1

Temat: KEIHIN FCR

Witam,po przeczytaniu większości postów stwierdziłem że musze wymienić gażnik na lepszy -bo u mnie jest MIKUNI.Mam możliwość kupna takiego gażnika (w dobrej cenie)z KTM-a 450SX ,chce go zamontować w moim LC4 640 ,wiem że nie ma czujnika położenia przepustnicy-czy będzie mi pasował??
Dzięki za pomoc

2

Odp: KEIHIN FCR

Będzie pasował bo ja mam taki u siebie też w LC4
pozdro

3

Odp: KEIHIN FCR

W koncu jakaś odpowiedz ,dzęki wielkie:)

4

Odp: KEIHIN FCR

Dodatkowe pytanko: Namierzyłem w ogłoszeniach model FCR42. Jak nazwa wskazuje, średnica gardzieli prawdopodobnie 42 ;] Do LC4 640 '03 podchodzi standardowo Mikuni 'fi' 40. Czy FCR 42 podejdzie bez problemu, czy trzeba coś kombinować ?

5

Odp: KEIHIN FCR

A ja sie podpinam z pytaniem czy ktos niema takiego gaznika na czesci:D a juz miodnie by było jakby ktos podrzucił link do tych waszych "okazji";D

Ride out alone in my low-low
Watching the world move in slow-mo

6

Odp: KEIHIN FCR

Czy wrzucenie Keihina w miejsce Mikuni to jest Plug & Play? Rozumiem, że trzeba będzie to jeszcze wyregulowac, ale czy będą pasowały linki i gumowe króćce?

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

7

Odp: KEIHIN FCR

Króćce trochę problematycznie, ale tak. Co do linek to są inne - jest spora szansa, że uda się je zastosować, ale może być to kłopotliwe.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

8 Ostatnio edytowany przez Kwiatek89 (2011-04-24 09:39:22)

Odp: KEIHIN FCR

Na Twoją odpowiedź czekałem :) a co z  czujnikiem położenia przepustnicy? Można chyba jeździc bez? Fabrycznie LC4 przeciez szły z Keihinem to króciec pewnie można dostać w ASO. Sprawdziłem na schemacie i linki gazu są inne w 625 i 640. Może uda się jakieś używane dopasować

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

9

Odp: KEIHIN FCR

mam FCR41 na sprzedaż gdyby ktos byl zainteresowany..

#79

10

Odp: KEIHIN FCR

Ja wkladałem FCR-a bez żadnego problemu,pasuje na króćce a linki też pasują,mała regulacja i moto na nowo odżywa  :D ,dużo lepsza reakcja na gaz,super sie wkręca na obroty.

11

Odp: KEIHIN FCR

P.S. jest jakiś filmik obrazujący różnicę miedzy mikuni a keihin'em w lc4?

12

Odp: KEIHIN FCR

Miałem FCR40 z CRFy a teraz mam FCR41 z SX-F 450
Linki tak nie do końca pasują... da się jeździć ale prosi się o zmianę.
Oryginalne od mikuniego maja kolanka przy gaźniku a FCR ma trochę inaczej wyprowadzenia i lepsze są na prosto (tak jak w oryginale) - z kolankami linka ma więcej załamań i w gratisie dostajemy tempomat.
Długość linek do FCR40 pasowała idealnie ale do FCR41 już są za długie (krótsza obudowa gaźnika) i nie da się tego wyregulować w efekcie zostaje luz 5mm na obrocie manetki.
"INTAKE BOOT" od mikuniego nie do końca tez pasuje do keihina. Mikuni ma jeden "prążek" na króćcu a FCR 2 i sam króciec jest krótszy w efekcie nie dochodzi do tej gumki w środku łącznika i zostaje mala szpara (zawirowania ?). Ja póki co mam ten z mikuniego. Do keihina w ASO kosztuje 94.10 zł.

Jazda na FCR jest nie porównywalna do mikuniego !!!
Moto lepiej reaguje na gaz - niema zastanowienia co kierowca ma na myśli tylko od razu realizacja planów.
Dużo lepiej moto chodzi na wolnych i średnich obrotach.

13

Odp: KEIHIN FCR

To już mniej więcej mam nakreślony obraz co i jak. Pytanie jeszcze takie: słyszałem o awariach przepustnicy w Keihinach. Od któregoś roku poprawili to. Wiecie coś na ten temat?

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

14

Odp: KEIHIN FCR

FCR40MX miałem z 2002 -2004 (nie pamiętam) a FCR41MX z 2008 - blaszki niczym się nie różnią.
Poprawili chyba jak FCRa zastąpił FCR-MX czyli od 2003  wzwyż.

15 Ostatnio edytowany przez fxrider (2011-04-24 22:40:20)

Odp: KEIHIN FCR

Tak jako ciekawostkę dodam, że udało mi się do FCR'a 41 MX z 625 SXC da się bez żadnych zmian wsadzić linkę ssania z tłoczkiem z Mikuniego.
U mnie po tej zmianie (podmianka samego ssania) zaczęły się drobne problemy z odpalaniem (przedtem było perfekt), ale to może być również spowodowane pompą paliwa, która w tym samym momencie doszła. Będę jeszcze testował, tym bardziej, że obecnie na kołach SM gaźnik jest za bardzo pochylony do przodu i ma zbyt wysoki poziom paliwa - na stopce bocznej potrafi pociec.

Co do blaszek to zdaje się, że tu nic nie było zmieniane - to jest po prostu element eksploatacyjny, który co jakiś czas trzeba wymienić, bo się zużywa i może pęknąć. Mam 2 FCRki w domu i ta bez "MX" faktycznie ma inną przepustnicę niż "MX", ale czy to ma wpływ na trwałość to nie wiem.

Przy okazji ciekawostka: silniki od 2003 (czyli fabryczne HF) mają wydłużone przełożenie wstępne w silniku; żeby osiągnąć takie samo przełożenie finalne jak we wcześniejszych modelach (czarne głowice) trzeba by dać -1z na przód lub +3z na tył.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...