""""" jest dokładniejszy sposób bo 17 cali to nie wszystko liczy sie tez wysokosc opony, stopien jej zuzycia, cisnienie itp...
Najlepiej znalesc kawalek bardzo równego asfaltu, siadasz namoto, dróga odoba zaznacza jakas kreda linie z boku opony i w tym samym punkcie na ulicy. Nastepnie siedzac na moto podpychasz je albo przejezdzasz bardzo powoli tak aby przednie koło zrobiło 10 obrotów, najlepiej jak by to liczyła ta sama dróga osoba idaca z boku i obserwujaca koło. Jak juz przeturlasz sie o dystans 10ciu obrotów kola zatrzymujesz sie tak aby linia zaznaczona na oponie byla na dole kola tak jak to bylo na starcie i ten punkt zaznaczasz ponownie na ulicy. Mierzysz odległosc od pierwszego punktu do drógiego i dzielisz ja przez ilosc obrotów koła, w tym przypadku 10 i w ten sposób otrzymujesz cyfre która wprogramowujesz w licznik.
Poprostu ws to jest obwód koła i mozna go tez obliczac mierzac wysokosc kola mnozac ja razy x 3,14 ale sposób jaki podalem jest najdokładniejszy.""""""""
yyyyy.... poco cos robic 10 razy by pozniej dzielic przez 10 ? ...... jak 1 obr.kola to np. 0.8m to jak zrobi 10 obr. to będzie 8m i jak to podzieli przez 10 to bedzie 0,8m ?? wiec poco pchac moto przez polowe miasta ? :)
ps. sorki cos mi cytowanie padlo
i can do this .. here, hold my beer