Odp: Wybuchy w LC4
jak to z odprężnikiem?? opisz procedurę bo ja nie rozumiem kiedy mam wciskać odpręznik niby...
Triumph Speed Triple 2010 SE
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Wybuchy w LC4
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak to z odprężnikiem?? opisz procedurę bo ja nie rozumiem kiedy mam wciskać odpręznik niby...
przecież LC4 ma automatyczny dekompresator więc po co jeszcze ręcznym się bawić?
z innej mańki to mój rozrusznik właśnie zaczął przerywać i będzie coś trzeba z tym fantem zdziałać. ktoś już miał takie objawy? ponoć to łożysko się sypie siakieś.....
przecież LC4 ma automatyczny dekompresator
chyba cie po kakao ze lc4 ma automat ;)
cross polecam lekturę:
http://safemanuals.com/user-guide-instructions-owner-manual/KTM/640%20LC4%20DUKE%20II%20-%202003-_E
"A Hand decompression lever 2 The hand decompression lever 2 is only used in two special cases: a) When the engine stalled. It is possible that the starter motor is not able to crank the engine on the next attempt. This is due to the fact that the automatic decompressor doesn't work properly"
to tekst z manuala do duke II z 2003r
hehehehe
When the engine stalled. It is possible that the starter motor is not able to crank the engine on the next attempt
I przez to siada rozrusznik, dlatego zawsze odpalam na początku dotniecia rozrusznika z dekonpresatorem to mu lzej zakrecic rozrusznikiem.. a potem jak ruszy to odrazu puszczam dekompresator... i w ten sposób nie obciązam rozrusznika....
zresztą róbcie jak chcecie :)
No i problem namierzony i naprawiony. Przewód idący z przekaźnika do rozrusznika się skończył. Wszystko już działa jak ta lala.
Niestety mam większy problem pt: znikająca oliwa dzięki nieszczelnemu simmeringowi pod zębatką. Rzyga mi na łańcuch i spód silnika. Trzeba będzie jak najszybciej połatać.
Ja juz robiłem ten simmering :P
A to numery katalogowe potrzebnych części.
0760324771 SHAFT SEAL RING 32X47X7 BSL
0770250021 O-RING 25,00X2,00 SILICONE
54633014100 SPACER BUSHING 12MM
51033031000 LOCK WASHER
Tylko sie upewnijcie jeszcze.
miałem to gdzies w mailu.
to powinno być to.
A ja mam taki problem ze swoim LC4
Dzis sprzet po jedno dniowiej przerwie w jezdzeniu nie chcial zapalic. Po kilku probach zauwazylem, ze cos kapie z silnika. Zlokalizowalem wyciek - w miejscu laczenia kolektorow wydechowych z glowica kapal plyn chlodniczy.
Teraz pytanie: co jest tego powodem? Wydmuchana uszczelka pod glowica? Moglo sie cos jeszcze skaszanic?
Znalazlem na Allegro komplet uszczelek. Nie mozna kupic tylko samej pod glowice?
Można oryginał kosztuje ok 70 PLN dostaniesz ją np tu: http://www.sanchez.com.pl/11.html
Szukam wysprzęglika do LC4 640 oraz tego feralnego zestawu naprawczego z simmeringiem pod zębatkę.
Gdzie to można kupić i nie czekać miesiąc? W KTM tyle własnie czekam a moto stoi, ja się wkur....m
Dzieki Maciek :)
U mnie w Duke:
-rozsypało się magneto i wywaliło "oczko" poziomu oleju w deklu,
-linka sprzęgła
-linka gazu
-padł czujnik "luzu"
Właściwie to chyba wszystko, poza eksploatacja i mechanika. Tak to jeszcze od wibracji z tłumika, wyłamało mi zaczepy tylnej lampy i pourywało kierunkowskazy :)
pozdrawiam
Potok
Szukam wysprzęglika do LC4 640 oraz tego feralnego zestawu naprawczego z simmeringiem pod zębatkę. Gdzie to można kupić i nie czekać miesiąc? W KTM tyle własnie czekam a moto stoi, ja się wkur....m
wszystko masz tu
http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp
A to numery katalogowe potrzebnych części.
0760324771 SHAFT SEAL RING 32X47X7 BSL
0770250021 O-RING 25,00X2,00 SILICONE
54633014100 SPACER BUSHING 12MM
51033031000 LOCK WASHER
A ja mam taki problem ze swoim LC4Dzis sprzet po jedno dniowiej przerwie w jezdzeniu nie chcial zapalic. Po kilku probach zauwazylem, ze cos kapie z silnika. Zlokalizowalem wyciek - w miejscu laczenia kolektorow wydechowych z glowica kapal plyn chlodniczy.Teraz pytanie: co jest tego powodem? Wydmuchana uszczelka pod glowica? Moglo sie cos jeszcze skaszanic?Znalazlem na Allegro komplet uszczelek. Nie mozna kupic tylko samej pod glowice?
jestes pewny ze to przez uszczelkę pod głowicą??
Kto wie po ilu km sie wymienia rozrząd w LC4 ??
jestes pewny ze to przez uszczelkę pod głowicą??
Nie jestem pewien, ale jeszcze nie rozbieralem silnika bo mam sesje teraz.
W samochodzie jak mi sie dostala woda na tloki to wlasnie uszczelka pod glowica byla dziabnieta.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Wybuchy w LC4
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 75 zapytań