1

Temat: Suzuki RM 250-Problem z silnikiem-Proszę o opinie!

Witam!
Chciałbym prosić o opinię! Jestem mało doświadczonym kierowcą, jeszcze mniej mechanikiem! Mam taką sytuację!
Kupiłem Suzuki RM 250 z zatartym silnikiem! Motor oddałem w ręce mechanika. Oczywiście remont kapitalny silnika! Odobrałem motor iii... Po 4 godzinach jazdy ( bardzo spokojnej) - brak doświadczenia! Motor nagle zgasł.
Oddałem go w ręce mechanika który naprawiał go już wcześniej. Djagnoza!
Motor nie ma kompresji Wióry z tłoka!!!
Panowie pomóżcie! Jak to można wytłumaczyć! Mechanik twierdzi iż nie umiejętnie zmieniałem biegi i hamowałem biegami!?
Czy to możliwe? Nie sądzę ? Ale proszę o opinie!
P.S. Mechanika "do lasu" :)

2

Odp: Suzuki RM 250-Problem z silnikiem-Proszę o opinie!

Po primo przywitaj się!
Po drugie primo no mega nie ten dział!

A tak to chyba sam wiesz czy hamowałeś silnikiem czy nie?
Może się kulałeś gdzieś z górki na zamkniętej manecie i włala.
Może zrobiłeś złą albo zapomniałeś w ogóle zalać mieszanką zbiornika?

I napisz co zawierał ten remont kapitalny?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Tak więc Primo! :) Napisałem na początku wiadomości WITAM!
Dział pomyliłem ! Możliwe ! Sorki!
Jeśli chodzi o hamowanie silnikiem! Z pewniością było tak , iż po odkręceniu manetki odpuszczałem! Jak pisałem mało doświadczenia więc ....
Jeśli chodzi o mieszankę! BYŁA  i była ok:)
Remont . Wymiana tłoka, pierścieni .... Wszystko new... (podobno) ponad 2500 zł. na części !

4 Ostatnio edytowany przez wojtecki (2011-11-25 11:59:24)

Czyli hamowałeś silnikiem a przy docieraniu bardzo ważne jest żeby tego nie robić i przy odpuszczeniu manetki posługiwać się  sprzęgłem..jazda ma się odbywać bez gwałtownych przyśpieszeń..podejrzewam że zabiłeś piec ze swojej winy

nie używaj tych wykrzykników bo szlak człowieka trafia jak to czyta
przywitalnia ma osobny dział i tam należy się odezwać