31 Ostatnio edytowany przez MaLy_OLS (2012-03-06 20:36:30)

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

W 690 SM gaśnięcie na postoju oraz pływanie obrotów biegu jałowego po zmianie tłumika i/lub filtra(K&N) jest częste. Może pomóc info z linka. Wsadzenie dB killera tez pomaga, na full przelocie objaw się zwiększa. Dużo pomaga mapa zapłonu KTM z Akrapem + idle reset+throttle calibration lub hamownia/ kabel/tuneecu i własna inwencja twórcza w celu dogrania mapy do tłumika. (KTM z mapami akrapa woli 98 oktanów :( )
Może też być usterka czujników położenia przepustnicy.

[url]http://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM-690/Stalling-and-throttle-issues[/url]


zrób idle reset - po postoju odpal, zostaw i niczego nie dotykaj przez 15 min, po 15 minutach zgaś i.... to wszystko.

32

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Co do wydechów to juz kupiłem na tych przelotach, z czego było również przemapowanie w serwisie ktm, ale tak tylko zapewniał sprzedawca, pokrycia kwitem nie mam. Dziś założę również bafle i zobaczę co będzie się działo.

https://picasaweb.google.com/pawelcopiuk/MyBikes?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM2l_rjKiuba0QE&feat=directlink

33

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Potwierdzam, to co pisze MaLy_OLS.
Tłumik Akrapa + oryginalna mapa = falowanie obrotów na wolnych.
Dopiero po wgraniu map akrapovica (po docieraniu) obroty są stabilne.
W zamian za to, kilka razy zafalują na zimnym silniku.

0,654l SMC AKR

"Dialogi nie dobre... Bardzo nie dobre dialogi są.
Proszę pana... Yyyy... W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje. Proszę pana..."

34

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Tak właśnie wygląda u mnie:

[url]http://www.youtube.com/watch?v=cqqVIG-E1ew[/url]

Obroty nie falują ale po odpuszczeniu manetki, tym samym zatrzymywaniu się na światłach etc. obroty spadają na kilka sekund do około 1200 po czym wracają do normy. Tak jak już wyżej pisałem zdarza się że zejdą poniżej 1200-1000 i moto gaśnie, gdzie później problem z odpaleniem.

Z db killerami wydaje się być jeszcze gorzej, obroty po spuszczeniu manetki utrzymują się dłużej w tej dolnej granicy.

https://picasaweb.google.com/pawelcopiuk/MyBikes?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM2l_rjKiuba0QE&feat=directlink

35 Ostatnio edytowany przez MaLy_OLS (2012-03-06 21:32:47)

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

a zrobiłeś tak jak napisałem?
idle reset(silnik najlepiej po nocnym postoju-2-3h za mało) + kalibracja przepustnicy

paliwo masz świeże czy z jesieni?

36

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

idle reset robiłem 2x, kalibracje przepustnicy nie ale to już jutro rano. Jak nie pada to z puszki wskakuję na moto i latam codziennie do pracy także paliwo świeże. BTW jak w Kacie wygląda konfiguracja przycisków do wejścia w tryb serwisowy by sprawdzić wartości położenia przepustnicy?

https://picasaweb.google.com/pawelcopiuk/MyBikes?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM2l_rjKiuba0QE&feat=directlink

37

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Ja stawiam na przylewanie.Jeżeli masz problem z odpaleniem to prawdopodobnie zalewa po odpuszczeniu przepustnicy.Możesz sprawdzić odczyt sądy?Jak jest rozwiązany cut off w 690?Całkowicie odcina wtrysk Pb czy jednak jest jeszcze dotrysk?

38

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Ja do serii 690 sm założyłem przelotowych wydech i filtr dna, i moto falowalo na obrotach a nie raz gaslo. Po wgraniu mapy wszystko się uspokoiło. Proponuje kabel i podpiac pod tune ECU i sprawdzić co tam jest nawkladane.

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

39

Odp: [KTM Duke II] strzelające i gasnące LC4

Ok kontaktowałem sie z jednym z importerów ktm w londku i powiedział ze taki przejaw jaki u mnie wystepuje to wgrana nieodpowiednia mapa zapłonu pod układ wydechowy lub potrzebuje reset komputerów bo ponoc są dwa sterujące dopływem mieszanki. Zrobię narazie test wstawiając fabryczne wydechy, jeśli nie pomoże jadę na ten restrart.

https://picasaweb.google.com/pawelcopiuk/MyBikes?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM2l_rjKiuba0QE&feat=directlink