Odp: Jak pomalować plastiki
Jestem ciekaw jak to wygląda , podaj więc linka jeśli możesz bo sam chętnie zrobił bym taki zabieg tym bardziej ,że wymaga nie wielkiego wkładu finansowego a kleiłem modele jak byłem mały : )
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Jak pomalować plastiki
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jestem ciekaw jak to wygląda , podaj więc linka jeśli możesz bo sam chętnie zrobił bym taki zabieg tym bardziej ,że wymaga nie wielkiego wkładu finansowego a kleiłem modele jak byłem mały : )
Wygląda to mniej więcej tak (zdjęcia robione tel. bo aparat akurat pożyczony):
Wygląda to mniej więcej tak (zdjęcia robione tel. bo aparat akurat pożyczony):
[url]http://imageshack.us/f/843/2011112018801.jpg/[/url]
[url]http://imageshack.us/f/13/2011112018902.jpg/[/url]
[url]http://imageshack.us/f/836/2011112019003.jpg/[/url]
[url]http://imageshack.us/f/72/2011112019204.jpg/[/url]
powinno działać już...
zainteresował mnie ten pomysł. Bo też myślałem o odświeżeniu mojego moto. Możesz podesłać jeszcze raz foto bo linki nie działają.
zapodaj fotki na zippy lub gdzies bo linki nie działają a chciał bym obejrzeć efekt
ta opcja z okleiną nie jest zła i teraz rodzi się pytanie co lepsze :
carbon : [url]http://allegro.pl/6-promocja-folia-carbon-3d-tuning-kazdy-wymiar-i1902585573.html[/url]
czarny mat : [url]http://allegro.pl/7-promocja-folia-czarna-matowa-tuning-i1951323982.html[/url]
czy jakoś to pomieszać ze sobą. Przedstawcie swoje propozycje i opinie.
W Niemczech kolesie oklejają samochody jak chcą latać na Taxi. Są specjalne firmy, które się tym zajmują i nie kosztuje to dużo. Oklejenie sedana kosztuje około 4000 PLN. Motocykl ze względu na swoje rozmiary i powierzchnie oklein kosztuje dużo mniej. Poszperajcie w necie bo i u nas w kraju są już wyspecjalizowane warsztaty, które robią takie zabiegi. Widziałem efekty takiej pracy na własne oczy i powiem szczerze, że robi piorunujące wrażenie. Winyl, czyli materiał, którym okleja się samochody i motocykle jest bardzo wytrzymały na uszkodzenia mechaniczne, gama kolorów i wzorów jest ogromna. Naprawdę fajna sprawa. A jeżeli chodzi o samo lakierowanie to też nie ma większego problemu tylko, żeby uzyskać dobry efekt nie radze robić tego samodzielnie. Dobry lakiernik bez problemy dobierze i połozy lakier. Na wewnętrzne cześć błotników stosuje się farby chlorokauczukowe, które ze względu na zawartość kauczuku radzą sobie z i niewielkimi kamieniami, piaskiem i błotem. Lakierowanie jednego elementu w profesjonalnym warsztacie bynajmniej w mojej okolicy ( Mazury ) kosztuje około 200 PLN. Dla przykładu podam, że nowa osłona tłumika w serwisie kosztuje 480 PLN. Odpowiedzcie sobie sami czy lakierować, czy kupować nowe. Pozdro
Zależy jaki motocykl i jaki producent.
Trzeba się dowiedzieć i wybrać lepszą opcję.
Jak już pisałem, komplet plastików (7 elementów) do KTM 690 SMC u dealera 1,5 roku temu kosztował ok 1000zł, bez oklein.
Nie wiem, czy jakikolwiek lakiernik zrobi to taniej.
Mi w serwisie za osłonę tłumika ( jedna strona ) koleś zaśpiewał 480 PLN. Element nie oklejony. Dlatego oddaję moto to warsztatu, zmieniam kolor, i mase inncyh dodatkow. Moja maszyna jeżdzi bardzo rzadko. Większośc czasu speda w suchym garażu albo w myjni. Jak nie mam czasu cieszyć sie jazdą to będę się cieszył podziwiając nowiutkie chromy i lakier w zaciszu garażu:-)
Ten temat na pewno Cię zainteresuje.
Efekty zaskakująco dobre.
[url]http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?117384-Plastidipping-my-ktm[/url]
Ten temat na pewno Cię zainteresuje.
Efekty zaskakująco dobre.
[url]http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?117384-Plastidipping-my-ktm[/url]
[url]http://plastidip.pl/sklep/[/url]
kurcze szukam niezadowolonych uzytkowników czyli co trzeba zrobić zeby sie pozdzierało i nie moge znaleźć
W beemce malowałem plastiki sprayem do zderzaków samochodowych. Wogóle nie podpadało, że jest malowane i nic nie odłziło, ścierało się. Fajny czarny mat.
Och dzieci, widzę, że potrzebujecie wypowiedzi lakiernika co i jak ;D
Mniej więcej napiszę co i jak robić jeśli chodzi o malowanie mokre w mokre itp. Tylko ostrzegam jestem lakiernikiem proszkowym, a nie samochodowym, więc też mogę się mylić w kilku kwestiach
Jeeeedziem Baśkaaa:
1. Najpierw demontujemy plastiki z moto i myjemy je w ciepłej wodzie z płynami do mycia, aby pozbyć się brudów, kurzów i innego badziewia
2. Możemy odtłuścić to sobie extraktem, czyli benzyną ekstrakcyjną
3. Dodatkowo zmywamy cały plastik antysilikonem, plastik może być pokryty silikonami aby się nie brudził łatwo
4. Matujemy grubym papierem typu 120, odtłuszczamy, papier zaś 600, kolejne mycie,
5. Stosujemy promotor przyczepności do plastików, czyli np. DuPont 800R,
6. Stosujemy podkład kilka warstw wiadomo jak zawsze, ewentualnie papierem 600, lub 1500 na mokro pojechać dla wygładzenia powierzchni
7. Stosujemy środek do cieniowania, aby baza lepiej chwyciła
8. Baza kilka warstw
9. Lakier bezbarwny aby baza fajnie wyglądała, i ochraniało baze, a jednocześnie zapewniało uplastycznienie :)
oj tam,ojtam :)
no jeżeli każda lakiernia proszkowa tak maluje to już wiem dlaczego są poprawki
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Jak pomalować plastiki
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 79 zapytań