1

Temat: Honda XCR KPS!

Witam już tłumaczę o co chodzi z tak dziwnym tematem ;p
Jakiś czas temu założyłem osobny temat o Hondzie CR 250 R z 1989. W tamtym temacie tłumaczyłem, że rok temu jakoś tak, chciałem przerobić hondę XR 125 l na supermoto, no ale kilka osób odradziło mi te zagadnienie.
Jako, że jestem na studiach inżynierskich, gdzie niedługo będę miał w lutym swoją obronę.
Celem mojej pracy jest ukazanie adaptacji motocykla do nietypowych zastosowań, typu rajdy czy szkolenie terenowe.
Na warsztat wziąłem wyżej wspomnianą Hondę, którą jak wszyscy kojarzą jest raczej szosowiastym sprzętem o wyglądzie małego endurka.

Zakres modyfikacji jest przedstawiony na zdjęciach, etap jeden czyli wymiania zawieszenia przedniego na Showa z hondy cr 250 r, przednie koło 21 cali Did na oponie pirelli Rally cross, dźwignia hamulca oraz tarcza również z Crki. Album fot tutaj [url]http://imageshack.us/g/834/dsc00052wt.jpg/[/url]
W tym również czasie postanowiłem wymienić kosz sprzęgłowy na tuningowany do hondy CR 80 oraz zastosować przekładki extremalne, czy jak kto woli wyczynowe o zwiększonej wytrzymałości na obciążenia.

W etapie drugim postanowiłem pozakładać nowe lampy - przód i tył, błotniki oraz resztę plastików.
[url]http://imageshack.us/g/23/dsc00071rf.jpg/[/url] jak widać na fotach.

Dobra przejdźmy teraz do podsumowania masy, przed i po zmianach inżynierskich.
Nowa lampa [603g] = Stara lampa [942g]
Lampobłotnik nowy [206g] = Stary [1428g]
Należało zdemontować podnóżki pasażera [2*800g]
Lusterka [381g]
Kierunkowskazy [568g]
Zestaw naprawczy [483g]
Klakson [153g]
Oszczędziłem tutaj aż 4,75kg!