Odp: Mocne SM na miasto. Prosze o porady, opinie - kwota ~10tys
bierz moją Ape dychę dasz w gotówce a drugą skredytujemy :)
[url]http://allegro.pl/aprilia-sxv-450-2010-supermoto-pierwszy-wlasciciel-i2122450620.html[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Mocne SM na miasto. Prosze o porady, opinie - kwota ~10tys
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
bierz moją Ape dychę dasz w gotówce a drugą skredytujemy :)
[url]http://allegro.pl/aprilia-sxv-450-2010-supermoto-pierwszy-wlasciciel-i2122450620.html[/url]
fakt, nie jestem ekspertem w dziedzinie SM.
Tak jak wspomniałem jeździłem do tej pory na sportach i wiadomo, że jest to zupełnie inna bajka.
Poczytalem dzisiaj troche na temat KTMow i mysle ze najrozsądniejszym wyborem będzie LC4, tylko nasuwa mi sie kolejne pytanie.
Jaki LC4, od którego roku wychodziły już lepsze/poprawione modele ?
p.s tak nawiasem mówiąc, temat ma już drugą strone, a wypowiadający się użytkownicy odsyłają do lektur albo piszecie spam. Pierwsze wrażenie na forum narazie średnie.
Pisać pierdoły każdy potrafi, a konkretów brak.
Szukaj Lc4 z szarym silnikiem, z napisem HIGH FLOW na głowicy. Zdaje mi się że po 2003.
Podobno aż takiej różnicy nie ma. Ja mam bez HF i jest ok. Za to warto zainwestować w FCRa
Różnica jest w trwałości, bo szare mają zmodyfikowany układ chłodzenia.
Tak jak Gierwi pisał LC4 HighFlow po 2003. Przy standardowych ustawieniach praktycznie nieodczuwalna różnica w porównaniu z modelami starszymi ( bez HighFlow ). Podczas jazdy przy niskich obrotach prawie bez różnicy przewaga HighFlow zaczyna się dopiero przy wyższych obrotach. Dodatkowo ten silnik jest lepszy przy dłubanym gaźniku i przelocie bo ma powiększone zawory wydechowe i można z tej konstrukcji więcej wycisnąć. ( lepiej oddycha ). Może się zdarzyć że starsze roczniki lepiej ciągną ale według mnie to zależy raczej od stanu technicznego danego sprzęta. Jak chcesz mocne LC4 to celuj w 625 lub 660. 660 to prawie wyczyn ( takim był w swoich czasach ;P ) ma ostrzejszy wałek i powiększoną chyba o 1mm średnicę tloka ( poj. 654cm3 czyli tyle co mają nowe SMC 690 ) standard to kultowy gaźnik Keihin FCR 41 mx no i waga ok 130kilo na sucho. Minus to brak rozrusznika. Jest troche tego na rynku ale trzeba uważać na składaki. Silnik 660 można poznać po wybitym "G" na cylindrze z prawej strony. aha 2004 do 2005 lub 2006 są jednoosobowe - aluminiowy subframe
[url]http://otomoto.pl/ktm-lc-lc4-supermoto-warto-serwis-M3008105.html[/url]
Co myślicie ? Ponad 300KM w jedną strone, akurat moje doświadczenie jest na nie, żeby robić takie trasy, ale chyba po zdjęciach widać, że ogarnięty sprzęt.
Ma ktoś jakieś doświadczenie z ktm duke ? Jak sprawują sie te motockle ? (pytanie czysto teoretyczne :) )
[url]http://otomoto.pl/ktm-lc-lc4-supermoto-warto-serwis-M3008105.html[/url]
Co myślicie ? Ponad 300KM w jedną strone, akurat moje doświadczenie jest na nie, żeby robić takie trasy, ale chyba po zdjęciach widać, że ogarnięty sprzęt.
Ma ktoś jakieś doświadczenie z ktm duke ? Jak sprawują sie te motockle ? (pytanie czysto teoretyczne :) )
Odnośnie aukcji to całkiem interesujący ten sprzęt no poza zadupkiem ;) trza by było sprawdzić czy subframe jest cały. Silnik wymyty prawdopodobnie jakimś czyściwem do silników bo ma sporo zacieków ( chyba że nie wytarł do sucha ). Te silniki są lakierowane i agresywne czyściwa zżerają powłokę, pytanie - jak mam racje - to dlaczego musiał takich specyfików używać? Czyżby lało się z niego?? Dodatkowo widać na okienku niski poziom oliwy - jak na zdjęciu kat jest zimny to powinien mieć prawie full. Możesz zapytać czy bierze olej ale przy tych sprzętach i tak trzeba najlepiej sprawdzić wszystko organoleptycznie - niestety :/
Co do Duka to I i II to prawie to samo jedynie w porównaniu do wersji enduro czy sm mają dużo twardzsze zawiechy o mniejszym skoku - ale to może być zaleta bo przynajmiej wiesz że nie widziały terenu ;). Prowadzą się lepiej przy większych prędkościach i z zasady powinny być w dobrym stanie. Wersje silnikowe to podobnie co te same roczniki enduro i sm. Pozdro
Z tym olejem w oczku, to nie wiadomo, czy motocykl stoi w pionie. Wystarczy lekki odchył i poziom znacznie się zmienia.
Z tym olejem w oczku, to nie wiadomo, czy motocykl stoi w pionie. Wystarczy lekki odchył i poziom znacznie się zmienia.
Wiem... zakładam że moto stoi prosto na przyczepce , widać na zdjęciu wcześniej no ale jest jak mówisz ze zdjęcia ciężko jest się coś dowiedzić - widać po zaciętej dyskusji w innym temacie ...
Dodatkowo widać na okienku niski poziom oliwy - jak na zdjęciu kat jest zimny to powinien mieć prawie full.
chyba raczej na zimnym stan powinien być w okolicy dolnej kreski...
TomNaked napisał/a:Dodatkowo widać na okienku niski poziom oliwy - jak na zdjęciu kat jest zimny to powinien mieć prawie full.
chyba raczej na zimnym stan powinien być w okolicy dolnej kreski...
Może masz racje ... ja pisałem z własnego doświadczenia jak moto po dłuższym postoju wyciągałem z garażu to miałem wrażenie że stan jest wyższy niż później na rozgrzanym ale to mogło być złudzenie. Zawsze stan był gdzieś w okolicach 3/4 poziomu. A ta zasada dotyczy też pieców z jednym i dwoma obiegami oleju? Pytam z ciekawości ;)
ktos to zna, ogladal?
[url]http://allegro.pl/sliczna-husqvarna-te-610-supermoto-i2172740084.html[/url]
zapytalem znajomego z tamtych rejonów
odpopowiedź jaką dostałem - "wałkarz troche i w h*j katuje sprzety "
Ogólne supermoto nie nalezą do sprzętów lekko traktowanych.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Mocne SM na miasto. Prosze o porady, opinie - kwota ~10tys
Wygenerowano w 0.037 sekund, wykonano 78 zapytań