobrym stanie,
moja nie oddaje.
Witam,
dołączam do tematu. Na razie jako SUPERBŁOTO, ale myślę że z Waszą pomocą na wiosnę będzie SUPERMOTO.
Mam tez pytanie dot. pierwszego zakupu. Czy felgi od CRF450 będą pasowały bez przerabiania?
Pozdrawiam
Bartek
Przerabiałem ten temat już jakiś czas temu, szukając piast/kół supermoto. Wiem ze w usa wrzucają koła np od CR500 i tylne podobno pasuje a z przednim trzeba kombinować. Co do CRF450 tu masz temat jak koleś przerobił kola tak żeby pasowały do xry - wymiana łożysk itp.
[url]http://www.thumpertalk.com/topic/874435-will-crf-450-sm-wheels-fit-on-a-xr/[/url]
tu masz nawet rysunki na tylną oś
[url]http://www.thumpertalk.com/topic/693120-excel-crf-450-wheels-fit-my-xr650r/[/url]
Bartku,
tak się składa, że jestem Twoim imiennikiem a i bliźniaczy sprzęt mamy. Chce przerobi SUPERBŁOTO na SUPERMOTO. W pierwszej kolejności koła. Podobają mi się złote. Widziałeś może jak XR-a wygląda na takim zestawie? Trafiłem też złote szprychu i piasty z czarny,i obręczami od XT 600 za 2 000-będą pasowały, bez większych przeróbek. Zależy mi na łatwej przekładce z Enduro.super moto. Czy przy tej średnicy koła tuningowa tarcza 280 mm z EBC wystarczy, czy inwstowac w coś innego? Jaki wentylator masz w XR. Jakie kierunki, lampy - jam ma wersje USA z okrojona elektroniką i nie wiem jakie obciążenie zniesie.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za opiekę specjalisty!!!
Czesc Bartek, co do zlotych felg to kwestia gustu mi sie osobiscie w tym wydaniu podobaja bardzo... ale szukalem czarnych, a padlo na zwykle srebrne... Co do przerobek felg nie pomoge bo tego nie robilem, musisz zapytac uzytkownika mierzwa on wydaje mi sie ze stara sie cos z felgami dlubnac. Ja zakupilem pasujacy komplet. Tarcze proponuje kupic 320mm, braking lub motomaster. Wentylatora jeszcze nie zalozylem, na stronie polkasteam jest jak to zrobic. Lampe mialem standardowa ale zalozylem marki V-face. Jest na halogenie H4, nie widze aby cos nie tak sie dzialo z moto, kierunki standardowe z allegrosza, i tak juz jeden mi odpadl :) Jezeli masz jakies pytania pytaj.
Pozdrawiam
Bartek
Pany,
Mam zalozonego FCRa 39 od zeszlego sezonu.
Teraz mam nowy kuty tlok ktory niby nie zwieksza kompresji ale jest wyzszy o dobre 1,5mm od fabrycznego.
Zalozylem tez ostry walek Horcamsa Stage 1.
Mam tez pelna Yoshimure z zajebiscie przewymiarowanymi kolektorami a na ten sezon wyjebalem "spark arrestor" i bedzie pelen przelot.
W ustawianiu gaziorow zawsze bylem noga ale jakos te sprzety lataly.
Mniemam ze ez grzebania w gaziorze sie no obejdzie , nie wiem tylko od czego zaczac.
Kupilem sobie nawet zewnetrzna srube regulacji skladu mieszanki.
Może ktoś ma jakieś sugestie, dyszę główną mam 175.
Jol
Najprosciej poczytac na zagranicznych forach jak ustawiali XR600, spytac o modyfikacje, jakie maja zestawy dysz. Kupic takie same, z dysza o jeden rzad mniejsza i wieksza. Ja za 3 razem trafilem. Moto pali duzo lepiej, nie dusi sie, ma naprawde sporo lepszego kopa, uwazam ze wymiana gaznika to byla lepsza modyfikacja niz pelen wydech akrapovica. Jak cos to pisz
No czytałem SMJunkie i ThumperTalka ale ile XRek tyle ustawień że nie idzie znaleźć sensownej solucji dla siebie.
Mam jeszcze inny problem, silnik bd miał teraz na dotarciu i trochę słabo z regulowaniem gaźnika na takowym. Może jakoś przebieduję te 1000km ale trochę się obawiam bo miałem za ubogą mieszankę w zeszłym sezonie...
A teraz nowe zawory ostry wałek i tłok ciutkę zwiększający komprechę, do tego pełen przelot więc pewnie wszystko się pozmieniało...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 12 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR650R Wszystko o XR, tuning, supermoto, sklepy, czesci, modyfikacje
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 64 zapytań