Te z rozrusznikiem zawsze mają pompę. Te z kopką po lewej i bez rozrusznika mają pompę od '98, ale z racji częstych przekładek i błędów w dokumentacji lepiej weryfikować. Te z pompą po prawej stronie silnika mają taki dekielek mocowany na 2 śruby z którego wychodzi przewód do podstawy cylindra. Te bez pompy mają tam dużą śrubę wkręconą bezpośrednio w karter.
Te silniki dosyć mocno różnią się od siebie jeśli chodzi o dół. Kartery, wały, korby są inne. Nie wiem jak z koszem sprzęgła, skrzynia prawdopodobnie taka sama.
Silniki z rozrusznikiem to już zupelnie inna bajka i chyba tylko tłok i głowicę po drobnych modyfikacjach da się zastosować w "bezrozrusznikowych" (ale w drugą strone już gorzej jeśli chodzi o głowicę). W nich dosyć często lecą sprężyny na koszu sprzęgła, no i korby, choć dużo rzadziej niż w tych drugich silnikach. Modele z rozrusznikiem były produkowane obok "zwykłych" jakoś w okolicy lat 98-2000.
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...