1

Temat: Antyhopping w KTM 525 vs 530

Witam chłopaki, moje pytanie jest takie. czy ktos z was miał sprzegło anty... w swoim ktm-ie? chodzi mi o to jak sie spisywało i czy sa jakies problemy serwisowe z tego rodzaju sprzegłem? Ile mth takie wytrzyma? czy to naprawde pomaga, powiedzmy w codziennej eksploatacji ( nie mylic z torem )? i na koniec ile takie by mogło kosztowa nowe?

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)

2

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

[url]http://ktmsklep.pl/produkt/14/250/2059/sprzeglo-antyhoppingowe-[/url]
ceny nowego coś w tym stylu :)

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

3

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

Do smigania po ulicy to moim zdaniem pieniądze wywalone w błoto. Na tor to jest bardzo przydatna rzecz. W eksploataciji stm jest jak seryjne natomiast aptc chyba szybciej schodzi.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

4

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

a po co Ci hoping na ulice?

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

5

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

Witam.
Jak jsteśmy przy temacie antyhopingu, to jaka jst różnica w technice jazdy po zmianie zwykłego sprzęgła na antyhopingowe w jeździe torowej?
Pozdr.

6

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

Wchodząc w zakręt przy mocnych redukcjach czyt. 2-3 biegi nie musisz obawiać się blokowania tylnego koła oraz jego skakania. Sprzęgło odwala całą robotę za ciebie. Normalnie musiał byś sam regulować uślizg poprzez dozowanie sprzęgła. Jazda staje się łatwiejsza i można skupić się na innych sprawach niż sprzęgło :)

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

7

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

Witam.Skoro w temacie antyhopingu do ktm to posiadam takie sprzeglo firmy Suterracing wyciagniete z sxfa 505  08r oddam za pare setek,sprzeglo praktycznie nieposiada sladow uzywania(zalozone glownie do sprawdzenia wlasnie roznicy vs seryjne z tym ze w motocrossie :) jak ktos zainteresowany to poprosze na email.pozdr

K ocham
T ylko
M otocykle

8

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

tak moze bedzie najlatwiej i duzo wyjasni    [url]http://www.suterclutch.com/slipperclutch_offroad.html[/url] 4 poziom od gory pierwsze z lewej to moje - bardzo chetnie wymienie na takie do 350 sxf lub oddam komus tanio bo lezy u mnie :/

K ocham
T ylko
M otocykle

9

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

maniek-rr312 napisał/a:

Wchodząc w zakręt przy mocnych redukcjach czyt. 2-3 biegi nie musisz obawiać się blokowania tylnego koła oraz jego skakania. Sprzęgło odwala całą robotę za ciebie. Normalnie musiał byś sam regulować uślizg poprzez dozowanie sprzęgła. Jazda staje się łatwiejsza i można skupić się na innych sprawach niż sprzęgło :)

Maniek, czy masz na myśli to, że mając antyhoping, kierowca może traktować dźwignię sprzęgła bardziej "zero - jedynkowo"?

10

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

Chodzi o to ze nie musisz jeździć na pół sprzegle :) Antyhopping robi to niejako za Ciebie :)

Husqy SMR-R 450

11

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

ps. a ja chcialem dopytac o to sprzeglo antyhoppingowe. Sam teraz takie posiadam i ciagle jeszcze sie przyzwyczajam.
Myslalem ze na torze, to takie sprzeglo przeszkadza...
Patrzac na filmiku torowe, to wiekszosc zawdonikow w zakret wpada bokiem... IMO antyhopping niweluje tzw. drifty.
Jak mialem wczesniej drz, to przed winklem zrzucalem 2 biegi, kolo lekko zblokowalo, wiec fajnie mozna wpadac w winkiel tzw. driftem.
Teraz nie ma takie opcji i jedynie tylny hamulec + mocny gaz na wyjsciu moze wspomoc boczara...
Z drugiej strony (na chlopski rozum), to zawodnik lecacy bokiem, traci czasowo...

moze niech eksperci sie wypowiedza jak to jest :)

Huska 701 '17

12

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

Antyhopping niczego nie zmienia. Dalej mozna spowalniac tylne kolo redukcja biegow. Niechcianym zjawiskiem tak agresywnej jazdy jest podskakiwanie tylnego kola. Antyhopping (jak sama nazwa wskazuje) jedynie niweluje to nikorzystne zjawisko. Poza tym wszystko odbywa sie tak samo. Jest jeszcze sprawa operowania sprzeglem przy tradycyjnym sprzegle. Ale to juz opisal Maniek.

[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]

13

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

fistach napisał/a:

Z drugiej strony (na chlopski rozum), to zawodnik lecacy bokiem, traci czasowo...

Czytałem, nie praktykowałem, że to właśnie zakręt pokonywany w ślizgu jest szybszy. Dowodem mogą być zawodnicy.Przecież nie wykonują slajdów dla publiczności, tylko dla poprawienia czasu.

0,654l SMC AKR

"Dialogi nie dobre... Bardzo nie dobre dialogi są.
Proszę pana... Yyyy... W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje. Proszę pana..."

14

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

slide powoduje zaciesnienie  trajektori w zakrecie wiec mozna w niego wejsc z wieksza predkoscia oO

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

15

Odp: Antyhopping w KTM 525 vs 530

maciey napisał/a:
fistach napisał/a:

Z drugiej strony (na chlopski rozum), to zawodnik lecacy bokiem, traci czasowo...

Czytałem, nie praktykowałem, że to właśnie zakręt pokonywany w ślizgu jest szybszy. Dowodem mogą być zawodnicy.Przecież nie wykonują slajdów dla publiczności, tylko dla poprawienia czasu.

zalezy wsumie jeszcze od zakretu... szybki winkiel bokiem zazwyczaj nie biora.
A z wolnymi winklami,to pewnie tak jak cross napisal.

Huska 701 '17