1

Temat: WR 426f problem

Witam, mam pewnien problem z moim moto, wyglada to tak motocykl odpala bez problemu, chodzi rowno na wolnych obrotach, dobrze wkreca sie na obroty i dobrze przyspiesza, problem tkwi w tym ze jadac ze stalo predkoscia na kazdym biegu motocykl przerywa i szarpie a po puszczeniu gazu strzela w wydech, na biegu jalowym rowniez po dodaniu gazu nie pracuje rowno, jednak na obroty wkreca sie dobrze, czy nie jest to aby przestawiony rozrzad? Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

2

Odp: WR 426f problem

myśle ze warto by było zaczać od wymiany świecy na nowa rozrzad nie sadze aby sie przestawił.

tylko i wylacznie "SUPERMOTO"!

MZ 125 sm-sprzedana >> DRZ 400 AKRAPOVIC-sprzedane >>yz 400f + Supermoto kit - sprzedana

3

Odp: WR 426f problem

szarpanie przy stałej prędkości to typowe dla WRek. Wyciągnij TPS - czujnik położenia przepustnicy i zalep go taśmą. Plastikowy czarny element w gazniku. Mi to cholernie pomoglo, mialem to samo przy predkosciach ok. 100 km/h. Pozbądź się również szarego kabelka ( tzw. Grey wire mod)

Teraz nie mam czasu, ale wszystko opisane ładnie na stronie thumpertalk :)

4

Odp: WR 426f problem

Czyli rozrzad nie ma z tym nic wspolnego? Strasznie mnie denerwuje to szarpanie na kazdym biegu gdy jade ze stala predkoscia, w ktorym miejscu jest ten szary kabelek i co daje jego odpiecie?

5

Odp: WR 426f problem

Mnie DRZ jak szarpała przy stałej prędkości to znaczyło, że się paliwo kończy:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: WR 426f problem

wypięcie szarego kabelka zmienia mapę zapłonu na agresywną

7

Odp: WR 426f problem

Tylko w amerykańskiej wersji. Tak samo jak blokada przepustnicy.
Możesz za to przestawić wałek wydechowy na rozrządzie o jeden ząb, żeby charakterystyką przypominała YZ, oraz zdjąć z gaźnika ACV.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

8

Odp: WR 426f problem

Podlacze sie. Mam wr 250 f i jest to wersja nie zblokowana . Cos mi da jak ten grey kabelek odlacze ?  I jeszcze pytanie czy jak zaloze koncowke wydechu od yzf 250 to dysze zmieniac na wieksze czy tylko regulacja skladu mieszanki.Dzieki.

9

Odp: WR 426f problem

Trzeba zmienić dysze i przepiąć iglicę. Szary kabelek jest tylko w zablokowanych wersjach z USA.
Tak teraz przyszło mi do głowy, że uszkodzona membrana lub sprężynka w Air Cut Valve może powodować podobne problemy.
ACV służy jedynie do ograniczenia hamowania silnikiem i strzelania z wydechu.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

10

Odp: WR 426f problem

Trzeba zmienić dysze i przepiąć iglicę. Szary kabelek jest tylko w zablokowanych wersjach z USA.

Znaczy kabelek jest w tym zlaczu jak patrzylem ale nic nie daje jego wyjecie czy jak?
Moze to import jest?

11

Odp: WR 426f problem

Tu masz pokazane jak to się robi w nowszym modelu:

[url]http://www.youtube.com/watch?v=0WNI3aKrzR0[/url]

U mnie ten kabelek nie był do niczego podłączony.
To się nazywa grey wire mod. Jest tego sporo w tym modelu. Poczytaj na thumpertalk.com

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

12

Odp: WR 426f problem

cichy czy mógłbyś mi opisać jak zdjąć acv z gaźnika?

13

Odp: WR 426f problem

Tu masz bliżej opisane:  [url]http://www.thumperfaq.com/acv.htm[/url]
Nie wiem jak wygląda twój gaźnik, musiałbym się mu przyjrzeć.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

14

Odp: WR 426f problem

szary kabelek mają chyba wszystkie WR, moja jest z UK i ma

15

Odp: WR 426f problem

]Tu masz pokazane jak to się robi w nowszym modelu:

[url]http://www.youtube.com/watch?v=0WNI3aKrzR0[/url]

U mnie ten kabelek nie był do niczego podłączony.
To się nazywa grey wire mod. Jest tego sporo w tym modelu. Poczytaj na thumpertalk.com[

Ok dzieki , pobawie sie i zobacze jaka roznica z odlaczonym .